Soengsang Inlagd December 4, 2018 Dela Inlagd December 4, 2018 Skolbänk..😐😐😐😐 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 4, 2018 Dela Inlagd December 4, 2018 Promenix. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 4, 2018 Dela Inlagd December 4, 2018 Just tittat på glada och stolta Thailändare i Sverige https://www.eurosport.se/innebandy/innebandy-vm/2018-2019/lirarnas-vm-foraldrarnas-stora-dag_sto7038502/story.shtml /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 (ändrad) Ätit frukost i ett rätt öde hotell, vi är 2 på vår kurs, den andra pendlar. Men idag kommer en laddning flygande poliser. Men utsikten är helt ok. Bara i ta tag i den hårda certifieringen igen då Ändrades December 5, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 Man blir tydligen valdigt trott efter en dag till havs... 😥😪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 Hej Har varit hela dagen på Safari Word just norr om Bangkok. Matat fåglar.. Familjen kollade på en show, och det sköts och sprängdes en hel del. Själv satt jag utanför i telefonmöte med Sverige. Var tvungen att ursäkta mig med, "Det skjuts och bombas en hel del så ber om ursäkt om det låter lite konstigt här". Kom på mig efter mötet att jag aldrig sa att det var en show. Undrar vad dom tänkte? Varmt ute. Ser ut som jag.. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 5 timmar sedan, skrev Soengsang: Ätit frukost i ett rätt öde hotell, vi är 2 på vår kurs, den andra pendlar. Men idag kommer en laddning flygande poliser. Men utsikten är helt ok. Bara i ta tag i den hårda certifieringen igen då Skönt med lite havsutsikt som omväxling 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 4 hours ago, stjp8729 said: Hej Har varit hela dagen på Safari Word just norr om Bangkok. Matat fåglar.. Familjen kollade på en show, och det sköts och sprängdes en hel del. Själv satt jag utanför i telefonmöte med Sverige. Var tvungen att ursäkta mig med, "Det skjuts och bombas en hel del så ber om ursäkt om det låter lite konstigt här". Kom på mig efter mötet att jag aldrig sa att det var en show. Undrar vad dom tänkte? Varmt ute. Ser ut som jag.. Ha en kanonbra dag! Det gar framat med sand fillups. Bra, tyvarr verkar vatten kvaliten fortfarande vara lika urusel. En hel del expats sager att det ar nastan lika illa vid Dongtan och Jomtien. Reningsverk ifran 80 talet. Det stadas pa beacherna men kadetterna ifran Thai navy verkar ha fatt annat att gora. Sen team work pa klangen. Dock blev slutresultatet annu svajigare men det kanske atgardats imorgon eller dagarna innan Songkran! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 6, 2018 Dela Inlagd December 6, 2018 På sjukhuset. Vet inte varför jag plötsligt kom att tänka på denna låt...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 6, 2018 Dela Inlagd December 6, 2018 Dagens benutrymmen... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 6, 2018 Dela Inlagd December 6, 2018 31 minuter sedan, skrev Soengsang: Dagens benutrymmen... Går du YKB? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 6, 2018 Dela Inlagd December 6, 2018 4 timmar sedan, skrev audirs2: Går du YKB? Nu är du full din pajsare.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd December 6, 2018 Dela Inlagd December 6, 2018 Jobbat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 13 timmar sedan, skrev Soengsang: Nu är du full din pajsare.... Bärkele, alla som kör yrkestrafik skall ha YKB!😚 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 7, 2018 Dela Inlagd December 7, 2018 (ändrad) Kört upp till säktingar i risbyn mellan Korat och Khon Kaen. Såg en före detta Thai Airways-kärra längs väg 2 liknande dom två som stod utanför Pattaya (777-400) Ändrades December 7, 2018 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 11, 2018 Dela Inlagd December 11, 2018 (ändrad) Bokat resa, men det var igår den 16 mars åker jag och frugan iväg till Asien. FF Ändrades December 11, 2018 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 12, 2018 Dela Inlagd December 12, 2018 Gjort den snabbaste affären någonsin. Frugan frågade igår om jag vill sälja vår Honda PCX. Svarade; varför inte, har vi nån som vill köpa den? -Ja, de är på väg hit nu. -Hur mycket vill de betala? -40.000 -Ok, för en 7 år gammal moppe som kostade 72.000 ny. De prutade 1000 baht och körde iväg med moppen. Och idag blev det en ny PCX. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 12, 2018 Dela Inlagd December 12, 2018 Feeling blue. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 12, 2018 Dela Inlagd December 12, 2018 installerat ny tv enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 14, 2018 Dela Inlagd December 14, 2018 On 2018-12-12 at 23:36, skrev Enis: installerat ny tv enis 105 tum curved 8K....? Jag har köpt Next Generation .... komplett ..... .....special edition ...och dessutom hunnit skruva fast ytterligare en bass shaker i soffan.....boom boom boom boom...... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 14, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 14, 2018 Inga bilder men i svinottan gick jag upp för att ta mig till Dalsjöfors och våran styckanläggning där......... Resan startade kl. 03:45 på den tråkigaste vägen i Sverige (R 40) eftersom man gjort den ett gäng gånger........ Tråkigare är bara 27:an till Kalmar........... Presentation av ny platschef och då var man kallad med tvång....... Nu finns det nästan inget kvar av det ursprungliga Dalsjöfors längre då den sista generationen av släkten Larsson har avslutat sin anställning........ Mer än hundra års tradition har avslutats......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 14, 2018 Dela Inlagd December 14, 2018 Har varit ut på en skön promenad, inte så långt men skönt i kylan - 17 nu blir mildare tidigar i efterm. - 19 ingen vind bara mörkt, skit skönt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 14, 2018 Dela Inlagd December 14, 2018 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: 105 tum curved 8K....? Nope.... blev bara en 75” 4K enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 15, 2018 Dela Inlagd December 15, 2018 Idag blev det en utflykt till Stripa gruvmiljö i Guldsmedshyttan och deras julmarknad... Mycket trevligt! Väl hemma smakade det gott med gofika! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd December 15, 2018 Dela Inlagd December 15, 2018 Köpt en cool träkub LED klocka. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu