måne Inlagd November 9, 2021 Dela Inlagd November 9, 2021 On 2021-11-08 at 18:23, skrev Naam kaeng: Hoppat ut från 20 meters höjd. Behöver nu något stärkande. Dom i bakgrunden klarade det inte lika bra eller? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 10, 2021 Dela Inlagd November 10, 2021 11 timmar sedan, skrev måne: Dom i bakgrunden klarade det inte lika bra eller? Lite spill får man faktiskt räkna med... 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 Fredagsmys med gammelgubbarna. Skönt att vara yngst i gänget ibland. Ja, om man inte räknar med hemhjälpen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 Tagit farväl av Lynn Tack för över 40 glada år tillsammans Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 Urs det såg jag inte framföre mig. Jag beklagar sorgen. fy fan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 12, 2021 Trådstartare Dela Inlagd November 12, 2021 1 timme sedan, skrev husse: Tagit farväl av Lynn Tack för över 40 glada år tillsammans Va fan hände där?....... Menar du att underbara och vackra Lynn inte lever längre?...... Nu gick den här kvällen från dåligt till sämre........🤬 Jag kan inte greppa detta idag, eller någon annan dag heller....... Så som jag älskade Lynn och hennes stora hjärta för alla......❤️ Orkar inte....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 Vad,,,,,vi som sågs på Stockholms träffen för inte så länge sedan! Denna kväll blev just nu mycket mera sorglig! Lider med Husse som är en go gubbe! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 3 timmar sedan, skrev husse: Tagit farväl av Lynn Tack för över 40 glada år tillsammans men v….. 😭 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 Vila i frid bästa Lynn. 😪 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 13, 2021 Dela Inlagd November 13, 2021 14 timmar sedan, skrev husse: Tagit farväl av Lynn Tack för över 40 glada år tillsammans Otroligt tråkigt! Himlen har fått en solstråle till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 13, 2021 Dela Inlagd November 13, 2021 Så oerhört tragiskt, jag blir illa till mods och kan inte ens föreställa mig hur smärtsamt det är för dig Husse. Från djupet av mitt hjörta har du mina fulla sympatier. Lynn som var vänligheten själv. ♥️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 14, 2021 Dela Inlagd November 14, 2021 On 2021-11-13 at 00:41, skrev husse: Tagit farväl av Lynn Tack för över 40 glada år tillsammans En chock.. Beklagar sorgen, Lynn var en solstråle de få gånger vi träffats. Vet inte riktigt mer vad jag kan skriva.. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 15, 2021 Dela Inlagd November 15, 2021 Sista matchen för denna säsong. Spelade mot Eleven bar. De kom med 3 ladyboys och en farang. Fick spö igen. 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 15, 2021 Dela Inlagd November 15, 2021 2 timmar sedan, skrev rolba: Sista matchen för denna säsong. Spelade mot Eleven bar. De kom med 3 ladyboys och en farang. Fick spö igen. 😜 Vem vann ölmatchen? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd November 15, 2021 Dela Inlagd November 15, 2021 Gymmat lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 15, 2021 Dela Inlagd November 15, 2021 Tittat på enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 15, 2021 Dela Inlagd November 15, 2021 1 timme sedan, skrev Batting: Gymmat lite. Var tränar du nånstans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 15, 2021 Dela Inlagd November 15, 2021 (ändrad) On 2021-11-12 at 18:41, skrev husse: Tagit farväl av Lynn Tack för över 40 glada år tillsammans Vårda minnet och bearbeta sorgen. Beklagar din förlust. Vila i frid Lynn💗 MVH Ändrades November 15, 2021 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 16, 2021 Dela Inlagd November 16, 2021 12 timmar sedan, skrev måne: Vem vann ölmatchen? Katojerna vann den med 2-1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd November 16, 2021 Dela Inlagd November 16, 2021 14 timmar sedan, skrev rolba: Sista matchen för denna säsong. Spelade mot Eleven bar. De kom med 3 ladyboys och en farang. Fick spö igen. 😜 Vilken bar spelar du för? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 16, 2021 Dela Inlagd November 16, 2021 25 minuter sedan, skrev LTD: Vilken bar spelar du för? Kilts & Haggis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 16, 2021 Dela Inlagd November 16, 2021 1 timme sedan, skrev rolba: Kilts & Haggis Skulle vilja se dig i uniformen ätande haggis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 16, 2021 Dela Inlagd November 16, 2021 11 minuter sedan, skrev Wangthong: Skulle vilja se dig i uniformen ätande haggis. Har faktiskt varit på tal. Plötsligt händer det, kanske.😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 16, 2021 Dela Inlagd November 16, 2021 Renoverat 2 skithusstolar. Slit å släp. 910 baht fattigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd November 16, 2021 Dela Inlagd November 16, 2021 2 timmar sedan, skrev rolba: Renoverat 2 skithusstolar. Slit å släp. 910 baht fattigare. det där med skithusstolar i Thailand är ett jvla rackel från början till slut! varenda gång jag kommit upp till byn så står en 25litershink vid tronen då den har upphört att fungera av ngn outgrunelig anledning. får se vad som väntar denna gång och är det som jag befarar så packar jag två st ido modell invalid med mig i resväskan nästa gång..... Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu