Mankan Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 Kikat på en bro inte idag men nästan. Det kändes väl inte helt riskfritt men fina vyer. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 Stött på ett par riktiga hedersknyfflar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 Städat på garage nerfarten!!! Mycket bråte efter julhandeln! Tomkartonger kransar granris mm Å så en 7.2a Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 För att gardera mig för hårt arbete tar jag 1 🍺 till😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 Å så tar vi en till!! 🍺🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 3 timmar sedan, skrev Issanbonde: Å så tar vi en till!! 🍺🍺 @Issanbonde eldar lite "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 2, 2022 Dela Inlagd Januari 2, 2022 16 minuter sedan, skrev Enis: @Issanbonde eldar lite Å den såg vi ej!!! Var vänlig verifiera din ålder med kreditkort!!!🤔🤔🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 2, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 2, 2022 2 timmar sedan, skrev Issanbonde: Å den såg vi ej!!! Var vänlig verifiera din ålder med kreditkort!!!🤔🤔🤔 Blev tokig på den uppladdningen också...........🤬 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 Försökt bota Covid19 på frugans sätt, går väl sisådär. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 Hemtjänst idag Iallafall skönt att slippa boka tid och gå till en tvättstuga 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 6 timmar sedan, skrev Fritz: Försökt bota Covid19 på frugans sätt, går väl sisådär. Kom osökt att tänka på den här: "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 20 minuter sedan, skrev NiceBeaver: Kom osökt att tänka på den här: Jag tänkte på denna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 Spelat biljard. Fick stryk som vanligt. Jag vann dock min singelmatch så fjädrarna växte ut lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
axe Inlagd Januari 3, 2022 Dela Inlagd Januari 3, 2022 33 minuter sedan, skrev rolba: Spelat biljard. Fick stryk som vanligt. Jag vann dock min singelmatch så fjädrarna växte ut lite. Tur jag inte är där och spelar. Fan vad stryk ni hade fått. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 4, 2022 Dela Inlagd Januari 4, 2022 (ändrad) Testat resultatet av frugans huskur mot Covid. Ser ju helt perfekt ut. Ändrades Januari 4, 2022 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 4, 2022 Dela Inlagd Januari 4, 2022 Varit ute på Thais huvudkontor och käkat fantastisk flygplansmat Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 6, 2022 Dela Inlagd Januari 6, 2022 Party på Sallys restaurang och bar. Fd Tammarind bar. Nyinvigning och så fyllde Sally år. Smet iväg när det blev alltför mycket folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 6, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 6, 2022 46 minuter sedan, skrev rolba: Party på Sallys restaurang och bar. Fd Tammarind bar. Nyinvigning och så fyllde Sally år. Smet iväg när det blev alltför mycket folk. Who the fuck Sally??🤣🤣🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Januari 6, 2022 Dela Inlagd Januari 6, 2022 On 2022-01-03 at 10:29, skrev Fritz: Försökt bota Covid19 på frugans sätt, går väl sisådär. Prova med Lao khao, invärtes och utvärtes, det bör ta kål på det mesta. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 6, 2022 Dela Inlagd Januari 6, 2022 Tankat, inte kul Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 6, 2022 Dela Inlagd Januari 6, 2022 1 minut sedan, skrev Tallviking: Tankat, inte kul Det där stör inte mig, tankar alltid för en 100.- lapp! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 6, 2022 Dela Inlagd Januari 6, 2022 6 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Who the fuck Sally??🤣🤣🤣🤣🤣 Om du zoomar lite så är det hon som sitter på bardisken på de två första bilderna. Ägarinnan till stället. 1,40 hög 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 Fredagsmys med gammelgubbarna. Kaffe med tillbehör hemma hos mig efter måltiden. Övervakade av några damer i massagen. Tillbehören till kaffet var tydligen av angenäm styrka för efter ett par timmar bestämdes det att en närbelägen bar dit jag aldrig vågat gå skulle besökas. Den 87-årige norrmannen fick napp direkt. Jag fotade omgivningen och tjatade mest att vi skulle dra oss hem till mig igen. En typisk eftermiddag i Rawai. Man har inte roligare än man gör sig. Undrar hur det blir när man blir gammal? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 7, 2022 Dela Inlagd Januari 7, 2022 oj oj så vackert Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 8, 2022 Dela Inlagd Januari 8, 2022 Halkat runt på gångvägarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu