Kenneth4618 Inlagd Juni 11, 2022 Dela Inlagd Juni 11, 2022 Äntligen fick man sig en Sang Som 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 11, 2022 Dela Inlagd Juni 11, 2022 städar efter ungdomarnas fest Gävles blodbad lätt hänt, en kompis till Wille snubbla på fyllan. Tur i oturen han snubbla in i rutan och inte över balkongräcket som man kan tro på andra bilden. uppskuren arm ett skapligt snitt blödde tydligen ordentligt trots att Wille var så klok att han lade ett tryckförband. modern jobbade på sjukhuset och kom och hämta grabben. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 11, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2022 Har inte gjort mycket men fick ett bra tips från @andrejsdenruskige i annan tråd om kvällsmys...... Har inga snabbmakaroner hemma men om jag bryter ner fullkornsspaghettin i mindre bitar och överkokar den, så kanske det blir liknande effekt eller bättre? Med tanke på fullkorn kanske friktionen blir effektivare?🤣🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 11, 2022 Dela Inlagd Juni 11, 2022 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Har inte gjort mycket men fick ett bra tips från @andrejsdenruskige i annan tråd om kvällsmys...... Har inga snabbmakaroner hemma men om jag bryter ner fullkornsspaghettin i mindre bitar och överkokar den, så kanske det blir liknande effekt eller bättre? Med tanke på fullkorn kanske friktionen blir effektivare?🤣🤣🤣🤣 Nu är min dag räddad min gode köttis.Detta blev dagens garv hahahah.Bryta ned och överkoka.....Du är för skön.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 11, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2022 5 minuter sedan, skrev B747: Nu är min dag räddad min gode köttis.Detta blev dagens garv hahahah.Bryta ned och överkoka.....Du är för skön.... Tja, det blir nog bättre med spaghetti än Tortiglioni iaf.....🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 11, 2022 Dela Inlagd Juni 11, 2022 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Tja, det blir nog bättre med spaghetti än Tortiglioni iaf.....🤣🤣 Nu tror jag allt att herrn varit ungkarl aldeles för länge 😃 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 11, 2022 Dela Inlagd Juni 11, 2022 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Tja, det blir nog bättre med spaghetti än Tortiglioni iaf.....🤣🤣 BTW.Har planer på att komma ned till götet under min semester för att hälsa på lillpitten om tid finnes. Då måste vi träffas för några kalla på lämpligt ställe.OBS!!! Detta kan tas för ett hot men jag är som vanligt salongsberusad och lugn och röd i ansiktet. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 11, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2022 1 timme sedan, skrev B747: BTW.Har planer på att komma ned till götet under min semester för att hälsa på lillpitten om tid finnes. Då måste vi träffas för några kalla på lämpligt ställe.OBS!!! Detta kan tas för ett hot men jag är som vanligt salongsberusad och lugn och röd i ansiktet. Hade givetvis varit kul att träffas igen.....💙 Trött på min chef dock som inte lyckats komma fram med semesterplanering ännu.....🤬 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 11, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2022 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Nu tror jag allt att herrn varit ungkarl aldeles för länge 😃 Forever isn't long enough......❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 11, 2022 Dela Inlagd Juni 11, 2022 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Hade givetvis varit kul att träffas igen.....💙 Trött på min chef dock som inte lyckats komma fram med semesterplanering ännu.....🤬 Förra året fick frugan ta 1 strövecka då alla andra redan bokat semester med deras chef redan i februari. I år så bokade frugan semester (efter inrådan från mig) 2januari . C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 11, 2022 Dela Inlagd Juni 11, 2022 2 timmar sedan, skrev Enis: städar efter ungdomarnas fest Gävles blodbad lätt hänt, en kompis till Wille snubbla på fyllan. Tur i oturen han snubbla in i rutan och inte över balkongräcket som man kan tro på andra bilden. uppskuren arm ett skapligt snitt blödde tydligen ordentligt trots att Wille var så klok att han lade ett tryckförband. modern jobbade på sjukhuset och kom och hämta grabben. enis Han hade iallafall en jävla tur att han inte snubblade över nån av hinkarna och fick det innehållet på sig... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 11, 2022 Dela Inlagd Juni 11, 2022 Bokat en resa till Mannheim igen över jul/nyår, fattiga SAS skulle ha 6000, Luftwaffe 4000kr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 11, 2022 Dela Inlagd Juni 11, 2022 8 timmar sedan, skrev Koh Changer: Apropå eternittak, så den ska du inte tvätta med roterande munstycke då den river så hårt på utan och då frigör du asbestfibrer som kommer ner med vattnet. I värsta fall har du hela trädgården full av det som sen dansar i luften när det torkat. Så tvätta varsamt med fast stråle och inte för nära. Intressant! Så en bred stråle blir bäst. Vilket är det högsta rekommenderade trycket? Vilken färg ska man använda? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2022 Dela Inlagd Juni 11, 2022 6 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Har inte gjort mycket men fick ett bra tips från @andrejsdenruskige i annan tråd om kvällsmys...... Har inga snabbmakaroner hemma men om jag bryter ner fullkornsspaghettin i mindre bitar och överkokar den, så kanske det blir liknande effekt eller bättre? Med tanke på fullkorn kanske friktionen blir effektivare?🤣🤣🤣🤣 Fullkorn! Ja, vi som inte behöver lyxprostituerade för att bli nöjda behöver inget sådant onödigt lyx. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 11, 2022 Dela Inlagd Juni 11, 2022 8 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Har inte gjort mycket men fick ett bra tips från @andrejsdenruskige i annan tråd om kvällsmys...... Har inga snabbmakaroner hemma men om jag bryter ner fullkornsspaghettin i mindre bitar och överkokar den, så kanske det blir liknande effekt eller bättre? Med tanke på fullkorn kanske friktionen blir effektivare?🤣🤣🤣🤣 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Fullkorn! Ja, vi som inte behöver lyxprostituerade för att bli nöjda behöver inget sådant onödigt lyx. En vecka i månaden kan ni testa en burk ravioli i tomatsås för att få lite verklighetsförankring. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 Varit i Brunnsparken i Ronneby. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2022 1 timme sedan, skrev NiceBeaver: Varit i Brunnsparken i Ronneby. Jäkla trevligt ställe...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 37 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jäkla trevligt ställe...... Verkligen. Fantastiskt vackert. Och på söndagarna är det loppis där så dit åker vi ofta. Idag var vädret bra för en promenad. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 On 2022-06-11 at 12:01, skrev Boa52: Dom är ju roliga dom här thaidamerna helt plötsligt ha dom bjudit hit flera gäster tur min fru har laddat upp med mycke mat och sen vill dom bada bastu, inte starta den i år så nu är det bara och sätta igång. Elda i bastun, fixa varmvattenberedaren Man håller sej igång Nu är det slut på helgen alla har åkt hem blir en liten napp på altanen, tyst och lungt. Det var en bra fest och min dottr var skitglad dom är snälla thaidamerna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2022 Konstaterat att Mossens pizzeria fortfarande är bäst i Blöteborg 👍.... De tidigare självutnämnda mästarna i form av Sannegårdens Pizza, samt Utby Pizza (numera "I ❤ Pizza) har förlorat det mesta när de fick storhetsvansinne och försöker utöka likt McDonalds ☹.... Bara originalställena som fortfarande levererar hyfsad kvalité.. Mossens kör dock på i sina gamla baracker med kontinuitet och kvalité och med utmärkt resultat.....👌👍🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 On 2022-06-11 at 17:20, skrev UglyFarang: Intressant! Så en bred stråle blir bäst. Vilket är det högsta rekommenderade trycket? Vilken färg ska man använda? Du kan nog köra med en hemmatvätt, dom ligger på 180 bar, tänk på att om eterniten börjar skikta sig så kör inte mer där då utan tvätta runt den skadan. Det finns en som jag använder i Norge som heter Surfatech Aquadry, men jag råder köpa Tikkurilas Isonit, 12 glans inte mer. 20 och 50 glans ser du alla skador och ojämnheter mycket tydligare. Och framför allt, INTE gå på ett eternittak. Använd lift, annars slutar det nog på sjukstugan. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 Planterat mer blomster.. 💕🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 3 timmar sedan, skrev Koh Changer: Du kan nog köra med en hemmatvätt, dom ligger på 180 bar, tänk på att om eterniten börjar skikta sig så kör inte mer där då utan tvätta runt den skadan. Det finns en som jag använder i Norge som heter Surfatech Aquadry, men jag råder köpa Tikkurilas Isonit, 12 glans inte mer. 20 och 50 glans ser du alla skador och ojämnheter mycket tydligare. Och framför allt, INTE gå på ett eternittak. Använd lift, annars slutar det nog på sjukstugan. Kanon, stort tack! Jag har ett gäng takstegar med hjul på böjen så inget gå direkt på taket för min del. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Juni 12, 2022 Dela Inlagd Juni 12, 2022 5 minuter sedan, skrev UglyFarang: Kanon, stort tack! Jag har ett gäng takstegar med hjul på böjen så inget gå direkt på taket för min del. Var försiktig bara! Vill inte läsa om nån som ramlat av taket eller igenom taket. Köp en sele på Jula t.ex och sätt fast dig. Finns det inget på taket så kör vi ögleskruvar i väggen. Dom kan du ju låta sitta kvar för framtida bruk. Det finns fallskyddsele på jula för 5-600 spänn som duger till det du ska göra. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 13, 2022 Dela Inlagd Juni 13, 2022 (ändrad) 18 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Konstaterat att Mossens pizzeria fortfarande är bäst i Blöteborg 👍.... De tidigare självutnämnda mästarna i form av Sannegårdens Pizza, samt Utby Pizza (numera "I ❤ Pizza) har förlorat det mesta när de fick storhetsvansinne och försöker utöka likt McDonalds ☹.... Bara originalställena som fortfarande levererar hyfsad kvalité.. Mossens kör dock på i sina gamla baracker med kontinuitet och kvalité och med utmärkt resultat.....👌👍🙏 Jag antar det var i orten. För att få bästa pizzan måste man åka till orten (söderhöjden, Jakobsberg) Innevånarna i orten äter pizza varje dag och är följdaktligen experter. Mycket goda pizzor. En jäkla snurr på affärerna där. Ändrades Juni 13, 2022 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu