Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 1, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 1, 2024 Fullt upp idag, sänkt sadeln på gamle svarten tur att man har proffsverktyg... 🤣 Åsså plockade jag äpplen och plommon som vår färdtjänstchaufför kom och hämtade! 🙏 Frugan bjöd på björnbär.. så jäkla gott! 💕 Och nu är såsen färdig till söndagsmiddagen! 👍 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 2, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 2, 2024 Bakat blåbärsmuffins då det fanns blåbär hemma. Någongång ska det vara den första 🙂 13 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 4, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 4, 2024 Fickparkerat den gamla kämpen. Funkade med vaselin, spett å slägga. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 4, 2024 Dela Inlagd September 4, 2024 8 minuter sedan, skrev rolba: Fickparkerat den gamla kämpen. Funkade med vaselin, spett å slägga. 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 4, 2024 Dela Inlagd September 4, 2024 29 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Måste varit premiärsäsongen på Tierp arena? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 4, 2024 Dela Inlagd September 4, 2024 23 minuter sedan, skrev rolba: Måste varit premiärsäsongen på Tierp arena? 2011 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 4, 2024 Dela Inlagd September 4, 2024 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Lite ojämn tomgång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 6, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 6, 2024 Besiktat frugans bike så nu går den 2 år igen. Blankt papper. Har gått 103 mil sen förra besiktningen. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 6, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 6, 2024 Igår var ingen vanlig dag, hämtade frugan på jobbet och vi skulle köpa ett gäng säckar med jord och gödsel på Maxi... Medans frugan och gick in och betalade och spelade på Eurojackpot lastade jag in säckarna och råkade låsa in bilnycklarna i bilen, och det är inte första gången... 😟 Världens trevligaste bilbärgare fixade nycklar så vi kunde åka hem! 💕🙏 Väl hemma igen allt urlastat då hittar jag inte min telefon, letar i bilen.. får panik då några kreditkort och nästan åtta tusen i cash ligger i..😳 Frugan hittar fånen som ligger på biltaket, jäklar så försiktigt jag måste ha kört från Maxi som är ett par kilometer från oss och där fånen låg ähela tiden 💕🙏💕 13 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 6, 2024 Dela Inlagd September 6, 2024 1 timme sedan, skrev ellim63: Igår var ingen vanlig dag, hämtade frugan på jobbet och vi skulle köpa ett gäng säckar med jord och gödsel på Maxi... Medans frugan och gick in och betalade och spelade på Eurojackpot lastade jag in säckarna och råkade låsa in bilnycklarna i bilen, och det är inte första gången... 😟 Världens trevligaste bilbärgare fixade nycklar så vi kunde åka hem! 💕🙏 Väl hemma igen allt urlastat då hittar jag inte min telefon, letar i bilen.. får panik då några kreditkort och nästan åtta tusen i cash ligger i..😳 Frugan hittar fånen som ligger på biltaket, jäklar så försiktigt jag måste ha kört från Maxi som är ett par kilometer från oss och där fånen låg ähela tiden 💕🙏💕 Välkommen in i klubben 😀 3 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 6, 2024 Dela Inlagd September 6, 2024 2 timmar sedan, skrev ellim63: råkade låsa in bilnycklarna har du inte sådan där funktion med Volvo appen så du kan öppna och låsa dörrarna? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 7, 2024 Dela Inlagd September 7, 2024 6 timmar sedan, skrev Enis: har du inte sådan där funktion med Volvo appen så du kan öppna och låsa dörrarna? enis Röda faran är nog för gammal för det.. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 8, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 8, 2024 Världens bästa Göran är inte bara bäst utan också världens snällaste, idag tog han bort trädgårdsplattor från gamla uteplatsen under äppelträden! 🙏❤️ Jag och frugan (mest frugan) plockade fyra 90-liters murarbaljor med halvrutten fallfrukt och körde till tippen. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 11, 2024 Dela Inlagd September 11, 2024 Meckat skaldjursbuljong 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd September 12, 2024 Dela Inlagd September 12, 2024 On 2024-09-08 at 17:33, skrev ellim63: Världens bästa Göran är inte bara bäst utan också världens snällaste, idag tog han bort trädgårdsplattor från gamla uteplatsen under äppelträden! 🙏❤️ Jag och frugan (mest frugan) plockade fyra 90-liters murarbaljor med halvrutten fallfrukt och körde till tippen. Du har ingen tanke på att göra must av äpplena istället för att kasta dom? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 Obygden. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 Fyllt ett par kylväskor med godsaker till frugan. 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 32 minuter sedan, skrev Nicholas: Obygden. Hemmesta? 1 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 On 2024-09-06 at 21:30, skrev ellim63: Igår var ingen vanlig dag, hämtade frugan på jobbet och vi skulle köpa ett gäng säckar med jord och gödsel på Maxi... Medans frugan och gick in och betalade och spelade på Eurojackpot lastade jag in säckarna och råkade låsa in bilnycklarna i bilen, och det är inte första gången... 😟 Världens trevligaste bilbärgare fixade nycklar så vi kunde åka hem! 💕🙏 Väl hemma igen allt urlastat då hittar jag inte min telefon, letar i bilen.. får panik då några kreditkort och nästan åtta tusen i cash ligger i..😳 Frugan hittar fånen som ligger på biltaket, jäklar så försiktigt jag måste ha kört från Maxi som är ett par kilometer från oss och där fånen låg ähela tiden 💕🙏💕 Vad jag vet eller gossar säger om dej, du är en snäll gubbe men händer det inte lite för mycket dumheter nu är det för mycke dricka eller vad är det, endast du vet 6 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 2 minuter sedan, skrev Boa52: Vad jag vet eller gossar säger om dej, du är en snäll gubbe men händer det inte lite för mycket dumheter nu är det för mycke dricka eller vad är det, endast du vet Mr ting tong. du har blockat mej hur i hr.vete kan du läsa och skriva svar på mina inlägg eller är du bara en stor feg gubbe som gör så 1 3 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 2 minuter sedan, skrev Boa52: Vad jag vet eller gossar säger om dej, du är en snäll gubbe men händer det inte lite för mycket dumheter nu är det för mycke dricka eller vad är det, endast du vet Har du blandat ihop något nu Igen? "För mycket dricka" den kvoten slår du med råge! "Du skriver konflikter, jag tycker inte som du sökar jag konflikt då" 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 4 minuter sedan, skrev kolla min fot: Har du blandat ihop något nu Igen? "För mycket dricka" den kvoten slår du med råge! "Du skriver konflikter, jag tycker inte som du sökar jag konflikt då" Det där vet du inget om jag känner inte dej, du känner inte mej ellr hur ändå skriver du skit om folk 2 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 1 minut sedan, skrev Boa52: Det där vet du inget om jag känner inte dej, du känner inte mej ellr hur ändå skriver du skit om folk Kom från rätt mun 🤔 2 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 Precis nyss, skrev Boa52: Det där vet du inget om jag känner inte dej, du känner inte mej ellr hur ändå skriver du skit om folk Har jag skrivit "skit om folk" som inte förtjänar det? Var och när, enligt dig? 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 1 timme sedan, skrev Mankan: Hemmesta? Ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu