Soengsang Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 14 timmar sedan, skrev Boa52: Kan så vara men då blir ca 90 % av svebska folket dum i huvut, Enl valresultatet är knappt 50% av befolkningen ”dum i huvut” Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 Provar Wok:en frugan fick i 60-år present av sonen sin Hmm hur har de tänkt här? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 24 minuter sedan, skrev Enis: Provar Wok:en frugan fick i 60-år present av sonen sin Hmm hur har de tänkt här? enis de har faktiskt tänkt till helt lysande en helt rundbottnad wok som på detta sätt fungerar utmärkt på induktionshäll enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 29 minuter sedan, skrev Enis: Provar Wok:en frugan fick i 60-år present av sonen sin Hmm hur har de tänkt här? enis 3 minuter sedan, skrev Enis: de har faktiskt tänkt till helt lysande en helt rundbottnad wok som på detta sätt fungerar utmärkt på induktionshäll enis Passa dig så inte frugan ser att du använder hennes present för då kanske den inte är rundbottnad så länge till. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 1 timme sedan, skrev Soengsang: Enl valresultatet är knappt 50% av befolkningen ”dum i huvut” Säger en som inte kommit längre i Tv tittandet än lets dans sen blir det för farligt för dej😙 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Säger en som inte kommit längre i Tv tittandet än lets dans sen blir det för farligt för dej😙 Visdoms ord igen! Voi vi...u! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 1 timme sedan, skrev audirs2: Visdoms ord igen! Voi vi...u! Jag är överaskad att du förstår att det är visdoms ord från chefen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 Dagens velocipedritt gick till O&D restarang i Ban Khok Sung. Ett riktigt vattenhål i obygden. ett av de bättre mathaken i hela Nakhonratchasima, enligt Tripadvisor. 50 km. dit. 2 Krakauer mit pastasalat, stor kopp svart kaffe. Sen får man ett helvetes spritt i benen, man får passa sig att man bromsar till och svänger av i Sung noen. Annars hamnar man i Bangkok. Så här kan det se ut i obygderna..... Blev inte mer än 100 km, synd att det inte är lite längre..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 Bokat bord på Asahi Fondue & Grill i Stockholm på fredag kväll då gumman ville käka där. Blir till att fira julen på Clarion Sign denna gång “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 24, 2022 Dela Inlagd December 24, 2022 Ett snack med min fru på morgonen Hon,,, När ska vi äta mat idag är hungrig Jag,, Efter Kalle Anka Hon,,, Efter Kalle A, ni i sverige är tokiga jag är hungrig nu Jag,, du fär vänta Hon,,, vänta vänta lång tid Hmmm Ok gå och duscha så ska jag vålta dej så går tiden Dessa Thai damer som inte orkar vänta på Kalle A som alla gör i Sverige Oj Oj bäst att gå och duscha för fridens akull Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd December 24, 2022 Dela Inlagd December 24, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Ett snack med min fru på morgonen Hon,,, När ska vi äta mat idag är hungrig Jag,, Efter Kalle Anka Hon,,, Efter Kalle A, ni i sverige är tokiga jag är hungrig nu Jag,, du fär vänta Hon,,, vänta vänta lång tid Hmmm Ok gå och duscha så ska jag vålta dej så går tiden Dessa Thai damer som inte orkar vänta på Kalle A som alla gör i Sverige Oj Oj bäst att gå och duscha för fridens akull Bra att du snackar med din fru! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 24, 2022 Dela Inlagd December 24, 2022 3 timmar sedan, skrev rolle68: Bra att du snackar med din fru! Konstig kommentar men snackar du inte med din fru/ sambo eller vem du lever med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 24, 2022 Dela Inlagd December 24, 2022 16 minuter sedan, skrev Boa52: Konstig kommentar men snackar du inte med din fru/ sambo eller vem du lever med Den stora frågan är om hon förstår vad du säger eller om hon blir lika förvirrade som vi här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 24, 2022 Dela Inlagd December 24, 2022 3 timmar sedan, skrev Fredman: Den stora frågan är om hon förstår vad du säger eller om hon blir lika förvirrade som vi här? Min fru har varit i Sverige i 20 år så hon kan nog lika bra Svenska som du. Att du är förvirrad det vet vi men att du vill visa det så här viste jag inte, God Jul Gubbskrälle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2022 Dela Inlagd December 24, 2022 sett en lycklig tjej enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 24, 2022 Dela Inlagd December 24, 2022 25 minuter sedan, skrev Enis: sett en lycklig tjej enis Dom är för söta dom små liven, tyvärr för gammal för sånt men har varit med om 3 såna guldklippar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 24, 2022 Dela Inlagd December 24, 2022 49 minuter sedan, skrev Boa52: Min fru har varit i Sverige i 20 år så hon kan nog lika bra Svenska som du. Att du är förvirrad det vet vi men att du vill visa det så här viste jag inte, God Jul Gubbskrälle Nu var det inte hennes kunskaper i svenska jag betvivlade. God jul på dig med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 24, 2022 Dela Inlagd December 24, 2022 13 minuter sedan, skrev Fredman: Nu var det inte hennes kunskaper i svenska jag betvivlade. God jul på dig med! Nu sjunger min fru karaoke på svenska dansbands låtar, I bland bra i bland Ok helt nykter Men för min del är det nog att gå på sängen mste fixa snöslungan som inte vill som jag ville Med andra ord rep av hellskotta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd December 24, 2022 Dela Inlagd December 24, 2022 Firat jul hemma hos exet. Min fru bar runt på exets nya bebis med glädje. Tänk hur det kan bli ibland. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 25, 2022 Dela Inlagd December 25, 2022 11 timmar sedan, skrev Boa52: Men för min del är det nog att gå på sängen mste fixa snöslungan som inte vill som jag ville Med andra ord rep av hellskotta Det tar sig, läste 2-3 gånger och jag tror jag förstår Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 (ändrad) On 2022-12-25 at 00:32, skrev Boa52: Min fru har varit i Sverige i 20 år så hon kan nog lika bra Svenska som du. Att du är förvirrad det vet vi men att du vill visa det så här viste jag inte, God Jul Gubbskrälle Om hon inte kom hit som väldigt ung så tvivlar jag på att hon är tillnärmelsevis lika bra på det svenska språket som en infödd svensk. Normalbegåvad infödd svensk ska kanske tilläggas. Ändrades December 26, 2022 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 On 2022-12-21 at 17:29, skrev Kenneth4618: Bokat bord på Asahi Fondue & Grill i Stockholm på fredag kväll då gumman ville käka där. Blir till att fira julen på Clarion Sign denna gång Vart där en gång på Asahi, det verkar väldigt poppis bland asiatiska damer.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 1 timme sedan, skrev falukorven: Vart där en gång på Asahi, det verkar väldigt poppis bland asiatiska damer.. Ja mycket kineser brukar det vara där. Var många kineser/asiater även på hotellet denna helg. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 On 2022-12-24 at 09:56, skrev Boa52: Ett snack med min fru på morgonen Hon,,, När ska vi äta mat idag är hungrig Jag,, Efter Kalle Anka Hon,,, Efter Kalle A, ni i sverige är tokiga jag är hungrig nu Jag,, du fär vänta Hon,,, vänta vänta lång tid Hmmm Ok gå och duscha så ska jag vålta dej så går tiden Dessa Thai damer som inte orkar vänta på Kalle A som alla gör i Sverige Oj Oj bäst att gå och duscha för fridens akull Klar kulturkrock! Eftersom hon är thailändska så är hon van att är man vaken ska man äta. Så ska hon vänta hela dagen till eftermiddagen utan mat. Har du inte lärt dig någonting om thailändsk matkultur! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 On 2022-12-19 at 14:25, skrev L64: Gick ju riktigt bra till Hong Kong med allt vad det innebar. Enda lilla plumpen var när jag kom till bagagebandet där det redan väntade en plastback med utprintat A4 med mitt namn på... "kontakta bagageservice" väskan gjorde det inte till HKG och det får anses vara riktigt jävla dåligt när man flyger First. Nåja, enl uppgift landar den i HKG om ca 2 timmar men den lilla sidnoten är att jag sitter i Taipei nu fvb Manila men dom har lovat att skicka den dit... När jag kommer fram ska jag handla dom dyraste kallingarna, strumpor, deo osv jag kan hitta för Swiss står för notan i första läget upp till 300 Euro... ps. det kommer kanske några bilder på hårbollen vid senare tillfälle.Han gjorde både cabincrew och dom som satt framme o ratta jäkligt glada enl uppgift... Härligt kungen ,trevligt med såna reportage Men du är som mr jelyl o mr hyde Flygs det så är bara det bästa nog med mat lounger och flygklasser Men i Sverige är det kungöl Jeltsin vodka o schnitzel som gäller ingen finsmakare där inte . Ta det inte som kritik du är beundransvärd . Har det rätt bra förnärvarande också en öl o en solstol i Pattaya I Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu