rolba Inlagd Juni 29, 2024 Dela Inlagd Juni 29, 2024 Fått leverans av ny tjänstelimosin. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... mrsurin Inlagd Juni 30, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 30, 2024 Lagat 5 middagar till veckan, fläskytterfile, potatis och en sås. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 30, 2024 Dela Inlagd Juni 30, 2024 Startat upp reservkraften. Tror den gick senast 2015. Hoppade igång på första rycket. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... mrsurin Inlagd Juli 3, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 3, 2024 Vunnit pengar idag, sambon prickade in 3 sista siffrorna i thailotteriet tillsammans ned syrran. Insats 10 sek. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 4, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 4, 2024 Inte idag, men igår. Då blev det flygplan, lite andra världskriget och York. 23 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 4, 2024 Dela Inlagd Juli 4, 2024 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Inte idag, men igår. Då blev det flygplan, lite andra världskriget och York. Vars i England är detta? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 4, 2024 Dela Inlagd Juli 4, 2024 3 minuter sedan, skrev audirs2: Vars i England är detta? Duxford “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juli 4, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 4, 2024 I morse blev det en biltur till favoritdottern, bäst att stanna till på macken för en kaffe så man piggnar till.. Slog även till på en baguette med skagenröra och ägg, dotera fick bjuda på ett glas chateau mu till.. riktigt gott! 😋 Nu blir det en powernap medans rörkrökaren fixar en ny varmvattenberedare och ett vattenutkast! 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 4, 2024 Dela Inlagd Juli 4, 2024 18 timmar sedan, skrev mrsurin: Vunnit pengar idag, sambon prickade in 3 sista siffrorna i thailotteriet tillsammans ned syrran. Insats 10 sek. Citat Olovligt spel ska prövas Dessutom åtalas mamman för olovlig spelverksamhet – något som ofta figurerat i utkanten av utredningar kring thaibordeller och som nu kommer att prövas rättsligt för första gången. Apropå alla Share och bakspel på thailotteri som föregår bland alla thai i sverige /Enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 4, 2024 Dela Inlagd Juli 4, 2024 10 timmar sedan, skrev audirs2: Vars i England är detta? https://www.iwm.org.uk/visits/iwm-duxford 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 4, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 4, 2024 (ändrad) Idag blev det ett besök här https://www.railwaymuseum.org.uk/ Sedan till Blackpool Ändrades Juli 4, 2024 av Kenneth4618 21 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 5, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 5, 2024 (ändrad) Lite blandat från igår och idag i Blackpool Ändrades Juli 5, 2024 av Kenneth4618 22 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 6, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 6, 2024 (ändrad) Efter en god natts sömn och en stärkande frulle for vi till Wales och staden Llandudno. Tog en liten omväg och körde genom nationalparken Snowdonia. Ändrades Juli 6, 2024 av Kenneth4618 27 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 6, 2024 Dela Inlagd Juli 6, 2024 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Efter en god natts sömn och en stärkande frulle for vi till Wales och staden Llandudno. Tog en liten omväg och körde genom nationalparken Snowdonia. Är du där med race Volvon? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 6, 2024 Dela Inlagd Juli 6, 2024 17 minuter sedan, skrev audirs2: Är du där med race Volvon? Hyrbil 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 6, 2024 Dela Inlagd Juli 6, 2024 14 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Hyrbil Ja du är ju van vid vänstertrafik efter alla år i Paradiset! Eller körde bil redan då Sverige hade vänsterstyre? 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 7, 2024 Dela Inlagd Juli 7, 2024 För spanat... 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 7, 2024 Dela Inlagd Juli 7, 2024 7 timmar sedan, skrev kolla min fot: För spanat... Börjat köra moppetaxi?😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 7, 2024 Dela Inlagd Juli 7, 2024 2 timmar sedan, skrev Naam jai: Börjat köra moppetaxi?😉 Om jag har börjat köra mopedtaxi? Nej det har jag Inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 7, 2024 Dela Inlagd Juli 7, 2024 (ändrad) Tvättat inglasningen på balkongen, samt en och annan fönster (tre stycken finns i lägenheten) Världens bästa hjälpreda för det. Visste inte att den var så smidig o underlättar massor. Tummen upp. Ändrades Juli 7, 2024 av Amigo typo 6 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 7, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 7, 2024 (ändrad) Lite från i dag https://www.penderyn.wales/visit/ Några till Ändrades Juli 7, 2024 av Kenneth4618 31 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Odin Inlagd Juli 8, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 8, 2024 Inte idag men i Lördags. 30 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 8, 2024 Dela Inlagd Juli 8, 2024 19 timmar sedan, skrev kolla min fot: Om jag har börjat köra mopedtaxi? Nej det har jag Inte. ähhh tyckte fotot var från deras hörna så där av 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 8, 2024 Dela Inlagd Juli 8, 2024 1 timme sedan, skrev Naam jai: ähhh tyckte fotot var från deras hörna så där av 😉 1 timme sedan, skrev Naam jai: ähhh tyckte fotot var från deras hörna så där av 😉 Tror du på riktigt att jag innehar ett Thailändskt medborgarskap? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 8, 2024 Dela Inlagd Juli 8, 2024 3 minuter sedan, skrev kolla min fot: Tror du på riktigt att jag innehar ett Thailändskt medborgarskap? 😂 Knappast Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu