rolba Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: Hämtat Mali på förskolan enis 2 timmar sedan, skrev Enis: Hämtat Mali på förskolan enis Rymde hon tillbaka så du fick hämta henne igen?😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 Hemma igen från skogen Nu äggmackor “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Hemma igen från skogen Nu äggmackor Det blir rensning halva natten nu då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 14 minuter sedan, skrev rolba: Det blir rensning halva natten nu då? Den som plockar rensar, det är sen gammalt 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 11 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Den som plockar rensar, det är sen gammalt 🙂 Precis. Det är därför det tar halva natten.😎 Jag brukar få erbjudande om att hjälpa till men vill ju inte förta nöjet för frugan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 Precis nyss, skrev rolba: Precis. Det är därför det tar halva natten.😎 Jag brukar få erbjudande om att hjälpa till men vill ju inte förta nöjet för frugan. Frun väntar in i det sista på att rensa innan lördagsmarknaden, de håller sig färskare då sägen hon. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 8, 2023 Dela Inlagd Augusti 8, 2023 En från icke skidåkande nation parkerade jämte mig idag. Han verkade dock vara redo för skidföre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 20 timmar sedan, skrev rolba: En från icke skidåkande nation parkerade jämte mig idag. Han verkade dock vara redo för skidföre. Kolla skatt å besiktning åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 9, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Besökt pappa på Östra Sjukhuset efter att jag skickat in honom igår...... Gör så ont att se en av de starkaste människorna jag upplevt, vara så svag..... När han gråter av smärta i buken, så väntar han ändå väldigt länge på att trycka på larmknappen för att få hjälp med mer smärtlindring.....🤬 "Man vill ju inte vara gnällig" sa han.... Efter att proverna kommit in efter gårdagens ankomst på akuten, så ser det allt annat än ljust ut...... Cancern är otroligt spridd i hela kroppen och på extremt kort tid också, så det ser ut som att alla organ i kroppen börjar haverera. Pissförbannad och ledsen just nu när man är så maktlös.......🤬 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 Hans o Greta, får hoppas på varma dagar nu. FIxat AC:n kompressor byte, inte billigt ca 7 000 SEK med provtryck, byte av kompressor och fyllning av kylmedel. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 Suttit med jävla papper hela jävla dan... HATAR Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 5 minuter sedan, skrev Odin: Suttit med jävla papper hela jävla dan... HATAR Magsjuk ? 😂😂😂😂😂 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Augusti 11, 2023 Dela Inlagd Augusti 11, 2023 Helgmat, ostfyllda järpar som ugnsstektes, potatis, majs och en grönpepparsås. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 11, 2023 Dela Inlagd Augusti 11, 2023 22 timmar sedan, skrev goli006: Magsjuk ? 😂😂😂😂😂 Blir väl om inte annat... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 11, 2023 Dela Inlagd Augusti 11, 2023 Kom ett par regndroppar idag åxå så man fick studera jettorken. 20230811_142641.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 11, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Kom ett par regndroppar idag åxå så man fick studera jettorken. 20230811_142641.mp4 18.56 MB · 0 downloads Så där låter min vita Opel när jag är på väg till jobbet..... Men det var efter den vart isärplockad på macken....... 1 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 11, 2023 Dela Inlagd Augusti 11, 2023 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Så där låter min vita Opel när jag är på väg till jobbet..... Men det var efter den vart isärplockad på macken....... Sveriges bästa genom tiderna! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Augusti 11, 2023 Dela Inlagd Augusti 11, 2023 Tittat på när sambon fixar svampen hon plockat idag. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 13, 2023 Dela Inlagd Augusti 13, 2023 Svampchaffis 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 13, 2023 Dela Inlagd Augusti 13, 2023 Mest suttit å tyckt synd om mej själv, Corona andra gången... Ok ganska milt typ en rejäl mancold, men ändå jobbigt att inte kunna sova en hel natt. Måste upp å hosta var tredje timme. Ojoj oj... 4 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 13, 2023 Dela Inlagd Augusti 13, 2023 28 minuter sedan, skrev Odin: Mest suttit å tyckt synd om mej själv, Corona andra gången... Ok ganska milt typ en rejäl mancold, men ändå jobbigt att inte kunna sova en hel natt. Måste upp å hosta var tredje timme. Ojoj oj... Vart åxå snufig efter Götlaborgs träffen! Vi fård väl krya till oss då! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 13, 2023 Dela Inlagd Augusti 13, 2023 1 timme sedan, skrev Odin: Mest suttit å tyckt synd om mej själv, Corona andra gången... Ok ganska milt typ en rejäl mancold, men ändå jobbigt att inte kunna sova en hel natt. Måste upp å hosta var tredje timme. Ojoj oj... Tror du slarvat med Jägermeister (för lite) 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2023 Dela Inlagd Augusti 14, 2023 Varit till Statens servicecenter idag, trodde jag hamnat i mellan östern/afrika. De enda svenskar där var jag och personalen😉 1 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 14, 2023 Dela Inlagd Augusti 14, 2023 On 2023-08-13 at 15:22, skrev Odin: Mest suttit å tyckt synd om mej själv, Corona andra gången... Ok ganska milt typ en rejäl mancold, men ändå jobbigt att inte kunna sova en hel natt. Måste upp å hosta var tredje timme. Ojoj oj... Finns Corona än aldrig hört nån som har det här men vi är norrlänningar 😏, krya på dej 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 14, 2023 Dela Inlagd Augusti 14, 2023 Åkte in till en lägenhet idag som måste vara klar i slutet på nästa vecka, tänkte försöka jobba lite lätt (jag skulle ju vara ensam där). Stod å glodde i 5 minuter, sen gick jag ut å låste dörren. Fy h-e allt är jobbigt just nu, fixar inte att jobba med feber längre... 4 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu