rolba Inlagd Mars 1, 2019 Dela Inlagd Mars 1, 2019 Måste fixa min Samsung snart. Försökte fota polarns saleng men det blev inget vidare med min Huawei. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 1, 2019 Dela Inlagd Mars 1, 2019 Ops I did it again...? Öresundståg 😱 Var är jag på väg tro...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 1, 2019 Dela Inlagd Mars 1, 2019 2 minuter sedan, skrev M33: Ops I did it again...? Öresundståg 😱 Var är jag på väg tro...? Wuttan som behöver psykologisk hjälp. Du är sannerligen en sann och trogen vän M33! Stein är online igen, han vill hjälpa till också. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2019 4 minuter sedan, skrev M33: Ops I did it again...? Öresundståg 😱 Var är jag på väg tro...? Svårt att gissa när det gäller dig men statistiken säger Falkenberg.......... Misstänker dock ett litet besök hos/med lillpitten med anhang........ Ha en underbar helg.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 1, 2019 Dela Inlagd Mars 1, 2019 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Svårt att gissa när det gäller dig men statistiken säger Falkenberg.......... Misstänker dock ett litet besök hos/med lillpitten med anhang........ Ha en underbar helg.......... Det här känns obekant...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 1, 2019 Dela Inlagd Mars 1, 2019 3 timmar sedan, skrev M33: Ops I did it again...? Öresundståg 😱 Var är jag på väg tro...? Ullared... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 3 timmar sedan, skrev Stein: som du! töntos. Var är clion? Du gör en Clion och citerar dig själv 🙄 Hur går det med Miss Abigail?😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 (ändrad) Blivit guidad till ...... ja helt klart Thailands bästa Hotell av en sann vän och upphittare av denna pärla. Tack @rolba Finns ej att finna via Google så man måste veta hur man skall hitta dit genom trånga gränder tills man kommer fram till Hotellet som helt omges av "Thaishop-houses" med jalusierna uppdragna och där är det fullt av mycket galanta damer... Tyvärr inga bilder ..... för sedan vaknade jag av morsan som bankade på dörren och tjoa kl är 08.30, du måste väcka William och göra frukost åt honom.... Kungsberget nästa /Enis Ändrades Mars 2, 2019 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 Tiidig morgon här i verkstan Först tända upp kallröken Sen måste man ju fylla den med lite gosaker, idag en laxfile och lite bacon från vår lokala slaktare, Berkshire tror jag den hette 6 timmar på en laddning spån så ner med lite chilli att förgro Sådär, nu blir det en virre till hästarna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 6 minuter sedan, skrev husse: Tiidig morgon här i verkstan Först tända upp kallröken Sen måste man ju fylla den med lite gosaker, idag en laxfile och lite bacon från vår lokala slaktare, Berkshire tror jag den hette 6 timmar på en laddning spån så ner med lite chilli att förgro Sådär, nu blir det en virre till hästarna Köpt en liknande kallröksgenerator inte hunnit testa ännu, bygger en varm o kallrök som skulle vart klar för längesen . Vad tycker du om den, blir röken för varm eller ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 16 timmar sedan, skrev Enis: Blivit guidad till ...... ja helt klart Thailands bästa Hotell av en sann vän och upphittare av denna pärla. Tack @rolba Finns ej att finna via Google så man måste veta hur man skall hitta dit genom trånga gränder tills man kommer fram till Hotellet som helt omges av "Thaishop-houses" med jalusierna uppdragna och där är det fullt av mycket galanta damer... Tyvärr inga bilder ..... för sedan vaknade jag av morsan som bankade på dörren och tjoa kl är 08.30, du måste väcka William och göra frukost åt honom.... Kungsberget nästa /Enis Ska man vara smickrad eller skärrad när man förkommer i @Enis våta drömmar? Nåväl, lite guidning ska jag nog kunna bistå med om du kommer hit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Var nere på marknaden och inhandla frukost 25 bath grymt gott också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 15 timmar sedan, skrev wavis: Köpt en liknande kallröksgenerator inte hunnit testa ännu, bygger en varm o kallrök som skulle vart klar för längesen . Vad tycker du om den, blir röken för varm eller ? Temperaturen är det ingen fara med, men det blir stopp i spånbehållaren stup i ett, kanske blir bättre om man ökar luften, måste testa lite mer Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 5 minuter sedan, skrev husse: Temperaturen är det ingen fara med, men det blir stopp i spånbehållaren stup i ett, kanske blir bättre om man ökar luften, måste testa lite mer Låt darlingen lägga av en mandel så ska du se att den går igång Ha Ha Huse min vän hälsa gumman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Det var extra pris på stor Chan idag i Kryp butiken 55 bath för en stor hopas gumman tar sig en lutare så jag kan smita förbi Hon tog ingen lutare utan jag fick vara bestämd att jag har roligt på mpr idag Köpte den 3 Changen ( gud va god den är ) en Chipspåse till na så hon lugnande sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Hej Tittat på när några blivit hemlösa i Bangkok Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 8 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Tittat på när några blivit hemlösa i Bangkok Ha en kanonbra dag! Trist med sånt Thomas ha en kanonbra dag och hälsa frugan Fasiken va jag retar mig på at jag missade träffen Men det går fler tåg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 6 timmar sedan, skrev husse: Temperaturen är det ingen fara med, men det blir stopp i spånbehållaren stup i ett, kanske blir bättre om man ökar luften, måste testa lite mer oki..Blir till o ta tag i rökbygget igen , nästan klar, Testa olika storlekar på spånen med kanske.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 1 timme sedan, skrev wavis: oki..Blir till o ta tag i rökbygget igen , nästan klar, Testa olika storlekar på spånen med kanske.. Jo, jag körde en hemblandning med al 2-4 mm och körsbär 4-10 mm ungefär hälften var, kanske al,en va för liten Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Först klarade jag hela Vasaloppet utan pulshöjning, fortsatte direkt med femmilen i Seefeld, även denna utan någon märkbar pulshöjning. M.a.o. en perfekt ställning i soffan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 3, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 3, 2019 27 minuter sedan, skrev evert 1: Först klarade jag hela Vasaloppet utan pulshöjning, fortsatte direkt med femmilen i Seefeld, även denna utan någon märkbar pulshöjning. M.a.o. en perfekt ställning i soffan Exakt samma för mig............. Hur svårt kan det vara?........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 4, 2019 Dela Inlagd Mars 4, 2019 Ingen pulshöjning när norrbaggarna kör Vasaloppet i lag och släpper fram en gubbe, under tiden som lagkompisarna bromsar och blockerar spåren för resten av klungan??? Diskvalificering vore rätt, inga gratulationer till fuskare! Hade jag varit kranskulla, så hade kransen tryckts ner över anklarna på hen som "vann"... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Mars 4, 2019 Dela Inlagd Mars 4, 2019 Precis varit med junior och köpt nya gaming lurar igen, hoppas dessa håller ett tag. Bra ljud i dessa är det iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 4, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Mars 4, 2019 Reflekterat lite över mina eskapader i Kungshamn under helgen som gick och på ett inlägg den goe Benriach gjorde om att han inte var 20 år längre......... Konstigt det där hur det går när man är på kalas............ När vi anlände hotellet i Kungshamn i lördags, så kände jag mig som min riktiga ålder (47 år)........... Vilade lite (gubbvarning) men efter en stund tog man första groggen........... Strax därefter kände jag hur åldern minskade med ungefär 8 år............ Ett par till efter det och strax innan förkröket var man nog nere i 33 år........ Festen tog vid och det var "high life" och ngn gång strax innan 12 på natten var jag nog som yngst och kände att jag ägde hela världen....... Gissar att jag vid detta tillfället var ungefär 22 år.......... Framåt 2-snåret kände jag att tröttheten slog till och förmodligen hade man närmat sig 30-strecket och kände ett visst stigma......... Efter en vilsen promenad till hotellet, så var man iaf 34 när man kom fram och vid förhållande vis gott vigör........ Somnade in med en fast beslutsamhet att jag skulle se starten på Vasaloppet, som jag alltid gör varje år......... Döm om min förvåning när jag vaknade, så var jag inte alls 34 längre utan kanske mer åt 72 års hållet......... Dock under dagens förlopp och diverse soffläge under söndagen, så var jag nog bara 55 år när jag gick till sängs på söndag kväll....... Klockan ringde 03:45 i morse och då hade jag inte föryngrats speciellt mycket........ Max 2 år........ Efter en lång dags arbete känns det som jag närmat mig 50 och hoppas jag når min naturliga ålder imon efter en förhoppningsvis god natts sömn........ Summa summarum, så är man inte 20 längre även om man uppenbarligen tror det under de sena nattimmarna med spånken som ivrig "hejapåare"...... Återhämtningen tar lite längre tid så att säga........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 4, 2019 Dela Inlagd Mars 4, 2019 13 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Reflekterat lite över mina eskapader i Kungshamn under helgen som gick och på ett inlägg den goe Benriach gjorde om att han inte var 20 år längre......... Konstigt det där hur det går när man är på kalas............ När vi anlände hotellet i Kungshamn i lördags, så kände jag mig som min riktiga ålder (47 år)........... Vilade lite (gubbvarning) men efter en stund tog man första groggen........... Strax därefter kände jag hur åldern minskade med ungefär 8 år............ Ett par till efter det och strax innan förkröket var man nog nere i 33 år........ Festen tog vid och det var "high life" och ngn gång strax innan 12 på natten var jag nog som yngst och kände att jag ägde hela världen....... Gissar att jag vid detta tillfället var ungefär 22 år.......... Framåt 2-snåret kände jag att tröttheten slog till och förmodligen hade man närmat sig 30-strecket och kände ett visst stigma......... Efter en vilsen promenad till hotellet, så var man iaf 34 när man kom fram och vid förhållande vis gott vigör........ Somnade in med en fast beslutsamhet att jag skulle se starten på Vasaloppet, som jag alltid gör varje år......... Döm om min förvåning när jag vaknade, så var jag inte alls 34 längre utan kanske mer åt 72 års hållet......... Dock under dagens förlopp och diverse soffläge under söndagen, så var jag nog bara 55 år när jag gick till sängs på söndag kväll....... Klockan ringde 03:45 i morse och då hade jag inte föryngrats speciellt mycket........ Max 2 år........ Efter en lång dags arbete känns det som jag närmat mig 50 och hoppas jag når min naturliga ålder imon efter en förhoppningsvis god natts sömn........ Summa summarum, så är man inte 20 längre även om man uppenbarligen tror det under de sena nattimmarna med spånken som ivrig "hejapåare"...... Återhämtningen tar lite längre tid så att säga........ Tänk då på mig som nästan är tio år äldre än vad du är...fantastiskt jobbigt! Underbart skrivet, man känner igen sig ibland... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu