Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Januari 11, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 11, 2024 Stannade till för en stund sedan i fiskgrottan Tam Pla och matade fiskarna 15 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Januari 11, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 11, 2024 Sitter och dinglar med benen över stupet och intar en god skål nudlar i en liten by uppe i bergen på väg mot Pai i Ban Ja Bo. 21 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Januari 11, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 11, 2024 Hann knappt checka in på resorten i Pai förrän jag fick en liten söt tjej i sängen som tryckte sig intill mig..... 14 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Januari 11, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 11, 2024 Lite mexikansk på "Cafe Pai" längs nattmarknaden i Pai och kollar på alla roliga och udda människor som lallar runt här ! VID_20240111_183027.mp4 VID_20240111_183027.mp4 18 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd Januari 11, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 11, 2024 Shoppat på Parragon "åsså" Saknat dotter redan efter 24 timmar. För ..hmmmmm, även om en 16 åring har sina up's and down's och farsan kan gå från superman till mer än idiot på en millisekund, så är det. Känns säkert igen, och om tonåringen sedan är lugkrung och female ....opps 👨❤️💋👨 😇 + 🥰 kan bli = 💯😡👿 men mest bara 💤🛌😇 14 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 11, 2024 Dela Inlagd Januari 11, 2024 Frun vill se bra ut 🙂 7 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Januari 11, 2024 Dela Inlagd Januari 11, 2024 14 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Frun vill se bra ut 🙂 Vilken bar, har hon jobat på, frågas ? 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 11, 2024 Dela Inlagd Januari 11, 2024 1 timme sedan, skrev Elmeri: Vilken bar, har hon jobat på, frågas ? Vilken psykavdelning har du rymt ifrån, frågas? 1 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Januari 11, 2024 Dela Inlagd Januari 11, 2024 18 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Vilken psykavdelning har du rymt ifrån, frågas? 87 an från Malmö... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd Januari 12, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 12, 2024 (ändrad) 14 timmar sedan, skrev Elmeri: Vilken bar, har hon jobat på, frågas ? Sådant som gör att detta forum är i det närmaste självdött. Borde vara livstids avstängning och på detta sätt rädda det lilla uns av respekt som eventuellt kan finnas kvar för detta forum bland Thailands veteraner. Ja så jävla patetisk!!! så att om inte P3 ingriper här så kör jag en Atom mfl, själv. Så vem fan tror ni att Ni är? Med samma intresse för Thailand så kan man ju undra varför så få bidrar med något och så många bara kritiserar 🫵. HerrChang. Ronny, Poffa, Maitan, å många fler oerhört intressanta MPR skribenter tittar nog ner från sin Thaihimmel och undrar nog hur nivån från deras tid kunde sjunka ännu mer 🤭😂. Tack för ordet. 🙏 Ändrades Januari 12, 2024 av Vaxet older version 26 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 12, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 12, 2024 Köpt vatten för tredje dagen i rad. Förhoppningsvis slut på det enär vi fått backup från fastighetsägarens brunn. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 12, 2024 Dela Inlagd Januari 12, 2024 21 timmar sedan, skrev Elmeri: 87 an från Malmö... Ska väl ändå va 88an Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... biker Inlagd Januari 14, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 14, 2024 Idag har det varit cykelrace här i trakterna av Korat. Väckarklockan på 04.00. Ris, 3 ägg, 3 mackor til frukost. Mycket folk, och väldigt trevligt. Ibland är man inte imponerad av thaländares organisationsförmåga, men det här var något alldeles fantastiskt välordnat. Inte en baht, fri mat, fri dricka, polis i varje korsning, välskyltat. Suveränt. Att man sedan kan trampa ifrån en massa folk som inte ens uppnått en tredjedel av min ålder, det känns ju bra. 24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Januari 19, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 19, 2024 lunchat med frugan innan hon ställde sig i luckan enis 16 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... wavis Inlagd Januari 19, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 19, 2024 Varit inne på en typ land office o fixat med darlingens markbit som hon delat med systrarna efter föräldrarnas bortgång ..Upp i ottan kl 4 o in till korat , Trodde det skulle ta hela dagen men blev klart kl 10 , Så nu kan äntligen Darlingen bygga sitt hus. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 20, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 20, 2024 Här ska vi bo i natt.. Å här serveras käket.. Beställda blommorna står på bordet, åsså fick vi med oss en liten korg med gott att dricka.. underbart!💕 Frugan säger skål och jag vågar ju inte säga emot ..😜 Hon är lite nervös över om hon ska kunna ta sig upp i sängen men jag säger att hon inte behöver vara orolig, det finns ju en soffa till henne i så fall...😆😉 Dags för Afternoon Tea, allt var riktigt gott och en mysig miljö bjöds det på.... Tack för att vi finns! 🙏 34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Januari 21, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 21, 2024 Igår var jag och firade mitt barn barn Williams mamma som fyllde 40 år. Tyvärr så är hon ju sedan många år nu helt instängd i sin egen kropp, ej nåbar kommunikativt, efter en stroke för mycket. Första fick hon innan William ens hade fötts. Det var första gången jag besökte henne sedan hon blev så här. Väl där var det precis som vanligt så som tidigare födelsedagar för Emma eller William Stort kalas med hennes föräldrar och syskon. Hennes lillasyster är en i vårdteamet som sköter om henne dygnet runt. av hänsyn så får det bli en bild från förr enis 26 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 21, 2024 Dela Inlagd Januari 21, 2024 22 timmar sedan, skrev ellim63: Här ska vi bo i natt.. Å här serveras käket.. Beställda blommorna står på bordet, åsså fick vi med oss en liten korg med gott att dricka.. underbart!💕 Frugan säger skål och jag vågar ju inte säga emot ..😜 Hon är lite nervös över om hon ska kunna ta sig upp i sängen men jag säger att hon inte behöver vara orolig, det finns ju en soffa till henne i så fall...😆😉 Dags för Afternoon Tea, allt var riktigt gott och en mysig miljö bjöds det på.... Tack för att vi finns! 🙏 🥰 Ni e fan för söta asså!😉 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 22, 2024 Dela Inlagd Januari 22, 2024 fika i Lampang, på Na Hira kaféet. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Januari 25, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 25, 2024 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 25, 2024 Dela Inlagd Januari 25, 2024 4 minuter sedan, skrev Enis: Phat gjorde detsamma förra veckan 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 26, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 26, 2024 Monterat nya speglar på en bike. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 26, 2024 Dela Inlagd Januari 26, 2024 On 2024-01-11 at 13:32, skrev Tallviking: Lite mexikansk på "Cafe Pai" längs nattmarknaden i Pai och kollar på alla roliga och udda människor som lallar runt här ! VID_20240111_183027.mp4 VID_20240111_183027.mp4 Pai är ett konstigt ställe mitt ute i ingenstans. Hur hittar alla backpackers dit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 26, 2024 Dela Inlagd Januari 26, 2024 6 timmar sedan, skrev Wangthong: Pai är ett konstigt ställe mitt ute i ingenstans. Hur hittar alla backpackers dit? Kanske liknande hur världens manliga turister hittade till den lilla fiskebyn Pattaya ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 27, 2024 Dela Inlagd Januari 27, 2024 4 timmar sedan, skrev Tallviking: Kanske liknande hur världens manliga turister hittade till den lilla fiskebyn Pattaya ! Nog måste det vara bra mycket svårare att följa spåren av amerikanska marinkåren till Pai än till Pattaya! 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu