Jump to content
IGNORERAD

Vad har ni gjort idag?

Kötthandlarn

Recommended Posts

5 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Bromma live and direct 

20220927_112414.thumb.jpg.88d8a669890995f92bdb3756fa81505d.jpg

V8 taxi hit idag

20220927_113457.thumb.jpg.e0d0e41b4e08c1ae27cbba135888523a.jpg

Här skulle nog även 747 trivas

20220927_112902.thumb.jpg.fd8e8d40ae7a60ab3e0e297b98c83f91.jpg

En gammal chef från York tiden

20220927_101310.thumb.jpg.f3b8519a4b86c01c1852b42bec02f597.jpg

Bara landat p Bromma en gång, Finn air strula så vi fick problem

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Tål du andras åsikter, Leifen har bott i fillipin i minst 3 år nu och före det  rest runt i Thai. bott i

Hua hin och sen i Isan i ett par år. Il har väl varit i Thai dj många år vet inte riktigt men ca 30-40

år . B tuk tuk var lärare där,Fritz och Clion har intygat det men det vill ni inte tro. Klart dom bllev

mobbade, ni är ett antal som verkat för mobbing ända sen jag gick med,samma gubbar, tror

det beror på att vissa vet mera än ni vet för ni har bara varit i Pataya och då blir det, mobbing

Man skriver inte skt för man berättar vad man upplevt och tycker

Läs den andra meningen i inlägget långsamt och tala sen om VAR det står bara några år i Mankans inlägg.

Veteran

Dela på andra sajter

ThailandNovise
3 timmar sedan, skrev Boa52:

Behöver man gå ut och dricka öl, om städat hela lägenheten när det skulle firas födelsedag-

Det var, gå ut lämna frun för att gå ut och dricka Öl Ja det kan nog hända att fått slita som ett

djur när frun är sjuk, vem f-n har inte gjort det och skulle göra om det utan Öl

Som sagt, du har noll koll på vad som hände. Du drar förhastade slutsatser från ett enda inlägg.

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning:

Läs den andra meningen i inlägget långsamt och tala sen om VAR det står bara några år i Mankans inlägg.

Läs Mankans inlägg för exakt en tim sen

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev ThailandNovise:

Som sagt, du har noll koll på vad som hände. Du drar förhastade slutsatser från ett enda inlägg.

Vad drar du många ggr för slutsatser av ett inlägg

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Boa52:

läser du inte ens vad du skriver själv

Jo och jag vet att jag inte skivit det. Så du hittar väl på.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Läs Mankans inlägg för exakt en tim sen

Tydligen inte för det står  "för några år sedan"

Och inte "bara några år".

Du klarar inte att läsa en sån enkel sak och blir sen otrevlig mot andra.

Tragisk är vad du är.

Veteran

Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev Boa52:

Sorry att du inte läser vad som skrivs, du är en trevlig kille men läs. Ok jag fick banner på

Thai snack ett antal mån men har jag valt själv att  inte logga in. berralund med sin tro

och jag kan aldrig gå ihop

Du behöver inte gnälla på allt och vara spydig, vad jag vet och även tror så är du inte det IRL, men här lyckas du i princip att vara otrevlig mot de flesta.

Du har till och med lyckats få forumets absolut snällaste matglada medlem förbannad med ditt skit, och till och med han har kallat dig i***ot, det är fan en bedrift!!

Och dina senaste plumpa påhopp på en genomtrevlig Gävlebo, tänk dig för lite före du vräker ur dig saker!

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Fel

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Soengsang:

Du behöver inte gnälla på allt och vara spydig, vad jag vet och även tror så är du inte det IRL, men här lyckas du i princip att vara otrevlig mot de flesta.

Du har till och med lyckats få forumets absolut snällaste matglada medlem förbannad med ditt skit, och till och med han har kallat dig i***ot, det är fan en bedrift!!

Och dina senaste plumpa påhopp på en genomtrevlig Gävlebo, tänk dig för lite före du vräker ur dig saker!

Tänk???

Nu begärde du mkt i slutet på inlägget.

Veteran

Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Mankan:

Jo och jag vet att jag inte skivit det. Så du hittar väl på.

När Leifen dök upp i Thailand för några år sen, läs vad du skrev, 1 tim sen nä nu har jag inte

tid med er längre i dag

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Soengsang:

En liten skillnad är att om jag inte tycker  som ni gnäller jag och skriver vad jag tycker.

Enis är säkert bra men varför i h-vete  skriver att man ska ut och dricka öl när frun jobbar

för ett födelsekalas

Dela på andra sajter

On 2022-09-25 at 16:33, skrev Mankan:

De är väl bara att besöka thaisnack då och ta del av deras fantastiska kunskaper. Vill minnas att Leifen när han dök up här för några år sedan var helt ny på Thailand men jag kan förstås ha fel. De där med mobbing är bara skitsnack. Sprider man skit får man skit tillbaka. Se bara på dig själv. IL och Leifen tålde väl helt enkelt inte att andra åsikter än deras egna fick yttras här eller blev dom också mobbade?

29 minuter sedan, skrev Boa52:

När Leifen dök upp i Thailand för några år sen, läs vad du skrev, 1 tim sen nä nu har jag inte

tid med er längre i dag

Du hittar på.  "Dök upp här för några år sedan"  här är allstå på forumet inte i Thailand. Och ett "par år sedan" det vill säga 2 år sedan skrev jag inte.  Några år sedan kan vara 5, 10 eller 15 år beroende på vem du frågar. Jag skrev också att jag vill minnas och att jag kan ha fel.

Men jag har alldrig skivigt "ett par år".

Ändrades av Mankan

Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Mankan:

Du hittar på.  "Dök upp här för några år sedan"  här är allstå på forumet inte i Thailand. Och ett "par år sedan" det vill säga 2 år sedan skrev jag inte.  Några år sedan kan vara 5, 10 eller 15 år beroende på vem du frågar. Jag skrev också att jag vill minnas och att jag kan ha fel.

Det lönar sig inte att försöka visa att han har fel.

Det klarar inte hans läsförståelse

Veteran

Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Mankan:

Inte skrev jag heller ett par år utan några år sen, vad är några år ca 2 år. Svammel

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Du kan ha rätt men inte bara ett par år som Mankan skrev

5 minuter sedan, skrev Boa52:

Inte skrev jag heller ett par år utan några år sen, vad är några år ca 2 år. Svammel

Har du inte koll på vad du skriver? 

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Mankan:

Har du inte koll på vad du skriver? 

Jag citerar ju dej men det förstår du inte, du kan inte erkänna nåt läs vad du skrev, sen har

du dina mobbing gubbar med dej så inte lätt Det är som att prata med trotsiga tonåringar fast

ni är gubbar

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Jag citerar ju dej men det förstår du inte, du kan inte erkänna nåt läs vad du skrev, sen har

du dina mobbing gubbar med dej så inte lätt Det är som att prata med trotsiga tonåringar fast

ni är gubbar

Nu spelar du väl ändå korkad va?

Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Mankan:

Nu spelar du väl ändå korkad va?

Det är en konst!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

tid med er längre i dag

Gå på sängen och stig aldrig ur den!

Dela på andra sajter

Nu är det höst igen och dags för frugan att vara kulturell..

Hon blev upphämtad hemmavid med denna lilla bilen, funkade utmärkt konstigt nog... 😄

DSC_9157.thumb.JPG.2a79577d74312d0ef3dd132324d099ef.JPG

Hursom, jag hämtade en finöl från källaren som smakade utmärkt och jag fick en bild på frugans kvällsmat, Bishops tror jag .. Ser fantastiskt gott! 💕

DSC_9159.thumb.JPG.31f155b43be6a718a961b590a72ba9be.JPG

received_5145549722220713.thumb.jpeg.6e237d8710190608cf87244869d109de.jpeg

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...