audirs2 Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 18 minuter sedan, skrev husse: Som vanligt ingenting, har suttit under min korkek hela dagen och druckit LEO Utsikten är inte helt fel Tunnis! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 Polska svets å Rep!😅 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 On 2022-01-28 at 19:15, skrev audirs2: Kunden ville ha en billig verktygs låda, då blev det en från Jula tror jag det var! Så, dit med skiten ba! Nu fan kommer dom med en till som dom vill jag skall fixa! Aldrig rast vila!😩 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 vad gör man på en måndag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 Köpt ny telefon då batteriet i den gamla blev trötter. De blir bara dyrare men det är mindre i kartongerna numera, det följde med en nål och en kort sladd med fel anslutning till en normal laddare 😕. Förr var det både handsfree och en redig laddare i kartongen. 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 3 timmar sedan, skrev audirs2: Tunn is! Det blir inte tjock is i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 2 minuter sedan, skrev Alarik: Det blir inte tjock is i Thailand Jävla mellanslag!!😁 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 31, 2022 Dela Inlagd Januari 31, 2022 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Köpt ny telefon då batteriet i den gamla blev trötter. De blir bara dyrare men det är mindre i kartongerna numera, det följde med en nål och en kort sladd med fel anslutning till en normal laddare 😕. Förr var det både handsfree och en redig laddare i kartongen. 😉 Du @Kenneth4618! Det där med trötta batterier är något som har förföljt mig som en osalig ande de senaste tio åren! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 31, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 31, 2022 Varit på ytterligare en jobbintervju.......🤪 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 8 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Varit på ytterligare en jobbintervju.......🤪 Snart blir du spårvagnsförare 🤗 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 8 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Varit på ytterligare en jobbintervju.......🤪 Spärrvakt? Sorry, det kanske inte finns i GBG😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 3 timmar sedan, skrev Risifrutti: Spärrvakt? Sorry, det kanske inte finns i GBG😀 Spärrballong finns, men det jobbar har redan jag, så det är upptaget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 I dag blev jag stoppad av en bystig kvinna när jag kom ut från Tuc Com. Hon frågade vart jag skulle och när jag sa att jag skulle hem så erbjöd hon sig följa med och städa. När jag då sa att jag ska bara ringa frugan och höra vad hon säger så stack hon bara. Konstigt folk det finns. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 1 timme sedan, skrev Fritz: I dag blev jag stoppad av en bystig kvinna när jag kom ut från Tuc Com. Hon frågade vart jag skulle och när jag sa att jag skulle hem så erbjöd hon sig följa med och städa. När jag då sa att jag ska bara ringa frugan och höra vad hon säger så stack hon bara. Konstigt folk det finns. Snygga mastiga män drar alltid brudar till sig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 4 timmar sedan, skrev Fritz: I dag blev jag stoppad av en bystig kvinna när jag kom ut från Tuc Com. Hon frågade vart jag skulle och när jag sa att jag skulle hem så erbjöd hon sig följa med och städa. När jag då sa att jag ska bara ringa frugan och höra vad hon säger så stack hon bara. Konstigt folk det finns. 2 timmar sedan, skrev audirs2: Snygga mastiga män drar alltid brudar till sig! Tror det var Pastor Fritz klädsel som lockade och pockade enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 2 timmar sedan, skrev Enis: Tror det var Pastor Fritz klädsel som lockade och pockade enis Om han är pastor då är jag Stalin!😅 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 1, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 1, 2022 16 timmar sedan, skrev husse: Snart blir du spårvagnsförare 🤗 Heter det inte "tvärbana" i "Nueva è Stockholmo"????!!!! Jag vill minnas att vi kom överens om det senast på O´Learys , trots mina protester men frugan bossade på som vanligt...... Eller kom vi överens om ngt egentligen? Skall uppriktigt medge att jag faktiskt inte minns..... Hette det spårvagn i centrala "Nueva è Stockholmo" och "tvärbana" i Hammarby Sjöstad trots att det är samma sak enligt min mening, då de ser likadana ut, eller är det frugans åsikt som gäller?...... 15 timmar sedan, skrev Risifrutti: Spärrvakt? Sorry, det kanske inte finns i GBG😀 Nä, men det skulle behövas mot alla "bror mannen"........ 12 timmar sedan, skrev samet: Spärrballong finns, men det jobbar har redan jag, så det är upptaget. OK, så ingen chans att abdikera för att släppa in mig på marknaden?......🤪 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 2, 2022 Dela Inlagd Februari 2, 2022 7 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Heter det inte "tvärbana" i "Nueva è Stockholmo"????!!!! Jag vill minnas att vi kom överens om det senast på O´Learys , trots mina protester men frugan bossade på som vanligt...... Eller kom vi överens om ngt egentligen? Skall uppriktigt medge att jag faktiskt inte minns..... Hette det spårvagn i centrala "Nueva è Stockholmo" och "tvärbana" i Hammarby Sjöstad trots att det är samma sak enligt min mening, då de ser likadana ut, eller är det frugans åsikt som gäller?...... Nä, men det skulle behövas mot alla "bror mannen"........ OK, så ingen chans att abdikera för att släppa in mig på marknaden?......🤪 Är nog jag som brukar kalla frugan din för spårvagnsförare, men ho blir ilsk då (inte pilsk) Nä du har helt rätt, vi kom inte överens om nånting där på oh Learys mer än att vi måste göra om det igen😇 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 2, 2022 Dela Inlagd Februari 2, 2022 On 2022-01-31 at 15:59, skrev Batting: Jag köpte ju liksom ett paket med två LedLysrör + 2 Glimtändare. Du har alltså gjort allt rätt och nu är det dags för verkligheten att anpassa sig. Jag förstår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2022 Dela Inlagd Februari 2, 2022 Besökt templet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 2, 2022 Dela Inlagd Februari 2, 2022 Sicken jäkla röta... precis inkommen på rummet när himlen öppnar sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Februari 2, 2022 Dela Inlagd Februari 2, 2022 10 timmar sedan, skrev Nicholas: Du har alltså gjort allt rätt och nu är det dags för verkligheten att anpassa sig. Jag förstår. Tja jag trodde väl att om man säljer ett sådant paket så är det så det ska vara. Tar jag bort glimtändarna så slutar det iofs att flimra - Det blir totalmörker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 Varför kommer jag alltid i slang med spårvagnsförare? Inget fel på dom, men så jäkla enkelspåriga, verkar bara finnas en väg framåt, igår var det Boden gänget, spriten flödar och tugget blir grövre. Nu får vi se vad den här dagen bjuder. Själv bjuder jag på solnedgången vid wsb Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 9 timmar sedan, skrev samet: Sicken jäkla röta... precis inkommen på rummet när himlen öppnar sig. Bara att boka ett flyg någonstans med bättre väder. Såhär kan du ju inte ha det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 3, 2022 Dela Inlagd Februari 3, 2022 Var in till stan för att fixa sprittillståndet. Gick ju så där. Flera missförstånd hit och dit. Nästan värsta var att frugan inte vet skillnad på januari och februari så det finns ett tillstånd som är giltigt 2 veckor till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu