Risifrutti Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 3 timmar sedan, skrev audirs2: And WHO is THE yellow man? Såna där kinky lekar brukar jag hålla privat😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 Dumpat grabbarna på Liseberg, checkat in på hotellet, rummet fick godkänt av vovven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 16, 2022 Dela Inlagd Augusti 16, 2022 Försökt reda ut lite flödesriktningar och vilka medier som kan finnas därinne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 17, 2022 Dela Inlagd Augusti 17, 2022 (ändrad) Idag hade frugan och jag ett uppdrag i svinottan.. 😄 Titta där står ju favoritdotterns lånehäst Ola och smörjer kråset... Och här sitter frugan och leker med Batman medans Robin tittar på.. Anledningen till att vi åkte hem till favoritdottern var att vi skulle släppa in två grabbar som skulle leverera en sekretär som hon köpt på Mulles loppis i Degerfors, 200 kr var väl ett överkomligt pris!? Sen var det dags att åka hemåt igen men vi stannade till i Lekhyttan och slog till på dagens som var panerad fisk med kokt potatis och hollandaise. Fast vi startade med deras salladsbuffé där det fanns några riktigt fina grönsaksröror.. Allt var fantastiskt gott och trevligt! 💕 Sen fortsatte vi hemåt och väl hemma blev det matkoma/powernap! 😎 Ändrades Augusti 17, 2022 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 17, 2022 Dela Inlagd Augusti 17, 2022 2 minuter sedan, skrev ellim63: Idag hade frugan och jag ett uppdrag i svinottan.. 😄 Titta där står ju favoritdotterns lånehäst Ola och smörjer kråset... Och här sitter frugan och leker med Batman medans Robin tittar på.. Anledningen till att vi åkte hem till favoritdottern var att vi skulle släppa in två grabbar som skulle leverera en sekretär som hon köpt på Mulles loppis i Degerfors, 200 kr var väl ett överkomligt pris!? Sen var det dags att åka hemåt igen men vi stannade till i Lekhyttan och slog till på dagens som var panerad fisk med kokt potatis och hollandaise. Fast vi startade med deras salladsbuffé där det fanns några riktigt fina grönsaksröror.. Allt var fantastiskt gott och trevligt! 💕 Sen fortsatte vi hemåt och väl hemma blev det matkoma/powernap! 😎 Har en på pricken likt den på bilden , Kolla bakom de högtgående lådorna i min finns två lönnfack... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 17, 2022 Dela Inlagd Augusti 17, 2022 8 minuter sedan, skrev wavis: Har en på pricken likt den på bilden , Kolla bakom de högtgående lådorna i min finns två lönnfack... Tack, Får säga det till favoritdottern! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 18, 2022 Dela Inlagd Augusti 18, 2022 Införskaffat thaikantareller. Såg lika ut som svenska, men modellen mindre. Dock var inte smaken speciellt lik, ganska smaklösa. Men i thaianda så var de lite spicy, thaistajl helt enkelt🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 18, 2022 Dela Inlagd Augusti 18, 2022 Köpt nytt ekipage. Dragbilen lite slö under 30/tim Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 18, 2022 Dela Inlagd Augusti 18, 2022 Så nu får ni se upp i Nora nästa helg. Helgen efter i Filipstad Sen i Kopparberg i slutet av september. Funderar på att montera bort klippagregatet så kanske 40-45 km /tim Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 18, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 18, 2022 Har haft ett låååångt telefonsamtal med min gamla kompis från gymnasiet. Han var min vapendragare och jag lika densamma för honom.....❤️ Som ler- & långhalm kan man säga....❤️ Han blev drabbad av MSA för några år sedan och är riktigt illa däran....... Samtalet var dock positivt på ngt sätt, trots att han inte kommer leva så jättelänge. Det var skratt, lite gråt och en väldigt många sköna historier från förr...... 🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 18, 2022 Dela Inlagd Augusti 18, 2022 53 minuter sedan, skrev Issanbonde: Köpt nytt ekipage. Dragbilen lite slö under 30/tim Den minitraktorn har en hel del år på nacken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 18, 2022 Dela Inlagd Augusti 18, 2022 29 minuter sedan, skrev Alarik: Den minitraktorn har en hel del år på nacken. Precis som ägaren!! Välkommen till 80 talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 18, 2022 Dela Inlagd Augusti 18, 2022 2 timmar sedan, skrev Issanbonde: Precis som ägaren!! Välkommen till 80 talet Fan vet om det inte var 70-tal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 (ändrad) Ett klipp jag 3 ägaren! Höger blinkers vägrade funka Nu blir det en 7,2a Ändrades Augusti 19, 2022 av Issanbonde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 Väntat på regnet och svalare luft mest hela dagen. Nu har regnet börjat. temp nere på 20 grader nu från 29. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ale Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 23 timmar sedan, skrev Issanbonde: Köpt nytt ekipage. Dragbilen lite slö under 30/tim Jag och morbror 1971. Mormors PV i bakgrunden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 Var en sväng till Flinkmans Café utanför byn. Stod en fin häst utanför krukmakeriet i huset bredvid och tre bakom Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 1 timme sedan, skrev Mr Ning Ning: Väntat på regnet och svalare luft mest hela dagen. Nu har regnet börjat. temp nere på 20 grader nu från 29. Vart? //matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 23 timmar sedan, skrev Alarik: Den minitraktorn har en hel del år på nacken. Den har ingen nacke! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 24 minuter sedan, skrev matz: Vart? //matz Östergötland. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 47 minuter sedan, skrev Tallviking: Var en sväng till Flinkmans Café utanför byn. Stod en fin häst utanför krukmakeriet i huset bredvid och tre bakom Finns mkt trevliga ställen i Skåne. Vet inte hur det är efter pandemin men innan fanns det fina Gästgiverier med jäkligt god mat. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 2 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Östergötland. Tror vi får vårat i natt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 Har dragit igång AC i sovrummet så jag inte behöver sova på balkongen inatt 😁 //matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 37 minuter sedan, skrev audirs2: Den har ingen nacke! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 2 timmar sedan, skrev Ale: Jag och morbror 1971. Mormors PV i bakgrunden. Tillverkades i USA om jag nu inte minns fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu