Kenneth4618 Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 1 timme sedan, skrev Boa52: Nog har du lite att göra Huva Jaha, och? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 On 2023-07-22 at 19:42, skrev Kenneth4618: Idag svängde vi in i Karlskrona och besökte Marinmuseum då Roffe gjorde grundutbildningen där för länge sedan. Blev en kebabrulle i Peking Packade upp några öl från klostret och Ceske Budejovice 530 mil blev det på alpvägar, vanliga småvägar samt autobahn. 0,65 drog bilen i snitt och ett bra drag i motorn så jag kan inte klaga på den lille 16 åringen som tillverkar trimchip i sitt garage 🙂🙂 Satans fina bilder, detta museum är ett måste! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 Tittar på bilden från en utflykt från Nong Khai till Ubon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 Lagat mat idag, lax, potatis, lite grönsaker och en citronsås, räcker till 4 middagar. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 Förnyat körkortet vilket är betydligt enklare här än i Thailand 🙂 Även beställt en resa över julhelgen till Palma 😎 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 hämtat ut nya glasögon till dåren enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 21 minuter sedan, skrev Enis: hämtat ut nya glasögon till dåren enis Nu jädrar går inga kantareller säkra i skogen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 12 minuter sedan, skrev rolba: Nu jädrar går inga kantareller säkra i skogen. Han kommer upptäcka en massa ny trafikmärken, det hände mig när jag fick bilkörar ögon för ett år sedan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 Thaigurkorna växer och frodas så efter att morsan och grannar fått av skörden så mekades det till snabbsaltad i påse.. Blir nog fantastiskt gott på torsdag! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 Självklart blev det afterwork även idag. Nu med en av beställarna som ville boka upp arbetskraft inför nästa säsong. Men fan vet om man lever och fortfarande vill jobba nästa år. Men jobbar man inte så blir det ju ingen AW. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 Fixat några måltider med spagetti, kycklingfärs, kidneybönor, lök, chilipulver och tomatsås. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 Fick lite bannor av frun på morgonkvisten. Hon tyckte att jag bör dricka mer öl så att det inte blir så trångt i kylskåpet i uterummet. Ska man byta kärring? Det får ju helt tydligt plats några öl till. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 gult är fult enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: gult är fult enis Små torra eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 25 minuter sedan, skrev rolba: Små torra eller? Mycket smått nyupstigna.... och heltomt på andra ställen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 Sambon har varit i skogen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 7 timmar sedan, skrev rolba: Fick lite bannor av frun på morgonkvisten. Hon tyckte att jag bör dricka mer öl så att det inte blir så trångt i kylskåpet i uterummet. Ska man byta kärring? Det får ju helt tydligt plats några öl till. 😇 Jag hade ett Kylskåp och det blev gnäll att maten inte fick plats så jag köpte ett spritskåp ok något större än kylskåpet , men tror ni inte på fan att hon börjar smyga in matvaror i mitt spritskåp??? 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 4 timmar sedan, skrev Enis: gult är fult enis Finns det inte en film som heter "Svampjägarna"? Eller kanske inte! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 2 timmar sedan, skrev audirs2: Finns det inte en film som heter "Svampjägarna"? Eller kanske inte! "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 6, 2023 Dela Inlagd Augusti 6, 2023 4 timmar sedan, skrev Odin: Jag hade ett Kylskåp och det blev gnäll att maten inte fick plats så jag köpte ett spritskåp ok något större än kylskåpet , men tror ni inte på fan att hon börjar smyga in matvaror i mitt spritskåp??? Jag har ett till i garaget som backup för långhelger. Det har i alla fall klarat sig från matvaror än så länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 Matlagning, det blev 4 middagar med ugnsstekt korv, potatismos och senapssås. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 17 minuter sedan, skrev mrsurin: Matlagning, det blev 4 middagar med ugnsstekt korv, potatismos och senapssås. Ser onekligen j-igt gott ut... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 Hämtat Mali på förskolan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 7, 2023 Dela Inlagd Augusti 7, 2023 Hämtat Mali på förskolan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu