Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Maj 3, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 3, 2024 Fredagslunch i Chalong, Phuket Yacht Club. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Maj 8, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 8, 2024 Ett rörigt jobb idag, nu är det bra fart på vattnet i kranarna 13 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 8, 2024 Dela Inlagd Maj 8, 2024 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ett rörigt jobb idag, nu är det bra fart på vattnet i kranarna Lagom snubbelhöjd på rören där. 😉 Jag har min förhoppningsvis sista rördragning kvar till imorgon. Vinglade hem 2 st 4 meters pipor på moppen idag. Blir tre tankar, ca 3800 liter plus två pumpar som jobbar ihop. Fasen, vi kommer ju att göra rörJanne arbetslös. 😇 1 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 9, 2024 Dela Inlagd Maj 9, 2024 Skjutsade en av personalen till en kund som behövde massage hemma. Jag fick utslag över hela kroppen när jag klev in i kåken. 1 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 9, 2024 Dela Inlagd Maj 9, 2024 3 timmar sedan, skrev rolba: Skjutsade en av personalen till en kund som behövde massage hemma. Jag fick utslag över hela kroppen när jag klev in i kåken. Du upplyste väl att det blir ingen mer massage om de inte byter till Skellefteå loggor. 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 10, 2024 Dela Inlagd Maj 10, 2024 12 timmar sedan, skrev Wangthong: Du upplyste väl att det blir ingen mer massage om de inte byter till Skellefteå loggor. Det löstes med en snabb prisjustering. 🤣 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Maj 11, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 11, 2024 Frugan har petat ner ett gäng dahliaknölar och jag har slängt på lite gödsel i rabatten som det ska planteras massa köpeblomster i så småningom! ❤️🇸🇪❤️ Å vilken tur att det fanns en en kall i kylskåpet! 😋 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd Maj 11, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 11, 2024 En dag på Sundby gård i Huddinge! Tyvärr så dog telefonen efter första bilden! Fint väder, mycket folk å bra stämmning! 17 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Maj 12, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 12, 2024 Efter ett besök på lokala Axfood blev det en söndagbrunch på det nya favorithaket 24 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Maj 12, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 12, 2024 Idag var vi iväg och köpte mer gödsel och frugan slog till på ett par solcellslyktor medans mitt jobb var att hissa flaggorna.. Och nu blir det kebabtallrik från svampens gatukök och en kall öl i kvällssolen.. underbart! 💕🇸🇪 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Maj 12, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 12, 2024 Han ju f@n inte in genom dörren så skulle de handlas sopptallrikar å annat tjafs samt tömma lokala chinabutiken enis 11 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 13, 2024 Dela Inlagd Maj 13, 2024 7 timmar sedan, skrev Enis: Han ju f@n inte in genom dörren så skulle de handlas sopptallrikar å annat tjafs samt tömma lokala chinabutiken enis Tips, det borde väl finnas plast och papperstallrikar på typ öb och rusta. Kan ju va nåt så du slipper diska. 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Maj 17, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 17, 2024 Blev en utflykt idag 22 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Maj 18, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 18, 2024 Röjt lite i garaget och gjorde lite fynd. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 18, 2024 Dela Inlagd Maj 18, 2024 Idag har jag för första gången fått ett bluff SMS. Dom påstår att jag fått ett lån beviljat och det ska betalas ut på måndag. Jag behöver "bara" ringa nr xxxxxx för fler detaljer. Men jag kommer lämna deras tel,nr till polisen imorron. Ringer självklart inte upp det numret. 5 1 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Maj 18, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 18, 2024 Fullt upp idag, först hamnade en köttbit i en marinad med rapsolja, vinäger, vitlök, nymalen svartpeppar, rosmarin och timjan...💕 Sen köpte vi blomster, det blev en del som ni ser.😂 Sen skulle det fyllas på med naturgödsel i odlingshinkarna och då kommer frugan och avbryter med varsin jordgubbsmoijito.. fantastiskt läskande! 😋 frugan har tömt växthuset på sånt som förvarats där under vintern och rensat ogräs som kommit upp, nu är det dags att fixa lördagsmiddag! 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Maj 27, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 27, 2024 Förberett morgondagens arbete med att bereda lite plats i verkstaden. Här finns det plats. Nu börjar det se bättre ut. Spar en kasse till imorgon så inte kylen får slag. 11 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 28, 2024 Dela Inlagd Maj 28, 2024 @Nicholas SAS lounge Arlanda 4 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 29, 2024 Dela Inlagd Maj 29, 2024 On 2024-05-18 at 19:34, skrev Mr Ning Ning: Idag har jag för första gången fått ett bluff SMS. Dom påstår att jag fått ett lån beviljat och det ska betalas ut på måndag. Jag behöver "bara" ringa nr xxxxxx för fler detaljer. Men jag kommer lämna deras tel,nr till polisen imorron. Ringer självklart inte upp det numret. Framför allt en massa paket som skall hämtas ut hela tiden, det har man inte tid med för fan!!!!🤣 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Maj 30, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 30, 2024 Igår var det säsongens sista möte med handelsklubben i Gävle. 59 prominenta herrar ur gräddan av stans företagare, åsså jag. Som brukligt avslutas säsongen med en båttur på ett par tre timmar. Tillgången på lämpliga båtar har dock försämrats kraftigt på senare år. Jag anlände staden i god tid så det fick bli en fotvandring till båten. Där har jag bott ett par år på 80-talet. Väldans klent med båtar innanför den omdiskuterade bron. Som sagt, ute i god tid så det hanns med en öl eller tre på en uteservering. Inte mycket att orda om maten men i brist på konkurrens så behöver man inte visa framfötterna. Tuta om du vill köra om. Oljepåfyllning från långväga gäst Billerud Korsnäs har under många år genererat stora inkomster till regionen. Norrlandet, här trivs många NHL proffs Segelbåtstävling när det är i princip vindstilla kräver nog tålamod. Här var det trångt med fiskebåtar när det begav sig. Engesbergs fiskebrygga. Nu nästan öde. Egen holme skulle vara fint. Nu blir vi omkörda igen. Trubaduren höll igång ända in till kaj. Solen gick ner så det var bara att försöka hitta hem igen. 31 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 30, 2024 Dela Inlagd Maj 30, 2024 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev rolba: Igår var det säsongens sista möte med handelsklubben i Gävle. 59 prominenta herrar ur gräddan av stans företagare, åsså jag. Som brukligt avslutas säsongen med en båttur på ett par tre timmar. Tillgången på lämpliga båtar har dock försämrats kraftigt på senare år. Jag anlände staden i god tid så det fick bli en fotvandring till båten. Där har jag bott ett par år på 80-talet. Väldans klent med båtar innanför den omdiskuterade bron. Som sagt, ute i god tid så det hanns med en öl eller tre på en uteservering. Inte mycket att orda om maten men i brist på konkurrens så behöver man inte visa framfötterna. Tuta om du vill köra om. Oljepåfyllning från långväga gäst Billerud Korsnäs har under många år genererat stora inkomster till regionen. Norrlandet, här trivs många NHL proffs Segelbåtstävling när det är i princip vindstilla kräver nog tålamod. Här var det trångt med fiskebåtar när det begav sig. Engesbergs fiskebrygga. Nu nästan öde. Egen holme skulle vara fint. Nu blir vi omkörda igen. Trubaduren höll igång ända in till kaj. Solen gick ner så det var bara att försöka hitta hem igen. Trubbis liknar Tallviking! Fina bilder!🙂 Fast lite dåligt ändå, vi hade 4 st JAS plan på våran fest!😁 Ändrades Maj 30, 2024 av audirs2 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 30, 2024 Dela Inlagd Maj 30, 2024 3 timmar sedan, skrev rolba: Igår var det säsongens sista möte med handelsklubben i Gävle. 59 prominenta herrar ur gräddan av stans företagare, åsså jag. Som brukligt avslutas säsongen med en båttur på ett par tre timmar. Tillgången på lämpliga båtar har dock försämrats kraftigt på senare år. Jag anlände staden i god tid så det fick bli en fotvandring till båten. Där har jag bott ett par år på 80-talet. Väldans klent med båtar innanför den omdiskuterade bron. Som sagt, ute i god tid så det hanns med en öl eller tre på en uteservering. Inte mycket att orda om maten men i brist på konkurrens så behöver man inte visa framfötterna. Tuta om du vill köra om. Oljepåfyllning från långväga gäst Billerud Korsnäs har under många år genererat stora inkomster till regionen. Norrlandet, här trivs många NHL proffs Segelbåtstävling när det är i princip vindstilla kräver nog tålamod. Här var det trångt med fiskebåtar när det begav sig. Engesbergs fiskebrygga. Nu nästan öde. Egen holme skulle vara fint. Nu blir vi omkörda igen. Trubaduren höll igång ända in till kaj. Solen gick ner så det var bara att försöka hitta hem igen. Det vita i ögonrödorna,vad var det? 5 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 30, 2024 Dela Inlagd Maj 30, 2024 50 minuter sedan, skrev måne: Det vita i ögonrödorna,vad var det? Björkpollen eller nåt liknande. Då skulle du se idag. 😎 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Maj 30, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 30, 2024 HSB hade kommit överens om att vi skulle till Biltema för att storhandla...😟 Frugan hade nog lite dåligt samvete för när vi handlat färdigt bjöd hon på mjukglass, hon har nog ett hjärta under den där karga ytan I alla fall! 🤣😉💕 19 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Maj 31, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 31, 2024 (ändrad) Är ju ekonomisk, för att inte säga snål. Mina favorit flipflop började ge upp, så med frugans hjälp införskaffades lim via nätet. Kunde nog köpt nya skor för vad limmet kostade, men återbruk är ju vad som gäller. Limmet helt suveränt och lär inte torka i tuben pga unik förslutning. Sedan har dom kanske snott en del av namnet. Ändrades Maj 31, 2024 av gorjos 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu