UglyFarang Inlagd Februari 21 Dela Inlagd Februari 21 Nytt besök på min VE med tre mycket snälla och lugna ungar, hem och delta i ett webbmöte som jag har varit lite stressad över sedan jag fick mail om det igår: "Webbmöte 250221 kl 11:00 OBS! Obligatoriskt deltagande för kallade med tanke på situationen" I min hjärna så kändes det som missnöje med att jag var inne på tredje månadens sjukskrivning nu men det var inte min situation det handlade om, det var situationen i världen.... 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 11 timmar sedan, skrev Wangthong: Nja, jag skulle kalla det pennställ. Samt ritningspennor av hög kvalitet. Pennvässare, 100%. Har själv haft några. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 32 minuter sedan, skrev rolba: Pennvässare, 100%. Har själv haft några. Var några på ett tidigare jobb som hade dom som ställ för kulspetspennor. Förmodligen fick de den uppgiften när de slutade använda blyertspennor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ale Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 17 timmar sedan, skrev Mickey1969: Anser mig knappast vara någon ungdom, men vad är det? Det är en pennvässare för ritpennor med blyertsstift. Och i paketen är det bläckpatroner till ritpennor. Vanliga fram till 90-talet på ritkontoren. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ale Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 44 minuter sedan, skrev Ale: Det är en pennvässare för ritpennor med blyertsstift. Och i paketen är det bläckpatroner till ritpennor. Vanliga fram till 90-talet på ritkontoren. Inte bläck. Tusch är det. Trött på morgonen.😁 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 15 minuter sedan, skrev Ale: Inte bläck. Tusch är det. Trött på morgonen.😁 En jäkla skillnad på bläck: och tush: Skärpning😁😁😁😁😁 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 13 timmar sedan, skrev UglyFarang: Är det rätt pennor i Paketen? Min far var ritare en gång i tiden och dessa pennvässare och de speciella stiftpennorna fanns att tillgå hemma när jag växte upp. Pennor för stoppa i en plotter enligt min mening. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ale Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 21 minuter sedan, skrev Nicholas: Pennor för stoppa i en plotter enligt min mening. Dessa är för pennor. Men de till plotter var liknande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 14 timmar sedan, skrev UglyFarang: Är det rätt pennor i Paketen? Min far var ritare en gång i tiden och dessa pennvässare och de speciella stiftpennorna fanns att tillgå hemma när jag växte upp. Vore kul att ringa Stockholms numret och se vem som svarar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 2 timmar sedan, skrev frogfish: En jäkla skillnad på bläck: och tush: Skärpning😁😁😁😁😁 Bild nummer 2 kan va farlig för plånboken!🤠 Eller föremålet!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 Upptäckt att Prime Burger öppnat på Central festival Pattaya. Nedersta plan där foodcourden är belägen. Saknaden efter Carl Jrs burgare i Thailand är konstant... 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 4 minuter sedan, skrev kolla min fot: Upptäckt att Prime Burger öppnat på Central festival Pattaya. Nedersta plan där foodcourden är belägen. Saknaden efter Carl Jrs burgare i Thailand är konstant... Inget slår Carls jr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 Dessa pennor användes när jag gjorde div ritningar en gång i tiden. Har fortfarande kvar en del mallar för el, vvs med mera. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 17 timmar sedan, skrev UglyFarang: Nytt besök på min VE med tre mycket snälla och lugna ungar, hem och delta i ett webbmöte som jag har varit lite stressad över sedan jag fick mail om det igår: "Webbmöte 250221 kl 11:00 OBS! Obligatoriskt deltagande för kallade med tanke på situationen" I min hjärna så kändes det som missnöje med att jag var inne på tredje månadens sjukskrivning nu men det var inte min situation det handlade om, det var situationen i världen.... Dessa förkortningar???? Vad betyder VE? En som inte begriper ny modern språk😉 3 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 22 Dela Inlagd Februari 22 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev BOM: Dessa förkortningar???? Vad betyder VE? En som inte begriper ny modern språk😉 VårdEnhet istället för vårdcentral förmodar jag, jag får ett sms 48 timmar innan mina besök som bekräftar min bokade tid och då står det: Hej! Vi vill påminna om ditt bokade besök på VE xxxxx osv. Det hade varit lite kul om det hade stått: Hej! Vi vill påminna om ditt bokade besök på VC xxxxx osv. Ändrades Februari 22 av UglyFarang 2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Februari 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 23 Kollat runt lite. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kötthandlarn Inlagd Februari 23 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 23 En sån jävla barrunda det blev igår🤣..... Hur fan kan man gå så här mycket bara för att dricka sprit på så många ställen som möjligt, när man lika gärna hade kunnat sitta på hotellet och blivit lika full🤣🤣🤣🤣. 18 1 3 5 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nicholas Inlagd Februari 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 23 Besök i Surin hos en viss medlem. Sedan besök av gammalt tempel som verkar varit indisk religion. Var ett vulkanutbrott där, så man gjorde byggblock av gammal lava. Ont om granit skulle jag tro. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 23 Dela Inlagd Februari 23 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: En sån jävla barrunda det blev igår🤣..... Hur fan kan man gå så här mycket bara för att dricka sprit på så många ställen som möjligt, när man lika gärna hade kunnat sitta på hotellet och blivit lika full🤣🤣🤣🤣. Vad heter det? Efterklokhetens kranka vishet! Är det så? Huvud saken är väl att man haft roligt! 1 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... biker Inlagd Februari 24 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 24 Igår,den 23/2 var det cykelrace i Korat. Start och mål vid Suranaree university. En 18 km. lång slinga som avverkades i 3 varv, dvs. totalt 54km. Lite kort, men trevligt i alla fall. Uppdelat enligt följande, män 14-40, män 41 -fossilstadie, mountainbike, damer, VIP. Sambon avstod dagens race pga. envis förkylning. Dags för start "It´s like a walk in the park" 😅 Prisutdelning Prisutdelning Efter loppet Precis som väntat, det blev guldmedalj igen!!! 👍 Mvh biker 29 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 24 Dela Inlagd Februari 24 1 timme sedan, skrev biker: Igår,den 23/2 var det cykelrace i Korat. Start och mål vid Suranaree university. En 18 km. lång slinga som avverkades i 3 varv, dvs. totalt 54km. Lite kort, men trevligt i alla fall. Uppdelat enligt följande, män 14-40, män 41 -fossilstadie, mountainbike, damer, VIP. Sambon avstod dagens race pga. envis förkylning. Dags för start "It´s like a walk in the park" 😅 Prisutdelning Prisutdelning Efter loppet Precis som väntat, det blev guldmedalj igen!!! 👍 Mvh biker Bra gjort. Gillar din beskrivning utav gruppen "41 -fossilstadie" 🙂 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Mars 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 3 Besiktat, försäkrat och skattat en bike. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Mars 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 3 Kalas med Isaan kareoke, platåstövlarna på den söta tjejen 😉 Gene Simmons och Paul Stanley kan slänga sig i väggen. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... navion hispania Inlagd Mars 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 3 Fått in denna gennom "hålet" till hamnen. 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Mars 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 4 Har varit hos Immigrationspolisen i Kampehangphet idag och hämtat ny stämpel för extension av mitt marrige visa! lite knepigt denna gång; Var där och lämnade alla papper den 30/1 först idag fick jag komma tbx och få min stämpel! Tidigare har det bara tagit en vecka nu mer än en månad! 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu