Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 1 minut sedan, skrev frogfish: Nu är du en sån där som gör att folk drar sig för att skriva. Varför detta tjafs om att jag måste tipsa först innan jag ber om tips? Dessutom har jag tipsat en hel del, du kanske inte dammsugit de delarna av forumet bara. Så jag ska givetvis inte fråga dig om nåt mer tips, även då du dissar de tips som andra ger som kassa. Nä dina tips har jag missat helt, och jag har även missat att du skulle vara någon som drar folk till forumet........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Popcorn dags. Lite fart på forat idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev Cavemannen: Nä dina tips har jag missat helt, och jag har även missat att du skulle vara någon som drar folk till forumet........ Vad yrar du om? Jag frågade dig om du hade några tips, då går du bananas som vanligt. Om man säger att andras tips är kassa så kanske det kan ges bättre tips? Jag tyckte tipset om R-Con var relevant och bra, men jag är ju givetvis intresserad om du har mycket bättre tips på motsvarande boende. Men har du inte det så är det ok, det behöver du inte vara otrevlig för. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 8 minuter sedan, skrev wUThai: Kan du inte visa oss det hotellet du på nu? Tyvärr, befinner mig i södra Thailand. Hos goda familjer medlemmar. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev Stoneys: Tyvärr, befinner mig i södra Thailand. Hos goda familjer medlemmar. Ska ta några foton i morgon. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Vad yrar du om? Jag frågade dig om du hade några tips, då går du bananas som vanligt. Om man säger att andras tips är kassa så kanske det kan ges bättre tips? Jag tyckte tipset om R-Con var relevant och bra, men jag är ju givetvis intresserad om du har mycket bättre tips på motsvarande boende. Men har du inte det så är det ok, det behöver du inte vara otrevlig för. Och jag efterfrågade om dina tips? Du börjar surra en massa skit! ta fram en tråd där du ger tips och jag tar fram 40trådar där du frågar om tips, hur var äggen kokta? hur bred var stranden? var det varmvatten i duschen?...du ställer 1000 frågor men du ger aldrig nått..........ja jag har lessnat på skitar som dig som ALDRIG ger nått........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Nähä??[emoji38]JohoSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Cavemannen: Och jag efterfrågade om dina tips? Du börjar surra en massa skit! ta fram en tråd där du ger tips och jag tar fram 40trådar där du frågar om tips, hur var äggen kokta? hur bred var stranden? var det varmvatten i duschen?...du ställer 1000 frågor men du ger aldrig nått..........ja jag har lessnat på skitar som dig som ALDRIG ger nått........ Vill du inte ge nåt tips som var så mkt bättre än R-Con så är det ok. Dock var det du som påstod att du hade det. Ägg? Strand? Känns det inte som du börjar spåra ur lite nu? Jag ställde en fråga och du går helt hormonbananas...… Ändrades Januari 5, 2019 av frogfish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Vill du inte ge nåt tips som var så mkt bättre än R-Con så är det ok. Ägg? Strand? Känns det inte som du börjar spåra ur lite nu? Jag ställde en fråga och du går helt hormonbananas...… Ge en länk till dina tips? aså du har inte gett några........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev Cavemannen: Ge en länk till dina tips? aså du har inte gett några........ Inte till dig som du bär dig åt. Och det är du som påstått att ett tips var dåligt och du hade mkt bättre tips, inte jag. Om du gapar om att andras tips är dåliga, ligger det på dig att visa bättre. Och varför skulle jag tipsa dig? Vilket ställe vill ha folk som får roid-psykoser lite till och från boende hos sig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Inte till dig som du bär dig åt. Och det är du som påstått att ett tips var dåligt och du hade mkt bättre tips, inte jag. Om du gapar om att andras tips är dåliga, ligger det på dig att visa bättre. Och varför skulle jag tipsa dig? Vilket ställe vill ha folk som får roid-psykoser lite till och från boende hos sig? Jag minns att du hade bokat 2nätter på ett skitställe och en medlem sa att där bygger de, du ställde 1000frågor och medlemmen var snäll och stllde upp och t.o.m fotade stället. Efteråt, gav du ens ett tack? postade du ens en bild? NÄÄÄÄÄ som vanligt kom du med nya frågor hela tiden......frågafrågafråga aldrig ge det är din stil, skulle forumet leva i 3dagar om alla var som dig? NEJ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Cavemannen: Jag minns att du hade bokat 2nätter på ett skitställe och en medlem sa att där bygger de, du ställde 1000frågor och medlemmen var snäll och stllde upp och t.o.m fotade stället. Efteråt, gav du ens ett tack? postade du ens en bild? NÄÄÄÄÄ som vanligt kom du med nya frågor hela tiden......frågafrågafråga aldrig ge det är din stil, skulle forumet leva i 3dagar om alla var som dig? NEJ! Självklart vet du inte vad du nojar om, som vanligt. "Skitstället" är ganska så trevligt, och forummedlemmen och jag är ok med varandra och har haft en bra dialog därefter. Dock "glömde" jag att PMa in dig i våra konversationer, vilket väl de flesta förstår varför. Så, har du några tips med pool som är så mkt bättre än R-con? Jag (och kanske andra) väntar fortfarande eftersom du påstod att du visste om en massa bättre ställen. Ta en ny spruta nu så inte roidfebern får överhanden.... Ändrades Januari 5, 2019 av frogfish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Självklart vet du inte vad du nojar om, som vanligt. "Skitstället" är ganska så trevligt, och forummedlemmen och jag är ok med varandra och har haft en bra dialog därefter. Dock "glömde" jag att PMa in dig i våra konversationer, vilket väl de flesta förstår varför. Ta en ny spruta nu så inte roidfebern får överhanden.... Vad surrar du om? sprutor? har du helt tappat greppet? Berätta lite om dina resor, vart finns de att läsa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Vad surrar du om? sprutor? har du helt tappat greppet? Berätta lite om dina resor, vart finns de att läsa? Berätta lite om alla ställen som är så mkt bättre än R-Con, både prismässigt och övrigt. Det är du som påstått att du har en massa såna på lager, fram med tipsen. Eller får du en ny psykos om man ber dig stå för vad du säger? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Berätta lite om alla ställen som är så mkt bättre än R-Con, både prismässigt och övrigt. Det är du som påstått att du har en massa såna på lager, fram med tipsen. Eller får du en ny psykos om man ber dig stå för vad du säger? Berätta lite själv? jag har nog berättat i mina trådar, jag kan länka till dem, men vart är dina trådar? vad har du delgett? jaså inget.......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Berätta lite själv? jag har nog berättat i mina trådar, jag kan länka till dem, men vart är dina trådar? vad har du delgett? jaså inget.......... Ok, så du har inga tips? Du ville bara klaga på andras tips. Jaja, det var ju väntat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Ok, så du har inga tips? Du ville bara klaga på andras tips. Jaja, det var ju väntat. Jag kan länka till mina, men vart är dina? Du bara frågar och frågar......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev Cavemannen: Jag kan länka till mina, men vart är dina? Du bara frågar och frågar......... Du måste ju ha nån kortslutning. Om vi går tillbaka lite så gavs det ett tips om R-Con som du dissade och sa att du minsann visste många ställen i närheten som var bättre. Då frågade jag (trevligt) vilka ställen det var, och då får du denna roid-psykos och börjar härja om att jag inte ger några tips blabla. Vad är du ute efter egentligen? Det verkar som du bara vill ha bråk. Ville du inte svara på vilka ställen du menade var så mkt bättre, då hade det räckt med att säga det. Nä, istället börjar du härja om en massa annat, dialoger jag haft med trevliga människor på forumet, etc. Vill du ha tips om nåt speciellt du tror att jag kan hjälpa dig med, så är det bara att fråga. Jag hjälper till om jag kan. Men att när jag frågar om ett tipps börja härja om att jag minsann aldrig ger tips är ju ganska snurrigt, vad har det med min ursprungliga fråga att göra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 1 minut sedan, skrev frogfish: Du måste ju ha nån kortslutning. Om vi går tillbaka lite så gavs det ett tips om R-Con som du dissade och sa att du minsann visste många ställen i närheten som var bättre. Då frågade jag (trevligt) vilka ställen det var, och då får du denna roid-psykos och börjar härja om att jag inte ger några tips blabla. Vad är du ute efter egentligen? Det verkar som du bara vill ha bråk. Ville du inte svara på vilka ställen du menade var så mkt bättre, då hade det räckt med att säga det. Nä, istället börjar du härja om en massa annat, dialoger jag haft med trevliga människor på forumet, etc. Vill du ha tips om nåt speciellt du tror att jag kan hjälpa dig med, så är det bara att fråga. Jag hjälper till om jag kan. Men att när jag frågar om ett tipps börja härja om att jag minsann aldrig ger tips är ju ganska snurrigt, vad har det med min ursprungliga fråga att göra? På tal om att spåra ur, vad menar du med sprutor? Jaja du frågar mycket, men har aldrig nått svar att ge........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Billigare... Undra om det ar lagligt att ta ut 50 baht for att ta med en gast in pa rummet. Kan man Torska? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev Cavemannen: På tal om att spåra ur, vad menar du med sprutor? Jaja du frågar mycket, men har aldrig nått svar att ge........ Jag frågade först, du får svara först. Vilka ställen är så mkt bättre än R-Con och har pool? Det är ursprungsfrågan. Jag tyckte 12000 baht var bra pris. Ändrades Januari 5, 2019 av frogfish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 1 minut sedan, skrev frogfish: Jag frågade först, du får svara först. Vilka ställen är så mkt bättre än R-Con och har pool? Det är ursprungsfrågan. Jag tyckte 12000 baht var bra pris. Om du går tillbaks så ser du att jag läste fel, jag såg först 19,990 men senare så bad jag om ursäkt, är det svar nog? Nu till min fråga? Vad menar du med sprutor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev Cavemannen: Om du går tillbaks så ser du att jag läste fel, jag såg först 19,990 men senare så bad jag om ursäkt, är det svar nog? Nu till min fråga? Vad menar du med sprutor? Du har ju fortfarande inte gett några exempel eller tips på ställen med pool som är så mkt bättre. Sen har du ju själv skrutit om dina testo-behandlingar och om de "effekter" de gett. Utgår från att det var sprutor, men du kanske knaprar piller istället. Potato/potato i min bok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev frogfish: Du har ju fortfarande inte gett några exempel eller tips på ställen med pool som är så mkt bättre. Sen har du ju själv skrutit om dina testo-behandlingar och om de "effekter" de gett. Utgår från att det var sprutor, men du kanske knaprar piller istället. Potato/potato i min bok. Nu är du väl ute på svag is? Svara på frågan istället för att utgå, har du någon ryggrad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Precis nyss, skrev Cavemannen: Nu är du väl ute på svag is? Svara på frågan istället för att utgå, har du någon ryggrad? Svarade på frågan. Läs bättre. Svara på frågan själv. Var är exemplen på det jättebra och jättebilliga ställena som är bättre än R-Con? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu