Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Maj 31, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 31, 2024 Hoppsan, hände visst en grej. Nu har jag nästan en komplett räserbil igen. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 31, 2024 Dela Inlagd Maj 31, 2024 On 2024-05-12 at 21:12, skrev Enis: Han ju f@n inte in genom dörren så skulle de handlas sopptallrikar å annat tjafs samt tömma lokala chinabutiken enis Köper ni inte papptalrikar, om Rolba skulle komma på besök? 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Maj 31, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 31, 2024 Kollat på blommor i Långbroparken. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Maj 31, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 31, 2024 Frontglaset passar så nu är det bara lite bets, belysning och fotstöd kvar. Får nog öka till halvfart. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 1, 2024 Dela Inlagd Juni 1, 2024 Idag har jag fört krig mot små svartmyror med spray och myrdosa.Får väl se resultatet imorron. Nu börjar det åska och regna hör östergötland så jag får stänga bakongdörren. 6 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Uppiz Inlagd Juni 5, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 5, 2024 (ändrad) Varit på utflykt i Skåne. Har spelat golf, Bokskogens Gamla på måndag och Boksjökloster GK på tisdag. Idag var vi förbi för ett snabbstopp på Barsebäck GK...tur man inte skulle spela här idag. Blåste på rejält. Imorgon blir det troligen en tur till Vasatorp GK för att titta på golftävling...Scandinavian mixed. Stannade till på Biltema och tog en kaffe och mjukglass. Ändrades Juni 5, 2024 av Uppiz 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 5, 2024 Dela Inlagd Juni 5, 2024 Varit och gjort njurfunktionsprovet, halva dagen i hotel Vistel. 5 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Uppiz Inlagd Juni 6, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 6, 2024 Varit och tittat på hur golf ska spelas 😃🏌♂️ Kollat på Norrman och Norlander. Nu sitter vi och svalkar oss med en Mojito hemma hos polarn 🍻😎 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juni 6, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 6, 2024 Morsat på nästa års grillkött. Bonden ska pensionera sig och slakta ut. 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juni 6, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 6, 2024 Fixat lite provisorisk belysning. Råkade ringa i klockan så jag blev tvungen att ta en öl. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 7, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 7, 2024 Frugan har rensat bort ogräs i rabatten med dahlior.. Och på första bilden är det förberett för persilja, purjolök och kinesisk gräslök.. I växthuset trivs tomat, gurka, tre sorters basilika, sex sorters chili och citrongräs! 💕 Avslutar med en bild på vallmo som blommar som allra vackrast nu! 💕🇸🇪🙏 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nicholas Inlagd Juni 7, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 7, 2024 odlat lite (mest frugan) 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 7, 2024 Dela Inlagd Juni 7, 2024 1 timme sedan, skrev Nicholas: odlat lite (mest frugan) Riktigt stort växthus! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 9, 2024 Dela Inlagd Juni 9, 2024 Svågern fyller år och då ska det grillas. Det är sen gammalt. 4 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Juni 9, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 9, 2024 Hem mumsa kallskuret. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 11, 2024 Dela Inlagd Juni 11, 2024 Flyttat,ingen bild på eländet 4 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 11, 2024 Dela Inlagd Juni 11, 2024 50 minuter sedan, skrev måne: Flyttat,ingen bild på eländet Äldreboende 😉 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd Juni 11, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 11, 2024 Här kommer man till kontoret och fan står inte självaste "Tjuck Berry" där å rockar.😅🤘 22 5 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... måne Inlagd Juni 11, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 11, 2024 3 timmar sedan, skrev Enis: Äldreboende 😉 Enis Det borde det vara men än är det liv i gubben.De renoverar vår lägenhet så vi har fått ett annat boende i ett annat ghettoområde,så nu är beväpningen uppdaterad och klar 11 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Mr Ning Ning Inlagd Juni 11, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 11, 2024 Idag har haft bilen inne på proffstvätt in och utvändigt. Motsvarar en recond. Nu är den som ny igen. Kostade 1300kr och det tycker jag är billigt för det jobb dom gör. 10 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juni 12, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 12, 2024 Sågat upp 84m rör 30x30x2 i diverse olika längder. Blev 3 mm över så sista kapet fick göras försiktigt. 15 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juni 12, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 12, 2024 Åkte på jobb direkt när jag kom till Tierp. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 15, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 15, 2024 Jag svalkar mig med en alkoholfri dryck från Danmark medans frugan och ungdomarna köper blomster. Vi avslutade handlingen med varsin strut från Klings glass.. fantastiskt gott! 😋 Det blev inte gratis men visst blir det underbart fint när frugan planterar! 💕🙏🇸🇪 25 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Odin Inlagd Juni 15, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 15, 2024 Lallat runt i Benzen, människan är av naturen lat.... Å jag är jävligt mänsklig 12 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 15, 2024 Dela Inlagd Juni 15, 2024 2 timmar sedan, skrev Odin: Lallat runt i Benzen, människan är av naturen lat.... Å jag är jävligt mänsklig Trevligt att prata en sväng igår! 💕 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu