Kenneth4618 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev goli006: Är väl bara att låta bli att svara på någras inlägg som inte är värda att lägga energi på. Jo jag önskar jag kunde det, tyvärr är det mitt problem att att jag inte kan hålla käft mot idi*ter. På gott och ont genom mitt arbetsliv 😁 Men idag säger Incert att jag är för snäll när jag examinerar blivande kyltekniker 🤣 Ändrades September 16, 2023 av Kenneth4618 1 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 1 minut sedan, skrev apknug: Tyvärr tror några att allt handlar om dem och måste "svara". Verkar så 😂 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 1 minut sedan, skrev apknug: Tyvärr tror några att allt handlar om dem och måste "svara". Fan, du är ju till och med dummare än jag trodde 🤣 1 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 2 minuter sedan, skrev apknug: Visst är det sjukt men har man inget liv så måste man tydligen "svara" på inlägg som inte handlar om en själv. Nu handlar inte allt på forumet om dig, även om du tycks tro det.... Googla på självinsikt, pucko 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev apknug: Nu måste du öka. Fler, för dig det nya ordet invektiv invektiv, räknar vi med! Sök hjälp Ändrades September 16, 2023 av Kenneth4618 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kötthandlarn Inlagd September 16, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 @Surin P3 jag skulle vilja att du slaktar och blockar min tråd, eller vad man gör med den men den hette "Vad har ni gjort idag"..... Jag startade den igen eftersom den gamla gick bort för några år sedan i ngn servercrasch..... Tråden var så positiv tyckte jag.....❤️ Men nu, så är jag så sinnessjukt trött på oväsentligheter som inte har ngt vettigt med livet att göra i denna tråd, som jag tänkte skulle vara positiv..... Blir förmodligen betraktad som en D.Q. av vissa men vem bryr sig!?🖕 "Livet är för kort för hat men tillräckligt långt för kärlek"..... Citat från "Gunnar Engström" 23 1 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Benriach Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 Det är ju tamigfan helt jävla sanslöst så respektlöst vissa beter dig. Jag har visserligen inget emot tjafs på forumet men då måste det vara lite finess inblandat i det hela. Här ber TS @Kötthandlarn några medlemmar att hålla sitt barnsliga gnabb nånannanstans, men då ökar dessa barnrumpor sandlådetjafset istället. Jösses... 17 1 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 On 2023-09-14 at 23:55, skrev ellim63: Inte igår men i förrgår blev det jobb här hemma.. Frugan gjorde rent krukor och odlingskärl..åsså rök sommarblommor i lådan mot gatan och planterade ljung.. jättefint!💕 Och jag slet i mitt anletes svett 😉 i köket med att rensa och förvälla svamp och meka till lingonsylt..det räcker nog till både oss, morsan och favoritdottern!❤️🇸🇪 En av dessa fick jag och den var kanongod 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 6 minuter sedan, skrev måne: En av dessa fick jag och den var kanongod ❤️ 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 Har supportat min shl-lag idag och det gick utmärkt,nu börjar vandringen mot toppen 5 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 17, 2023 Dela Inlagd September 17, 2023 Vaknat och fixat frukost. Strax ska vi åka till Motala och ta emot ångfartyget Ejdern. Den ska ligga i dockan i vinter och få några plåtar i botten bytta bl.a. 9 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 17, 2023 Dela Inlagd September 17, 2023 17 timmar sedan, skrev apknug: Då ska du veta att han är stolt över att hata och skiter i vad andra tycker om det..... Det märks. Nu bjöd ju Kenneth på ett bra svar så då du borde slänga stridsyxan åxå ta upp en skål med han, så svårt kan det inte va,,,,eller hur?🤠 5 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Mr Ning Ning Inlagd September 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17, 2023 Den gamla damen ligger nu på plats. Ska in i dockan i oktober. Maskin. Först ska denna båt in och få några plåtar bytta efter denna olycka. På Ejdern fick vi kaffe med otroligt god nötkaka. Självklart fick dom ett bra bidrag i sparbössan för detta. Sen åkte vi och åt skinkstek med tillbehör. Efterrätt blev äppelkaka med vaniljsås. Nu blir det koma i soffan,,,,zzzzzzzzzzzzzzzzzzz. 18 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kötthandlarn Inlagd September 17, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17, 2023 18 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: @Surin P3 jag skulle vilja att du slaktar och blockar min tråd, eller vad man gör med den men den hette "Vad har ni gjort idag"..... Jag startade den igen eftersom den gamla gick bort för några år sedan i ngn servercrasch..... Tråden var så positiv tyckte jag.....❤️ Men nu, så är jag så sinnessjukt trött på oväsentligheter som inte har ngt vettigt med livet att göra i denna tråd, som jag tänkte skulle vara positiv..... Blir förmodligen betraktad som en D.Q. av vissa men vem bryr sig!?🖕 "Livet är för kort för hat men tillräckligt långt för kärlek"..... Citat från "Gunnar Engström" Kanske att jag var lite överilad i min kommentar igår angående att stänga ner tråden? Trött, ledsen, bedrövad efter pappas begravning som dock var fylld av kärlek men i grunden finns det en sanning i detta..... Är så otroligt trött på hatet och att man inte bara ignorerar de som beter sig dumt istället för att "hälla bensin på elden"..... Under loppet av mindre än fyra år har jag förlorat både min mamma och pappa och man är bara 51 år. Brorsan är 48 år...... Säger inte att det är synd om mig men i sådana situationer som så många andra har varit med om, så reflekterar man över livet.... Är hatet värt ngt? Därav citatet: "Livet är för kort för hat men tillräckligt långt för kärlek"..... Citat från "Gunnar Engström" Gunnar Engström var förövrigt min morfar och om fler människor var som han var, skulle det vara en bättre värld.....❤️ 22 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd September 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17, 2023 Testar lite ny typ av moderering. Apknug avstängd ifrån denna tråd. När två snubbar sölar ner trådar i framtiden, så stänger jag av ena ifrån den tråden. Väljer lite baserat på känsla och slump. 😄 13 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 17, 2023 Dela Inlagd September 17, 2023 14 minuter sedan, skrev Surin P3: Testar lite ny typ av moderering. Apknug avstängd ifrån denna tråd. När två snubbar sölar ner trådar i framtiden, så stänger jag av ena ifrån den tråden. Väljer lite baserat på känsla och slump. 😄 Nu har du chansen nummergubben 46-- är på gång få se om du håller vad du lovar 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 17, 2023 Dela Inlagd September 17, 2023 1 timme sedan, skrev Boa52: Nu har du chansen nummergubben 46-- är på gång få se om du håller vad du lovar Förstod det fel gubbe bara 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 17, 2023 Dela Inlagd September 17, 2023 Suck 3 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 17, 2023 Dela Inlagd September 17, 2023 2 minuter sedan, skrev Boa52: Förstod det fel gubbe bara Nu har du tagit bort så jag kan inte ge minus karma han måste vara en "god" kompis 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 17, 2023 Dela Inlagd September 17, 2023 4 timmar sedan, skrev audirs2: Nu bjöd ju Kenneth på ett bra svar så då du borde slänga stridsyxan åxå ta upp en skål med han, så svårt kan det inte va,,,,eller hur?🤠 Vilket svar var bra ??? 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 17, 2023 Dela Inlagd September 17, 2023 Fick syn på ett plan när jag var ute och kämpade i trädgården. Jaha, kineserna igen. Rätt över mina domäner 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd September 18, 2023 Dela Inlagd September 18, 2023 13 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Den gamla damen ligger nu på plats. Ska in i dockan i oktober. Maskin. Först ska denna båt in och få några plåtar bytta efter denna olycka. På Ejdern fick vi kaffe med otroligt god nötkaka. Självklart fick dom ett bra bidrag i sparbössan för detta. Sen åkte vi och åt skinkstek med tillbehör. Efterrätt blev äppelkaka med vaniljsås. Nu blir det koma i soffan,,,,zzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Var det inte Ejdern som gick rutten Stockholm - Sandhamn för mer än 50 år sedan? Jag minns att man såg henne varje dag vid 12 på sommarlovbet när hon passerade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd September 18, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18, 2023 Druckit morgonkaffe. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... pust Inlagd September 18, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18, 2023 Tittar och njuter av en tom pool 😄👌 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 18, 2023 Dela Inlagd September 18, 2023 6 minuter sedan, skrev pust: Tittar och njuter av en tom pool 😄👌 Vadå tom, ser du inte vattnet?? 2 9 Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu