audirs2 Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 On 2022-01-07 at 13:59, skrev rolba: Fredagsmys med gammelgubbarna. Kaffe med tillbehör hemma hos mig efter måltiden. Övervakade av några damer i massagen. Tillbehören till kaffet var tydligen av angenäm styrka för efter ett par timmar bestämdes det att en närbelägen bar dit jag aldrig vågat gå skulle besökas. Den 87-årige norrmannen fick napp direkt. Jag fotade omgivningen och tjatade mest att vi skulle dra oss hem till mig igen. En typisk eftermiddag i Rawai. Man har inte roligare än man gör sig. Undrar hur det blir när man blir gammal? Är det raketforskare hela högen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 16 minuter sedan, skrev audirs2: Är det raketforskare hela högen? Ja typ så här! Live nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 46 minuter sedan, skrev audirs2: Är det raketforskare hela högen? Du Ådi det är ju hela gardet av södra thailands stenbords experter plus Rolba!!!! BTT hade förhinder! Bevakade ett bord i Naklua!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 11 timmar sedan, skrev audirs2: Är det raketforskare hela högen? Det beror på hur man ser på det. Mångmiljonärer hela bunten utom jag då. Ändå fick jag stå för notan (min tur denna gång) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 9 timmar sedan, skrev rolba: Det beror på hur man ser på det. Mångmiljonärer hela bunten utom jag då. Ändå fick jag stå för notan (min tur denna gång) Alla som är pensionärer är ju miljonärer, även jag! Sedan har vissa 100 miljoner i den fonden och vissa ca 2-3 mille som tex jag vilket är normalt efter 40 års jobbe. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 Härlig promenad. Skönt att kraft börjar komma tillbaka efter OP😊👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 Snorat och nyst. Jag har ingen feber, men imorgon måste jag nog leta reda på ett sådant där självtest. "Better safe than sorry", är det någon här som varit och hämtat ett sådant test? Det ska uppenbarligen finnas i en låda vid Vårdcentralen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 Det jag drabbats av är säkert bara en vanlig förkylning, men vad vet man? När jag tänker efter så har jag nog fan inte haft en vanlig förkylning, eller flunsa sedan denna farsoten drabbade världen. Konstigt, men det måste ju bero på att man hållit avstånd till andra då. Det är nog bra att bli lite förkyld så att inte immunförsvaret får för sig att det inte längre behövs, klappar ihop och drar. Har inte ni andra också varit ganska förkylningsfria på sista tiden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 Ikväll fick jag utlopp för min konstnärliga ådra.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 3 minuter sedan, skrev ellim63: Ikväll fick jag utlopp för min konstnärliga ådra.. 😄 Pizzasso 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 32 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Pizzasso 😉 Jag tänkte mera på "Elimkasso"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 10, 2022 Dela Inlagd Januari 10, 2022 Ankommit ön... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 10, 2022 Dela Inlagd Januari 10, 2022 8 timmar sedan, skrev Benriach: Ankommit ön... Dagsbesök på Hard Rock eller boende? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 Hämtat passet med ettårsförlängning av uppehållstillstånd på Phuket immigration. Firade med en glass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 Tog en bild hos min färgleverantör! Sveriges fulaste? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 Lämnat rutinprover hos specilamottagningen Piteå sjh, varannan månad för tillfället. Tar lite tid för jag har en hederlig gammaldags pappers remiss som de måste skriva om för hand. Provsvaren ska till Sahlgrenska transplantation avd, bla läkemedels koncentration, de ska skickas dit för analys. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 Noterat att BTT fått ett par märken här på MPR, inte illa. broder tuk tuk förtjänade ett märke Medlem i 10 år 5 timmar sedan broder tuk tuk förtjänade ett märke Ett år redan 5 timmar sedan Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 11, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 11, 2022 Snackat med gode Odin i telefon i nästan en timme........ Mest p.g.a. Maitans bortgång men det var längesedan som vi hördes av och det vart ett riktigt gött samtal........❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 11, 2022 Dela Inlagd Januari 11, 2022 23 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Snackat med gode Odin i telefon i nästan en timme........ Mest p.g.a. Maitans bortgång men det var längesedan som vi hördes av och det vart ett riktigt gött samtal........❤️ Kul att höra att han har lite kontakt fortfarande Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 Ja, jag var som ni brukar påpeka negativ (Den bjuder jag på) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 14, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 14, 2022 On 2022-01-11 at 21:08, skrev husse: Kul att höra att han har lite kontakt fortfarande Tja, det var väl kanske två år sedan sist....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 16, 2022 Dela Inlagd Januari 16, 2022 Kom till det här bögergångstället, men det vågade jag fan inte korsa vem vet vad som skulle hända då... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 16, 2022 Dela Inlagd Januari 16, 2022 Fick bli en sväng på tivoli istället. Tyvärr såg deras bergodalbanor lite väl läskiga ut, men tillslut hittade jag nåt som passade mig, och då blev jag jätteglad... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 17, 2022 Dela Inlagd Januari 17, 2022 På tal om ingenting.... Har du hittat några Sofiero där över ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 17, 2022 Dela Inlagd Januari 17, 2022 Nytt paket och man är uppdaterad inför en ny grillsäsong 😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu