Enis Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 Skakade liv i frugan på glasverandan och sade det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder hon aktiverade sig med minsta möjliga ansträngning enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 5 timmar sedan, skrev rolba: Hmmm...... Tror nog herrn missade lilla båtbilden! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 2 timmar sedan, skrev audirs2: Tror nog herrn missade lilla båtbilden! Nähä va? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 Idag har dottern kommit hem med en Svensk klassiker från plugget,,, jepp,, ett stycke smörkniv,, C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 1 minut sedan, skrev C-dude: Idag har dottern kommit hem med en Svensk klassiker från plugget,,, jepp,, ett stycke smörkniv,, C;D Fråga var de övriga 11 är för knivar gör man väl alltid i dussin ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 9 minuter sedan, skrev C-dude: Idag har dottern kommit hem med en Svensk klassiker från plugget,,, jepp,, ett stycke smörkniv,, C;D Går hon teknisk linje sedan så blir det tärning samt klubba Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 29, 2023 Dela Inlagd Maj 29, 2023 39 minuter sedan, skrev C-dude: Idag har dottern kommit hem med en Svensk klassiker från plugget,,, jepp,, ett stycke smörkniv,, C;D Ett rim hör till. Ära vare Gud i höjden, titta vad jag gjort i slöjden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 31, 2023 Dela Inlagd Maj 31, 2023 Blev arbete idag igen. Men nu är filtret renspolat så jag kan återgå till ledigheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 31, 2023 Dela Inlagd Maj 31, 2023 Hamnade bakom denna hästtransport. Men enligt nummerplåten är det väl gris ombord? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 Åkte ner till Göteborg. Ska träffa kunden Volvo imorgon. Arken Hotel med Volvo rabatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 1 timme sedan, skrev Nicholas: Åkte ner till Göteborg. Ska träffa kunden Volvo imorgon. Arken Hotel med Volvo rabatt. Va? har Kineserna börjat muta sej in i Svensk hotellnäring? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 1, 2023 Dela Inlagd Juni 1, 2023 51 minuter sedan, skrev Odin: Va? har Kineserna börjat muta sej in i Svensk hotellnäring? Helt säkert. Detta hotel ägdes tidigare av Volvo, men inte nu längre. Däremot äger dom säkert en massa andra Hotel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 2, 2023 Dela Inlagd Juni 2, 2023 (ändrad) Några bilder från igår kväll Metallskulturmuseum En thaimassage på det berömda torget Hem ljuva hem Ändrades Juni 2, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 2, 2023 Dela Inlagd Juni 2, 2023 (ändrad) Frulle innan dagens äventyr på en 3 hjulig elmoppe Här vid tornet fanns det ett klosterbryggeri med underbar god öl🍺 som vi provade Ändrades Juni 2, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Juni 2, 2023 Dela Inlagd Juni 2, 2023 Kollat aktiekurser idag, en ok dag. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 3, 2023 Dela Inlagd Juni 3, 2023 Vi tog en utflykt till favoritdottern för att titta till hennes kattpojkar nu när hon är i Skåne över helgen... Åsså skämde frugan bort dotera med att köpa och plantera lite blomster.. Visst blev det fantastiskt vackert! 💕🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 3, 2023 Dela Inlagd Juni 3, 2023 Hälsade på farbror Oscar men han var inte där i dag! Men en Pettersson hade han och kanonen skar han av! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 3, 2023 Dela Inlagd Juni 3, 2023 Oväntat besök, gjorde jag. Kungligt bemötande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2023 Dela Inlagd Juni 4, 2023 Några blandade bilder från idag i den vackra staden Prag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2023 Dela Inlagd Juni 4, 2023 Blev en kvällskryssning på floden. En riktigt trevlig upplevelse. 20230604_185940.mp4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2023 Dela Inlagd Juni 4, 2023 (ändrad) Några till Blev granne ned kinesbåten i slussen Roddargänget visade upp sin bästa sida 😀 Ändrades Juni 4, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Några till Blev granne ned kinesbåten i slussen Roddargänget visade upp sin bästa sida 😀 Har du fått tag på biljetter till onsdag? Gud vare med dig och West Ham 😄👌🍺😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev pust: Har du fått tag på biljetter till onsdag? Gud vare med dig och West Ham 😄👌🍺😁 Tack å lov åker jag hem idag 😀 Men de hade väldigt god Smoked Ham här 😉 Ändrades Juni 5, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 5, 2023 Dela Inlagd Juni 5, 2023 Var på väg till Mjölby när jag fick syn på en sån maskin som klipper längs vägkanten. Sänkte farten och gick ut till vänster så långt jag kunde för det dammade rejält. När jag är mitt för maskinen smäller det som ett skott i bilen så det var bara att stanna å titta på en skaplig buckla i höger bakdörr som blev av en sten som maskinen slog iväg på min bil. Är ändå tacksam att stenen inte träffade ett fönster och flög in i bilen. Så nu är det dags att se vad försäkringsbolagen kommer överens om så jag får det fixat. Satans otur! Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 6, 2023 Dela Inlagd Juni 6, 2023 Jag har sått pak boong (vattenspenat) och ställt lådan i växthuset.. Och frugan har sått bland annat pak chi (koriander), rädisor, sallad och olika sorters thaikål.. Underbart! 💕 🇸🇪 💕🇹🇭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu