ellim63 Inlagd Maj 20, 2023 Dela Inlagd Maj 20, 2023 Jag fyllde i gödsel i urnor och amplar och frugan planterade.. Underbart! ❤️🇸🇪❤️🇹🇭❤️ Åsså har jag mekat till en tzatziki och tagit ut den finaste clubsteken på länge så den får tempereras! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 20, 2023 Dela Inlagd Maj 20, 2023 Hann med en GT också innan https://www.cirquedusoleil.com/ovo Grymt bra föreställning👍👍👍👍👍 20230520_172506.mp4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 20, 2023 Dela Inlagd Maj 20, 2023 Årets premiärtur med frugans moppe avklarad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Maj 21, 2023 Dela Inlagd Maj 21, 2023 Några matlådor med korv, potatis, majs och en egengjord grönpepparsås. 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Maj 21, 2023 Dela Inlagd Maj 21, 2023 Bokat och betalt två flygbiljetter t.o.r Bkk 30 oktober - 15 mars, 10.230 sek styck, tyckte det var ok pris. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 21, 2023 Dela Inlagd Maj 21, 2023 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev mrsurin: Bokat och betalt två flygbiljetter t.o.r Bkk 30 oktober - 15 mars, 10.230 sek styck, tyckte det var ok pris. Det betalade frun och dotter för två biljetter i maj förra året, fy vad priset gått upp ☹️ Ändrades Maj 21, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 21, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2023 Uppgraderat balkonghänget.....👍 Sedan tidigare uppgradering finns ju elgrillen, som får jobba idag igen..😁 Nya installationer är en fotpall.... Så man kan softa ännu mera i "vaggan"...😀 Men en parasoll har också inhandlats för maximal njutning av sommarsolen när den kan bli lite för varm för "blekfisen"....👍😁 Och ja, det finns ett litet groggbord också....🤟🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 21, 2023 Dela Inlagd Maj 21, 2023 51 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Uppgraderat balkonghänget.....👍 Sedan tidigare uppgradering finns ju elgrillen, som får jobba idag igen..😁 Nya installationer är en fotpall.... Så man kan softa ännu mera i "vaggan"...😀 Men en parasoll har också inhandlats för maximal njutning av sommarsolen när den kan bli lite för varm för "blekfisen"....👍😁 Och ja, det finns ett litet groggbord också....🤟🤣 Tänk om vi alla från Stöckholm kommer å hälsar på dig, då blir det fan trångt asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Maj 22, 2023 Dela Inlagd Maj 22, 2023 Morgonens skörd i papperskorgar på Södermalm, nu iväg o h panta. ( nä skojade ) tjejen jobbar på hotell och tar hem från rummen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 22, 2023 Dela Inlagd Maj 22, 2023 Inte idag men igår.. Odlingshinkarna fylldes med gödsel och blandat grönfoder, chili, aubergine, tomat, olika sorters thaibasilika, gurka sås i morgon.. Tack för att vi finns! 💕 I krukorna är det citronblad och nåt som jag inte har en aning vad det ska vara bra till.. Men enligt min älskade fru är det så fint att kunna odla det själv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 22, 2023 Dela Inlagd Maj 22, 2023 hämtat godbiten på fritids enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 22, 2023 Dela Inlagd Maj 22, 2023 Gått en lång promenad runt Side, lite molnigt var det idag men nu skiner solen. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 22, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Maj 22, 2023 23 timmar sedan, skrev audirs2: Tänk om vi alla från Stöckholm kommer å hälsar på dig, då blir det fan trångt asså! Tja, jag vet inte det....... Balkongen är reserverad för eliten i Majorna, så det blir väl egentligen bara jag alltså?..... Det finns vandrarhem i närområdet för pöbel och pack från "Noueva è Stockholmo-området" som de kan besöka istället...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 23, 2023 Dela Inlagd Maj 23, 2023 Modifierat kaminen till frugans spabalja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 23, 2023 Dela Inlagd Maj 23, 2023 Ett besök på Paradoxmuseum i Stockholm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 första sommarmaten för i år enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 27, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2023 Bottenmålat yachten.... Tyvärr ingen bild på det....😞 Senare på dagen uppdaterade jag gårdagens minneslucka....🤣 Linda från kalaset igår hade tydligen skaffat sig en ny hanne...😉 Undrar vilken favoritsexställning de använder?....🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 30 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Bottenmålat yachten.... Tyvärr ingen bild på det....😞 Senare på dagen uppdaterade jag gårdagens minneslucka....🤣 Linda från kalaset igår hade tydligen skaffat sig en ny hanne...😉 Undrar vilken favoritsexställning de använder?....🤣🤣🤣 Doggy Style ?? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 37 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Bottenmålat yachten.... Tyvärr ingen bild på det....😞 Senare på dagen uppdaterade jag gårdagens minneslucka....🤣 Linda från kalaset igår hade tydligen skaffat sig en ny hanne...😉 Undrar vilken favoritsexställning de använder?....🤣🤣🤣 Jag med! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 27, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2023 1 timme sedan, skrev Tallviking: Doggy Style ?? Frågan kanske var lite väl ledande?..... Men du fattade iaf skämtet, till skillnad från vissa andra...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 39 minuter sedan, skrev apknug: Jo du det här med pannslag och snurriga gubbar det är viktigt det. Det finns de som inte gör annat än delar ut och räknar dem, som en hobby kan man tro. Fast de vill sällan kännas vid den. Ja du är ett lysande exempel på det. Sjukligt intresserad verkar du vara. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 Idag var man aktiv och körde ett motionslopp på cykel. Jag valde att köra 7-mils rundan. Gick bra i det fina vädret, med snittfart 30km./tim. Efter målgång pratar man med lite folk, och han som var först i mål på 12-mils rundan körde under 3 timmar. Imponerande. Den som är matematiskt lagd inser snabbt att detta betyder en snittfart över 40km./tim. Sitter nu och försöker kompensera dagens kaloriförlust med några kalla maltdrycker. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 10 timmar sedan, skrev biker: Idag var man aktiv och körde ett motionslopp på cykel. Jag valde att köra 7-mils rundan. Gick bra i det fina vädret, med snittfart 30km./tim. Efter målgång pratar man med lite folk, och han som var först i mål på 12-mils rundan körde under 3 timmar. Imponerande. Den som är matematiskt lagd inser snabbt att detta betyder en snittfart över 40km./tim. Sitter nu och försöker kompensera dagens kaloriförlust med några kalla maltdrycker. mvh biker Kommer ihåg när jag klarade av milen på ca 31 min, om man ville va med i landslaget så skulle man klara under 30 min och dit kom jag aldrig hur mycket jag än kutade! Allt detta på på glada 70 talet! Coopertest gick 3600 m! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 15 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Linda från kalaset igår hade tydligen skaffat sig en ny hanne...😉 14 timmar sedan, skrev audirs2: Jag med! Hmmm...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Maj 28, 2023 Dela Inlagd Maj 28, 2023 Fixat lite mat till veckan som kommer, pannbiff, potatis lite grönsaker och en sås med svart vinbärstouch. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu