Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Svarade på frågan. Läs bättre. Svara på frågan själv. Var är exemplen på det jättebra och jättebilliga ställena som är bättre än R-Con? Jag har hört att det ryktas om att du är homofil och snurrar runt i bögkvarteren, har du frågor på det? ps. jag vill ha svar på det du skrev om mig och sprutor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 8 minuter sedan, skrev Cavemannen: Om du går tillbaks så ser du att jag läste fel, jag såg först 19,990 men senare så bad jag om ursäkt, är det svar nog? Nu till min fråga? Vad menar du med sprutor? 1 minut sedan, skrev frogfish: Svarade på frågan. Läs bättre. Svara på frågan själv. Var är exemplen på det jättebra och jättebilliga ställena som är bättre än R-Con? Grodfisken, grottmannen har kanske exempel på billigare ställen än 19,990 bath. Grottis bad om ursäkt för att han läste fel, rätt pris 12,990 och det har inte grottis bätte pris än. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev Cavemannen: Jag har hört att det ryktas om att du är homofil och snurrar runt i bögkvarteren, har du frågor på det? ps. jag vill ha svar på det du skrev om mig och sprutor! Jag svarade på det ovan. Hur går det med exemplen på superboenden som är nästan gratis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Jag svarade på det ovan. Hur går det med exemplen på superboenden som är nästan gratis? Är du homofil? och hur var det med sprutor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev HuaHindinnge: Grodfisken, grottmannen har kanske exempel på billigare ställen än 19,990 bath. Grottis bad om ursäkt för att han läste fel, rätt pris 12,990 och det har inte grottis bätte pris än. Då är det väl bättre at skriva det än att börja hoppa på personen som frågar? Det tycker jag iaf. Det första jag skriver om nån frågar mig nåt som jag påstår mig ha kunskaper om, är inte "Var f*n är dina tips!". Jag borde kanske vetat bättre, men jag trodde han hade nåt tips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev Cavemannen: Är du homofil? och hur var det med sprutor? Hur går det med tipsen? Angående sprutor så svarade jag ovan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Då är det väl bättre at skriva det än att börja hoppa på personen som frågar? Det tycker jag iaf. Det första jag skriver om nån frågar mig nåt som jag påstår mig ha kunskaper om, är inte "Var f*n är dina tips!". Jag borde kanske vetat bättre, men jag trodde han hade nåt tips. Ja du frågar mycket och boende runt boystown har jag inga svar på, ja inte billigt som passar din budget iallafall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev Cavemannen: Ja du frågar mycket och boende runt boystown har jag inga svar på, ja inte billigt som passar din budget iallafall Ni är för goa Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 1 minut sedan, skrev frogfish: Hur går det med tipsen? Angående sprutor så svarade jag ovan. Angående tipsen har jag svarat, hur var det med dinsexuella läggning? det är helt OK för mig, jag respekterar alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev Cavemannen: Ja du frågar mycket och boende runt boystown har jag inga svar på, ja inte billigt som passar din budget iallafall Ok. Har inte samma koll på dig, men R-Con ligger väl en bit från boystown? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Ok. Har inte samma koll på dig, men R-Con ligger väl en bit från boystown? Vart boystown ligger vet du mycket väl Men alla är vi olika, har du fler frågor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev Cavemannen: Angående tipsen har jag svarat, hur var det med dinsexuella läggning? det är helt OK för mig, jag respekterar alla Hur är det med in egna läggning? Inte lätt at veta när det blandas mellan ladies/ladyboys. Kanske beror på alkoholhalten (testohalten?) i blodet. Själv är jag straight, men har inga problem med om nån skulle tro att jag är bög. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Hur är det med in egna läggning? Inte lätt at veta när det blandas mellan ladies/ladyboys. Kanske beror på alkoholhalten (testohalten?) i blodet. Själv är jag straight, men har inga problem med om nån skulle tro att jag är bög. Visst hade du fler frågor Okay min sexuella läggning pekar 100% mot attraktion av kvinnor Och den sexuella läggningen ligger konstant på 100% åven vid alkoholkonsumtion och vid alla olika testosteronvärden ps. du behöver inte sämmas för att du har pojkvänn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Visst hade du fler frågor Okay min sexuella läggning pekar 100% mot attraktion av kvinnor Och den sexuella läggningen ligger konstant på 100% åven vid alkoholkonsumtion och vid alla olika testosteronvärden ps. du behöver inte sämmas för att du har pojkvänn Skulle jag inte göra om det vore så. Varför tror du jag skulle skämmas för det? Har du nåt mot homosexuella? Skulle det vara nåt nedvärderande att ha en pojkvän? Välkommen till 2019, bögbashing är lite 1990 (när du hade din "storhetstid....). Och skaffar jag en pojkvän så kommer min fru att vara först att veta, dock vore det att förneka min läggning då jag är straight. Hur går det med tipsen om de ställen i närheten av R-Con som är så mkt bättre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Skulle jag inte göra om det vore så. Varför tror du jag skulle skämmas för det? Har du nåt mot homosexuella? Skulle det vara nåt nedvärderande att ha en pojkvän? Välkommen till 2019, bögbashing är lite 1990 (när du hade din "storhetstid....). Och skaffar jag en pojkvän så kommer min fru att vara först att veta, dock vore det att förneka min läggning då jag är straight. Hur går det med tipsen om de ställen i närheten av R-Con som är så mkt bättre? Ja du har många frågor........ Jag respekterar er bögar till 100%, det är bara bra för oss normala då det blir fler kvinns att välja mellan Du har verkligen många frågor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 2 minuter sedan, skrev Cavemannen: Ja du har många frågor........ Jag respekterar er bögar till 100%, det är bara bra för oss normala då det blir fler kvinns att välja mellan Du har verkligen många frågor Dom till vänster från Harrys räknas inte som kvinnor. 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Ja du har många frågor........ Jag respekterar er bögar till 100%, det är bara bra för oss normala då det blir fler kvinns att välja mellan Du har verkligen många frågor Vill du tro att jag är bög är det ok, jag ser det inte som nåt dåligt. Roidare däremot, de är lite tveksammare. Gamla mattrullare som inte räckte till kan hamna den vägen...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Vill du tro att jag är bög är det ok, jag ser det inte som nåt dåligt. Roidare däremot, de är lite tveksammare. Gamla mattrullare som inte räckte till kan hamna den vägen...... Roidare? nu blir jag tvungen att fråga, vad är det? någon speciell sorts bög med mask och läderbyxor? ja det finns då folk till allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev Cavemannen: Roidare? nu blir jag tvungen att fråga, vad är det? någon speciell sorts bög med mask och läderbyxor? ja det finns då folk till allt Testotuggare som sitter och skryter om att de minsann (nån gång) känt folk som lyckats. Men det är möjligt att du är bög med lädermask också, men det vet du nog mer om än jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 (ändrad) 6 hours ago, Cavemannen said: Du får gärna skoja om att jag skulle vara bög, det rör mig inte. Men när du drar in thaipojkar (eller barn öht) närmar du dig gränsen, då slutar det liksom bli roligt. Hur går det med tipsen om alternativ till R-Con? Vi har ju väntat ett tag nu. Ändrades Januari 5, 2019 av Herr Chang Citat av inlägg raderat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Ta Daa o det blev oavgjort, Må bägge herrarna gå till sin ringhörna o tugga lite på sina bettskenor. Sedan ta en dusch, byt om och gå ut i respektive by för att få lite luft C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 1 minut sedan, skrev C-dude: Ta Daa o det blev oavgjort, Må bägge herrarna gå till sin ringhörna o tugga lite på sina bettskenor. Sedan ta en dusch, byt om och gå ut i respektive by för att få lite luft C;D Äntligen en som inte startar med en fråga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 2 timmar sedan, skrev Cavemannen: Vart boystown ligger vet du mycket väl Men alla är vi olika, har du fler frågor? 2 timmar sedan, skrev frogfish: Ok. Har inte samma koll på dig, men R-Con ligger väl en bit från boystown? Get a room...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 Inte jag men Kärleken med döttrar har nu fått klart med extratrycket på rövduschen.Som självklart sitter monterad i kakelfogen[emoji6] Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 (ändrad) Inte idag men i går tydligen... men fick beskedet av en hysterisk dotter nyss Har tydligen lyckas tvätta sönder hennes svarta Hugo-Boss silkes skjorta. Var troligtvis övertygad att det var hennes Brynäs Arena arbetsskjorta. precis vad man behövde så här i slutet av fattiguari.... 😵💸🤬 enis Ändrades Januari 18, 2019 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu