Kötthandlarn Inlagd September 5, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 5, 2018 Hittade ett videoklipp från PD:s trädgårdsfest i somras........ Det var från sent på kvällen dagen innan på förkröket då Ploogen med kamrat körde lite myspys i vardagsrummet....... Samtliga lite lätt överförfriskade......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 10 timmar sedan, skrev Soengsang: Justa skor han har på däck managern, high vis class 3? Är man chef i Thailand så gör man aldrig fel / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 On 2018-08-26 at 17:16, skrev Kötthandlarn: Vittjat brevboxen i trappuppgången (man får ju inte post i brevlådan längre) och fått lite samhällsinformation............. Nej tack till fyra ytterligare år av bidrag till Hamas och andra antisemistiska organisationer, lögner om den goda statsekonomin (kommunerna får ta kostnaderna istället) etc!......... Nä, brevbärarna har väl tröttnat på den sega hissen på png. Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 Kommit till Malmö på morgonkvisten. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 Precis nyss, skrev Soengsang: Kommit till Malmö på morgonkvisten. Har du kevlarvästen på? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 Packat trunken för nu ska man iväg på knytkalas! Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 43 minuter sedan, skrev Fritz: Packat trunken för nu ska man iväg på knytkalas! Matti är en bra vän det 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 3 timmar sedan, skrev Fritz: Packat trunken för nu ska man iväg på knytkalas! Sambuca är gott som fanken. Tyvärr tar flaskan slut så fort. Samma med Cointreau förresten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 3 timmar sedan, skrev Fritz: Packat trunken för nu ska man iväg på knytkalas! Är punschen slut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 Sambucan tog slut men ärtsoppan orkade inte vi inte göra slut på. Så blir det ofta när man hamnar i dom finska kvarteren i Pattaya. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 Försökt få ICA att skicka ut en ny kod till min mammas kort. Men icke. Det krävs bank Id för en så enkel sak. Som tur är så lämnade jag pengar hos henne så hemtjänsten kan handla mat. Sen får vi se om dom kan lyckas lösa problemet. Krångel, krångel. Suck. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 6, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 6, 2018 (ändrad) 10 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Har du kevlarvästen på? Det finns ju ett antal lämpliga fordon för att färdas till och i Malmö men jag förutsätter att Soengsang har planerat in i minsta detalj......... Ändrades September 6, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 11 timmar sedan, skrev Soengsang: Kommit till Malmö på morgonkvisten. Röken från bilbränderna skymmer nästan solen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Tagit emot utmärkelsen NOR som tack för 30 års tjänstgöring i staten Jag och GD Skålen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Har vart på gymmet et par timmar med mina kompisar och byggt muskler och sanua och fika och tjöt Sen ska ju damerna GFC möta Lidköping på Ullevi i morgon Men jag ska lyssna på min idol på Kungstorget i morgon Han har vart på 66 olika ställen och val pratat 2 städer varje dag Och i morgon börjar han på Kungstorget i morgon sen tror jag det blir Stockholm Men jag lyssnar på honom igen sen tar jag 2 ans s spårvagn till Ullevi och träffar polarna och glor på damerna i fotboll Men jag har ju lite fredas mys ett par Stockholmare och lite musik https://youtu.be/peX4X_cd6Gg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 1 timme sedan, skrev Tallviking: Tagit emot utmärkelsen NOR som tack för 30 års tjänstgöring i staten Jag och GD Skålen Snyggt Tallen e det din dotter som står bredvid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 3 minuter sedan, skrev clion: Snyggt Tallen e det din dotter som står bredvid Jag tippar på att det är Anna S..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Nja, det står ju GD, så jag tippar på "Glada Dansbaren"... Jag tippar på att det är Anna S..... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 4 minuter sedan, skrev Benriach: Nja, det står ju GD, så jag tippar på "Glada Dansbaren"... Ni får tippa vads ni vill SD blir största parti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 7, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 7, 2018 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Tagit emot utmärkelsen NOR som tack för 30 års tjänstgöring i staten Jag och GD Skålen Grattis......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Skulle hälsa på en vän. Men hade visst flyttat 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 3 timmar sedan, skrev Benriach: Nja, det står ju GD, så jag tippar på "Glada Dansbaren"... Nja, GD står väl för Glädjedam. Lite finare än glädjeflicka. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Skulle hälsa på en vän. Men hade visst flyttat 😉 Tack för omtanken! Sorry, glömde att adressändra. Jag har nu den blåa (ja, gråbleka) sovsäcken under det södra brofästet vid Västerbron. Meddela gärna ankomst innan - polaren är smått sinnesslö. (och dessutom aggressivt konspiratorisk) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 Hade en planerad tur söderöver och tänkte mig att det var perfekt tillfälle för egentid men det sket sig enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 7, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 7, 2018 6 minuter sedan, skrev Enis: Hade en planerad tur söderöver och tänkte mig att det var perfekt tillfälle för egentid men det sket sig enis Men "ja é inte bitter"........ ❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu