Stoneys Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 En bira på sunkbarer Harrys. Utan övervakning. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 Felsökning gjord på mammas dator och tror du inte att hon kört så illa att minnet har gått sönder. Bara att kavla upp ärmarna och sätta igång. Och här har vi missfostret. Bara att ge sig ut på nätet och leta minne, hittade på Data Memory Systems. Så nu kan man lata sig igen till paket kommer. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 En till utan fotboja, Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 21 timmar sedan, skrev judazzz: Tack för infon, dom har ett imponerande sortiment på Saigon till bra priser. Bra mycket bättre än den andra grossen som jag glömt namnet på, den ligger i samma "hoods" vid ÖoB och Saray kolgrillen. Hung fat hade butiken vid ÖoB, men den hette nåt annat. Den gick back i några år, pga för mycket svinn (det stals en hel del) så dom la ner den. Uppdrag granskning var vid Hung fats ursprungliga lokaler på Tagenevägen, Hisingen tvärs över E6 vid IKEA ungefär, där lagret ligger och det går fortfarande för fullt. Vi handlade från dem när vi började driva restaurang, men slutade efter att de försökt pracka på oss ofräscha varor eller varor med mycket kort bäst före datum. Nu beställer vi från Saigon och ASIAN FOOD. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 Haft en fantastisk dag i de småländska skogarna med bbq och kräftfiske mm. Min hytt för natten. Fin entrecote Basecamp för fiske och party! Bra med kräftor, vi fick lika mycket till. Fantastisk god vickning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 (ändrad) Idag har jag tagit farväl av en mycket god vän och följeslagare. Det är med stor sorg i mitt hjärta som jag idag upptäckte att min dykmask tagit sin sista kallsup. Hen har varit en trogen kompanjon på samtliga mina dyk sen jag tog dykcert 2001 och vi har delat många oförglömliga ögonblick ihop. Vila i frid, av plast är du kommen till plast du åter skall varda... Ändrades Augusti 28, 2018 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 (ändrad) Har druckit marknadskaffe med lk2. Det var länge sen sist så det var många frågor som avhandlades och lades till handlingarna. Dock blev det inget beslut om huruvida det skall bli gröna eller gula ärtor till nästa ärtsoppamiddag, det får den närmaste framtiden utvisa. Ändrades Augusti 28, 2018 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 2 timmar sedan, skrev Fritz: Har druckit marknadskaffe med lk2. Det var länge sen sist så det var många frågor som avhandlades och lades till handlingarna. Dock blev det inget beslut om huruvida det skall bli gröna eller gula ärtor till nästa ärtsoppamiddag, det får den närmaste framtiden utvisa. Hälsa att jag saknar hans reportage från badtunnan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Augusti 28, 2018 Dela Inlagd Augusti 28, 2018 Morgonträningen avklarad då sitter det bra med en liten frukost. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 29, 2018 Dela Inlagd Augusti 29, 2018 Besökt Tongas motsvarighet till SMHI. Tror faktiskt att deras prognoser är mer tillitliga... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 29, 2018 Dela Inlagd Augusti 29, 2018 Hooters Pattaya. Utan boja Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Besökt Lupepau'u International Airport som borde vara en av de minsta internationella flygplatserna i världen. Det fanns inte ens en lounge... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Fast för min del blev det bara inrikes till Tongatapu... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Ute och gått i skogen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Vaniljglass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Varit i Tyskland på kulturresa. 🚌 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 (ändrad) I morse var en polare förbi och berättade att han varit och röstat i går på konsulatet i Pattaya men att det hade varit grymt mycket folk ute i samma ärende och därför var det en lååång kö och flera hade gett upp och åkt hem. Det var därför med bävan jag åkte dit för drygt en timme sen men till min stora förvåning så var det bara 5 före mig i kön. Kanske man skulle köpa en lott i dag? Ändrades Augusti 31, 2018 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 (ändrad) 56 minuter sedan, skrev Fritz: I morse var en polare förbi och berättade att han varit och röstat i går på konsulatet i Pattaya men att det hade varit grymt mycket folk ute i samma ärende och därför var det en lååång kö och flera hade gett upp och åkt hem. Det var därför med bävan jag åkte dit för drygt en timme sen men till min stora förvåning så var det bara 5 före mig i kön. Kanske man skulle köpa en lott i dag? Det hade inte med tur att göra, du tänkte helt enkelt rätt i motsats till mig och många andra. Phu vilken pärs på förmiddan. Hur smart är det att stå kvar där rakt upp och ner i 2 timmar när solen står som högst? Ändrades Augusti 31, 2018 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Nu är livet rättvist igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 On 2018-08-27 at 14:16, skrev svampen: Ja uppe med Tuppen idag klippte gräset en sista gång innan flytten 🇨🇷 Sen vart det lite städ här & där packat Rosa Väskorna 👝 betalat in för x-tra bagage Mycket Nu 💤 Sen vart det en Promewalk nu har bären kommit snart har vi Ryska Sidensvansar här 🐦 Nu Egentid 🍺 blir dom sista på altanen 😢 Nu blir det Chang på ballis Bangkok 😁🍻 Tjohej Thats My Day!🍄 PS: Någon Vecka kvar i Sweed ! Jökla thailändare, åk hem med dig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Idag har man som vanligt haft träning och frukost. De håller på med lite arbete tvärs över vägen och där var det en som hade en dålig dag på jobbet. Först grävde han en grop sedan körde han resolut ned traktorn i gropen. Här håller han på och försöker lösa detta. Det tog honom ca 30 minuter innan traktorn var uppe, så idag har det varit spännande på balkongen. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Herrejösses - det har spöregnat hela natten. Man vaknar och det låter som om man blir överkörd av en ångvält. Det var bara att klä på sig grodmansdräkten och ösa lite på morgonen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Beachroad. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Checkat in. Tänkte överraska en kompis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Har nyss kommit hem från Pattaya. Åkte i Torsdags for att dra till Jomtien for att rosta igår. Vaknade upp sent med ett sjujävla bakrus....inget Jomtien igår. 90 mil ToR utan att få lägga min rost...hehe. Inte bra att åka utan frugan. Handlade lite innan hemresan idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu