Soengsang Inlagd November 25, 2018 Dela Inlagd November 25, 2018 Vart o shoppat på Lidl. Men att man aldrig kan hålla käften. I kön på Lidl stod jag bakom en tjej som hade mysbyxor med texten ”Guess” över hela baken.....vetefan sa jag.....115kg?.....det var då bråket startade..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 1, 2018 Dela Inlagd December 1, 2018 Dreglat och åter dreglat....... Stod i alla fall emot köpimpulsen när jag såg att Martin Logans elektrostatare var nedsatta till 949 000 kronor..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 1, 2018 Dela Inlagd December 1, 2018 40 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Dreglat och åter dreglat....... Stod i alla fall emot köpimpulsen när jag såg att Martin Logans elektrostatare var nedsatta till 949 000 kronor..... Var det för paret eller per styck? Högtalarna på bilden ser mer ut som Focal än Martin L. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 1, 2018 Dela Inlagd December 1, 2018 5 minuter sedan, skrev GreenValley: Var det för paret eller per styck? Högtalarna på bilden ser mer ut som Focal än Martin L. Du har ögon som en falk! Kanske någon form av audiofil? (Har ingenting med sexuell läggning att göra....) Det var denna jag tänkte på: https://www.hifiexperience.se/produkter/hogtalare/golvhogtalare/martin-logan-neolith Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 1, 2018 41 minuter sedan, skrev GreenValley: Var det för paret eller per styck? Högtalarna på bilden ser mer ut som Focal än Martin L. 30 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Du har ögon som en falk! Kanske någon form av audiofil? (Har ingenting med sexuell läggning att göra....) Det var denna jag tänkte på: https://www.hifiexperience.se/produkter/hogtalare/golvhogtalare/martin-logan-neolith Jag hade nog föredragit Focal om de skulle stå i mitt hem........... Men fan va Martin Logan låter bra........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 1, 2018 Dela Inlagd December 1, 2018 38 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jag hade nog föredragit Focal om de skulle stå i mitt hem........... Men fan va Martin Logan låter bra........ Ett par av dessa vore tidsenligt med lägenheten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 1, 2018 30 minuter sedan, skrev M33: Ett par av dessa vore tidsenligt med lägenheten... Nä tidsenligt hade dessa passat bäst............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 1, 2018 Dela Inlagd December 1, 2018 Åkt en liten lördagstur Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 2, 2018 Begått ett stort brott.... Gick igenom snabbkassan på ICA MAXI i Mölndal där det endast är tillåtet med max 15 varor...... Jag hade minst 30.........😂 Blir så sjukt trött på kärringar som börjar leta i handväskan efter betalkortet som tydligen aldrig ligger på samma ställe, precis när de skall betala....... Dessutom kan de tydligen inte vänta på att uppdatera sin status på "Tinder, Twitter, Flipper, Tjatter, Knatter" eller va fan det nu heter.......😤🍻 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 (ändrad) Har varit lite uttråkad idag. Men efter lite fundering kom vi att tänka på illBattings rapport om galna bögar och invasionen av (p-ordet) i Jomtien, så vi tillbringade eftermiddagen där. Bögar vet jag inte om jag såg några, men förmodligen fanns det säkert några där. Men p-folket lyste med sin frånvaro. Ändå tittade vi noga... Men mai pen rai, vi fick en trevlig eftermiddag ändå, även om vår upplevelse var lite annorlunda än den tidigare rapporterade. En fin sol visade sig: Ändrades December 2, 2018 av frogfish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 Körde ett träningspass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 3, 2018 Dela Inlagd December 3, 2018 Våra 3 hundar SangSom, BeerChang och Spiderman får sin vecko-dusch. Alla 3 bara älskar detta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 3, 2018 Dela Inlagd December 3, 2018 FN Scanian blev Scania grå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 3, 2018 Dela Inlagd December 3, 2018 51 minutes ago, audirs2 said: FN Scanian blev Scania grå! Sådana chassin,lastbilar,släp m.m har man i sin ungdom legat och krupit under och blästrat. På den tiden körde man med s.k kvarts-sand. På min tid gjordes det utomhus. Inga problem förutom då det blev minusgrader och is i slangar och kopplingar till övertryckshuvan, lossnade och man fick halva ansiktet söndersprutat av krossad is. Inget man saknar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 3, 2018 Dela Inlagd December 3, 2018 Har kommit hem efter ett inbokat besök hos en ögonläkare på "statliga" Banglamung Hospital. Att man har en lapp med sig där det står en angiven tid på för besöket betyder absolut ingenting utan man hamnar längst bak i kön som brukar vara lång. I dag var det dock värre än vanligt så när jag inte ens blivit framropad till station ett efter tre timmars väntan så knallade jag fram till sköterskan och frågade försynt om hon hade glömt bort mig. Hon letade då rätt på mina papper, pekade sedan på namnet på doktorn som jag skulle träffa och sa att han jobbar tyvärr inte i dag!! Snäll som man är så förklarade jag att jag nöjde mig med att få träffa den läkare som var i tjänst för tillfället vilket jag till slut fick göra. Men alltså..ibland funderar man hur folk tänker eller om dom gör det alls. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 3, 2018 Dela Inlagd December 3, 2018 Benutrymme check 👌 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 3, 2018 Dela Inlagd December 3, 2018 1 timme sedan, skrev Soengsang: Benutrymme check 👌 Gran eller ek på bords skivan?😚 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 3, 2018 Dela Inlagd December 3, 2018 (ändrad) Västtrafik båt inget benutrymme när man har stor röv, check! Fan blir ju sjösjuk Ändrades December 3, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2018 Dela Inlagd December 3, 2018 Packat om sövel och ben som frugan släpat hem 10kg slamsor och 6 kg ben, räcker nog till ett par buljongkokt. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 3, 2018 Dela Inlagd December 3, 2018 Spanat in en burk med "sjalvfortroende". Lite halvfyndigt namn och bra styrka. Nan som har provat? Den maste iallafall smaka battre an cheers total flopp, bira med apelsin smak... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 3, 2018 Dela Inlagd December 3, 2018 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev judazzz: Spanat in en burk med "sjalvfortroende". Lite halvfyndigt namn och bra styrka. Nan som har provat? Den maste iallafall smaka battre an cheers total flopp, bira med apelsin smak... Staffan Tapper hade inget större självförtroende när han slog straffen mot Polen i VM 1974 så ölet är nog inte namngett efter honom. Ändrades December 3, 2018 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 3, 2018 Tvättat!........😣 Å för att mätta M33:s lystnad, så är nog stenmangeln också K-märkt.........😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 4, 2018 Dela Inlagd December 4, 2018 (ändrad) Hade tur med hotellrum här på Käringön, typ en minisuite. Bara i fixa lite kaffe då före frukosten öppnar Toalettstolen sett placering, ingen åsikt där. Skiter i att sitta på balkongen, blåser satan.. Ändrades December 4, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 4, 2018 Dela Inlagd December 4, 2018 53 minuter sedan, skrev Soengsang: Hade tur med hotellrum här på Käringön, typ en minisuite. Bara i fixa lite kaffe då före frukosten öppnar Toalettstolen sett placering, ingen åsikt där. Skiter i att sitta på balkongen, blåser satan.. I det hotellrummet kanske denna rullhållare skulle passat Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 4, 2018 Dela Inlagd December 4, 2018 13 timmar sedan, skrev GreenValley: Staffan Tapper hade inget större självförtroende när han slog straffen mot Polen i VM 1974 så ölet är nog inte namngett efter honom. Djurgårdare?😚 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu