Boa52 Inlagd April 28, 2023 Dela Inlagd April 28, 2023 Just nu har jag blivit rakad och klippt håret av min älskling, de ni. I morgon kl 07,00 ska åka till grannen som har lyft och byta till sommardäck på Forden för den ska besiktas till veckan och dj fint väder ute Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 28, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 28, 2023 Karatefylla på Orust med diverse konstiga upplevelser....🤣🤣🤣🤣🤣 Har tydligen sett stjärnfall och fullmåne iaf......😉😉🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 Ännu en promenad på byn. Mål var Three Monkeys. Massor av öl, vara bara att chansa på något och hoppas det blir bra. Det blev det. Burgaren var bra med en förbannat god dressing. Resten av turisterna spenderar med tid med att köa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 29, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 29, 2023 Snickrat lite på sommarstugans altan. Överliggarna var ruttna och behövdes bytas ut, så lite tryckt virke inhandlades och sedan slavade man en liten stund...😁 Ser mig inte som en kunnig snickare, utan mer som en glad och försökande tokamatör....🤣 Blev dock hyfsat nöjd med slutresultatet 👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 25 minuter sedan, skrev Enis: Står du på torget och säljer imorgon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 Här mekas det motorfästen på "min" T28! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 På med badbrallorna @Enis så kan du överraska frugan med lunch. Tyvärr smyger det runt en massa fiskevårdare i buskarna och är nitiska. 20230428_170730.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 Försökte ladda upp 2 filmer men det ville sig inte. Mer fisk än vatten på vissa ställen. 20230428_172131.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 Strax innan kl09 gav jag mig ut på en promenad. Vädret är inte jättebra här så det blir inte så fina bilder. Men jag har varit här några gånger innan så det stör mig inte så mycket. Saknar bara att kunna ta en kall i solen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 Vidare över Brooklyn bridge, som en massa andra. Här tas många selfies varje dag… Tog mig ner till Brooklyn bridge park. Gamla pirerna är nu omgjorda för idrott. Något som är tydligt är New Yorkers gillar att löpträna. Även om vissa springer som Phoebe i vänner…. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 Målet med promenaden. Ca 20000 steg och 2,5 senare. Keg & Lantern Brewery, aldrig har öl smakat så gott. Inte en chans i helvete att jag går hem i regnet. Precis torkat efter turen hit så det får bli en Uber. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 1, 2023 Dela Inlagd Maj 1, 2023 Trevligare väder idag. Ut på den obligatoriska morgonpromenaden. från 44:e / 5th mot central park. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 1, 2023 Dela Inlagd Maj 1, 2023 Jag och 2 miljoner hundar promenerade fritt i parken. Galet vad stor parken är, den marken lär vara värd hur mycket som helst. Om det nu hade gått att bebygga den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 1, 2023 Dela Inlagd Maj 1, 2023 (ändrad) I höjd med 79:e gatan gick jag Madison ave ner till 30:e. Nu tillbaka på 45:e…. Ändrades Maj 1, 2023 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Maj 1, 2023 Dela Inlagd Maj 1, 2023 Sambon har plockat ramslök idag. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2023 Dela Inlagd Maj 2, 2023 Som avslutning blev det SAS som alltid levererar i business. En av de snyggare kabinerna dessutom. Pre-dep. Dagens champagne. 2H var min stol. SAS har 1-2-1 med fönsterplats på jämna rader (på ettorna såklart…) Bra gin ombord! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2023 Dela Inlagd Maj 2, 2023 Några blandade bilder från planet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2023 Dela Inlagd Maj 2, 2023 Varma nötter när vi kommit upp i luften. Mikkeler som tidigare endast fanns på SAS, nu även på bolaget. Dagens middag. Testade såklart båda varianterna av GT. Lite för söt tonic tycker jag. Hoppas de byter tillbaka till Fevertree / Fentimans. När jag precis somnat var det dags för frukost…. Väldigt snabbt och smidigt flight! Nu en jävla massa timmar att slå ihjäl i CPH Gold… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 2, 2023 Dela Inlagd Maj 2, 2023 5 timmar sedan, skrev M33: Som avslutning blev det SAS som alltid levererar i business. En av de snyggare kabinerna dessutom. Pre-dep. Dagens champagne. 2H var min stol. SAS har 1-2-1 med fönsterplats på jämna rader (på ettorna såklart…) Bra gin ombord! Sista bilden.... Man riktigt ser besvikelsen över Bulkhead Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2023 Dela Inlagd Maj 2, 2023 28 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Sista bilden.... Man riktigt ser besvikelsen över Bulkhead Lycka för vissa… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 2, 2023 Dela Inlagd Maj 2, 2023 Idag har jag besökt tandvården och rensat bort lite tandsten. Damen lyckades peta bort en gammal liten lagning så det blir återbesök snart. Kostar att ligga på topp.🙂 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 3, 2023 Dela Inlagd Maj 3, 2023 (ändrad) En utfykt till huvudstaden i Sörlandet Ändrades Maj 3, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3, 2023 Dela Inlagd Maj 3, 2023 Ombesiktat 1300 kronors volvon, efterkontroll heter det visst nu. Fick reparera för 129 spänn. Det kostar att ligga på topp men jag har ju haft den i snart fyra år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 3, 2023 Dela Inlagd Maj 3, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Ombesiktat 1300 kronors volvon, efterkontroll heter det visst nu. Fick reparera för 129 spänn. Det kostar att ligga på topp men jag har ju haft den i snart fyra år. jo. #1, hann inte fixa min innan den blev obes, så en ny full besiktning väntar. #2, byte fjädrar, dämpare och lagring av fjäderben upptill 22K sek, ska fixas på fredag denna vecka. Sedan en ny bes på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu