audirs2 Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 51 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Seeee Sundbyberg och sedan dö......... Man kan se allt och dö i alla fall,,,,,,!😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 Varit i Sunbyberg Betyget blir [emoji138][emoji3603][emoji138][emoji3603] Av [emoji138][emoji3603][emoji138][emoji3603][emoji138][emoji3603][emoji138][emoji3603][emoji138][emoji3603] Möjliga [emoji6] enis Så högt betyg Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 12 timmar sedan, skrev Enis: Varit i Sunbyberg Betyget blir 💆♂️💆♂️ Av 💆♂️💆♂️💆♂️💆♂️💆♂️ Möjliga 😉 enis Nu blir Pattaya Robban inte glad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 12 timmar sedan, skrev Peolito: Så högt betyg Skickat från min iPhone med Tapatalk Det säges i folkmun att skall man åka med bil till Sumpan så får man åka runt på gatorna hela tiden, för det finns inga parkerings platser! Slänga av kärringa och sedan gasa på där tills hon kommer! Solna likadant! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 16 timmar sedan, skrev Boa52: Herregud han är ju i Bangkok inte det riktiga Thailand och åker väl till Sverige när han inte kan andas längre då blir det lungkliniken i Sverige " Inte det riktiga Thailand" ?? Du skriver som du har förstånd till. Allt inom Thailands gräns är det riktiga Thailand. Enkelt! Eller hur? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 37 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: " Inte det riktiga Thailand" ?? Du skriver som du har förstånd till. Allt inom Thailands gräns är det riktiga Thailand. Enkelt! Eller hur? Kan du ta det en gång till,,,,fatta nada? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 Packar för en tur till Malmö och hjälpa min mamma med det som behövs. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 20 timmar sedan, skrev Enis: Varit i Sunbyberg Betyget blir 💆♂️💆♂️ Av 💆♂️💆♂️💆♂️💆♂️💆♂️ Möjliga 😉 enis 19 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Seeee Sundbyberg och sedan dö......... Inga pluspoäng där av PR skulle jag tro.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 20 timmar sedan, skrev Enis: Varit i Sunbyberg Betyget blir 💆♂️💆♂️ Av 💆♂️💆♂️💆♂️💆♂️💆♂️ Möjliga 😉 enis Jag jobbade i Rissne i 23 år och det finns en hel del ok lunchrestauranger i Sumpan, för övrigt är det inte så mycket att hänga i julgranen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 7 minuter sedan, skrev GreenValley: Jag jobbade i Rissne i 23 år och det finns en hel del ok lunchrestauranger i Sumpan, för övrigt är det inte så mycket att hänga i julgranen. Finns ett coolt ställe, http://thepublic.se/. Dock är det lite för populärt, och därmed blir servicen lidande om man ska käka. Men som bar är den riktigt bra. Sen var ju gamla Bangkok Café riktigt najs, innan Muhammed tog över stället..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 6 minuter sedan, skrev frogfish: Finns ett coolt ställe, http://thepublic.se/. Dock är det lite för populärt, och därmed blir servicen lidande om man ska käka. Men som bar är den riktigt bra. Sen var ju gamla Bangkok Café riktigt najs, innan Muhammed tog över stället..... Låg/ligger det i hörnet Landsvägen/Gjuteribacken? I så fall åt jag lunch där när det var relativt nyöppnat. Trevligt ställe och mycket folk var det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 (ändrad) 39 minuter sedan, skrev GreenValley: Låg/ligger det i hörnet Landsvägen/Gjuteribacken? I så fall åt jag lunch där när det var relativt nyöppnat. Trevligt ställe och mycket folk var det. Åk till Kista där Hotell Scandic Victoria ligger, där e det köööööööööööööööööööööööööööööööö! Ändrades Januari 24, 2019 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 On 2019-01-20 at 14:16, skrev stjp8729: Hej Idag har man stött ett föredetta Svenskt företag. Ut med YSS stötdämpare, Thai märke men helt ok. Två fina lådor, en låda för fram och en för bak. Så blev det bak. Fram är det inte lätt att se, men består av fjädrar, ventiler och Öhlins gaffelolja. Helsike vilken skillnad på att köra moppen nu, varför kan man inte tillverka hojen lika bra från början? Ha en bra dag! Detta från Öhlins hemsida: "2007 Kenth Öhlin purchases back company shares from Yamaha and becomes 95% owner" Känns skönt att det går åt rätt håll någon gång... BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 1 timme sedan, skrev audirs2: Åk till Kista där Hotell Scandic Victoria ligger, där e det köööööööööööööööööööööööööööööööö! 32 ö nu har du slut med ö i din dator i en mån😪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 Varit på himlabadet med junior några timmar. Där blev det lite junkfood. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 25, 2019 Dela Inlagd Januari 25, 2019 10 timmar sedan, skrev Nineteen68: Detta från Öhlins hemsida: "2007 Kenth Öhlin purchases back company shares from Yamaha and becomes 95% owner" Känns skönt att det går åt rätt håll någon gång... Hej Nineteen68 Och sen svänger det igen.. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Januari 25, 2019 Dela Inlagd Januari 25, 2019 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Nineteen68 Och sen svänger det igen.. Ha en kanonbra dag! Oki! Det var ju lite tråkigt, men inte förvånad. Minns tiden när man var raceputte på stan. Då suktade man på Öhlinare... :-) Ändrades Januari 25, 2019 av Nineteen68 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 25, 2019 Dela Inlagd Januari 25, 2019 Oki! Det var ju lite tråkigt, men inte förvånad. Minns tiden när man var raceputte på stan. Då suktade man på Öhlinare...  Finns ju även för cyklar nuförtiden... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 25, 2019 Dela Inlagd Januari 25, 2019 Idag så gick jag ner till Bangkok Hospital igen för att hälsa på min vän som har drabbats utav Denguefeber. För att muntra upp sjuklingen så hade jag köpt med mig lite choklad och den blev uppskattad. Jag tror nästan att jag skymtade en tår i ögonvrån på den sängliggande men jag låtsades som om jag inte såg det. Jag småskämtade lite och sa att du bor ta mig tusan mycket flottare än jag bor ( det var ingen överdrift ) Det här var inte dåligt minsann ! Jag var kvar en god stund och vi pratade om ditt och datt och efter en halvtimme eller något dyligt så ursäktade jag mig och talade jag om att jag hade ett möte inbokat och det var nästan halvsant. Jag hoppas min vän är på benen igen snart och är den friska fläkt yrvädret är. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 25, 2019 Dela Inlagd Januari 25, 2019 Just nu eller för 10 min kom jag in, jag gick ut för 45 min sen öppna en öl ute och kärra in lite ved,skotta lite snö runt runt huset, inte mycke snö än så länge. När jag var färdig skulle jag dricka upp den halva ölen som var kvar. Det är bara -10 men den var is i blir vi lurad på alkohål halten tro. Det var en starköl 5,2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 26, 2019 Dela Inlagd Januari 26, 2019 18 timmar sedan, skrev Nineteen68: Oki! Det var ju lite tråkigt, men inte förvånad. Minns tiden när man var raceputte på stan. Då suktade man på Öhlinare... :-) Hej Nineteen68 Och jag kommer mycket väl ihåg alla raceputtar/touringputtar som man sålde Öhlinare till på 1980 - 2000-talet. Man sålde Öhlinare och efter ett par dagar kom kunderna tillbaka bara för att berätta hur nöjda dom var med Öhlinsdämparna, kunderna gjorde den bästa reklamen för Öhlins. En köpte Öhlinare, sen var mer eller mindre alla personens kompisar inne och köpte Öhlins också Kan faktiskt inte dra mig till minnes ett enda kundklagomål, eller reklamation. Nu tog det mig 38 år innan jag själv har Öhlinare trots +25 hojar. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 26, 2019 Dela Inlagd Januari 26, 2019 3 timmar sedan, skrev rolba: Ladies cup #14 på Black Pearl igår. Blev en svampig bild även fast jag var nykter. Sköt från höften när jag höll på och messade med Enis. 16 snyggingar som gjorde upp om titeln, eller minst 10 i alla fall. Resten ladyboys. Tja det var inte så konstigt att det blev en skakig bild, hördes ju ända hit att det kom en liten tår av bilden jag skickade till dig Här har Rolbas FD Tysklandsexpress och sedermera min o frugans släktingars skogsmaskin stått.... men nu har den gått till de saliga jaktmarkerna och drömmer om tider som flytt av öl, sprit, vin, blåbär, lingon och svampdoft enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 26, 2019 Dela Inlagd Januari 26, 2019 I går kväll nobbade jag SurinP3:s invitation till att ses på Harrys och laddade i stället upp hemma inför dagens bridgetävling i Jomtien. Det var ett klokt beslut eftersom laget "Team Sweden" slutade på en 2:a plats av 18 lag. Det betyder mycket att vakna upp pigg och fräsch inför en sån tävling kan jag lova. Det som reflekterar på bilden är naturligtvis det äkta silvret i bucklor och medaljonger Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 26, 2019 Dela Inlagd Januari 26, 2019 1 minut sedan, skrev koppar55: Inbjuden till Leong Jin Special Steel (Thailand) 30-års jubileum. Trevligt som tusan. 20190126_194358.mp4 20190126_194358.mp4 20190126_194358.mp4 Får ni en ledig tjänst på kneget - så hojta! 👍 Är det ett Mumintroll jag skymtar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 26, 2019 Dela Inlagd Januari 26, 2019 Handlat liis, 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu