wavis Inlagd Oktober 14, 2021 Dela Inlagd Oktober 14, 2021 Varit upp till fjälls o jagat älg ,, Mycket svett , Men vackert så man blir förbannad.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 14, 2021 Dela Inlagd Oktober 14, 2021 Igår efter svampskogen blev det lite trädgårdsarbete... frugan klippte ner perenner och på första bilden rök persiljan som har gjort sitt (persilja är 2-årig och andra året går den i blom och då skakar vi loss fröna så blir det förhoppningsvis persilja nästa år igen)! 👍 Och här sitter jag och klipper ner i tunnan så det får plats så mycket som möjligt.. Sen skördade frugan sista koriandern i odlingslådorna.. Korianderrrötterna tas också om hand, används hela i soppa och mortlade i olika kryddblandningar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 14, 2021 Dela Inlagd Oktober 14, 2021 56 minuter sedan, skrev wavis: Varit upp till fjälls o jagat älg ,, Mycket svett , Men vackert så man blir förbannad.... rapport från en arbetskamrat och en annans komentar Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 14, 2021 Dela Inlagd Oktober 14, 2021 56 minuter sedan, skrev ellim63: Igår efter svampskogen blev det lite trädgårdsarbete... frugan klippte ner perenner och på första bilden rök persiljan som har gjort sitt (persilja är 2-årig och andra året går den i blom och då skakar vi loss fröna så blir det förhoppningsvis persilja nästa år igen)! 👍 Och här sitter jag och klipper ner i tunnan så det får plats så mycket som möjligt.. Sen skördade frugan sista koriandern i odlingslådorna.. Korianderrrötterna tas också om hand, används hela i soppa och mortlade i olika kryddblandningar! Det var då mig ett par sjuka korrianderrötter... måste vara bra växtmån i er zoon Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 14, 2021 Dela Inlagd Oktober 14, 2021 5 minuter sedan, skrev Enis: Det var då mig ett par sjuka korrianderrötter... måste vara bra växtmån i er zoon Enis Guldvatten vettu.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 14, 2021 Dela Inlagd Oktober 14, 2021 (ändrad) Supit, vunnit en tävling. Gordito är mitt namn här, typ den fete. Stopplyset i mitten är jag :-)) Ändrades Oktober 14, 2021 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 15, 2021 Dela Inlagd Oktober 15, 2021 Å retat upp en haggis ätare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 15, 2021 Dela Inlagd Oktober 15, 2021 Vetsat stativ för förhöjning av punktsvetsar. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 15, 2021 Dela Inlagd Oktober 15, 2021 1 timme sedan, skrev scorpio63: Vetsat stativ för förhöjning av punktsvetsar. Vad är det för skillnad mellan vetsat och svetsat?🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 15, 2021 Dela Inlagd Oktober 15, 2021 9 minuter sedan, skrev ellim63: Vad är det för skillnad mellan vetsat och svetsat?🤔 Garanterat ett V eller ett S, orkade inte ändra, gissade att normala IQ skulle fatta i alla fall. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 15, 2021 Dela Inlagd Oktober 15, 2021 3 minuter sedan, skrev scorpio63: Garanterat ett V eller ett S, orkade inte ändra, gissade att normala IQ skulle fatta i alla fall. Ber tusen gånger om ursäkt, tror jag har hyfsat normal IQ men jag har aldrig varken svetsat eller varit i närheten av nån eftersom jag jobbat med människor hela livet! 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 15, 2021 Dela Inlagd Oktober 15, 2021 40 minuter sedan, skrev ellim63: Ber tusen gånger om ursäkt, tror jag har hyfsat normal IQ men jag har aldrig varken svetsat eller varit i närheten av nån eftersom jag jobbat med människor hela livet! 🙏 Jasså, var inte jag å svetsade på hos dig för en dryg månad sedan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 15, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 15, 2021 19 minuter sedan, skrev audirs2: Jasså, var inte jag å svetsade på hos dig för en dryg månad sedan? Är du säker på att du inte vetsade?....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 15, 2021 Dela Inlagd Oktober 15, 2021 17 minuter sedan, skrev audirs2: Jasså, var inte jag å svetsade på hos dig för en dryg månad sedan? Nääe, en mugg kaffe och lite toscakaka fick du.. Dina liftarkompisar njöt av en liten hållkäftlikör för det var du som skötte styrningen på Finnracern! 👍😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 15, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 15, 2021 3 minuter sedan, skrev ellim63: Nääe, en mugg kaffe och lite toscakaka fick du.. Dina liftarkompisar njöt av en liten hållkäftlikör för det var du som skötte styrningen på Finnracern! 👍😄 De ante mig....... Varför är man inte förvånad?...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 16, 2021 Dela Inlagd Oktober 16, 2021 Jag vill också ha en hållakäftenlikör idag, ska ju åka buss idag och lukta sosse ingen bild än Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 16, 2021 Dela Inlagd Oktober 16, 2021 10 timmar sedan, skrev audirs2: Jasså, var inte jag å svetsade på hos dig för en dryg månad sedan? Nu vitsade du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 16, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2021 11 timmar sedan, skrev Alarik: Nu vitsade du. Nä, han vetsade ju....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 19, 2021 Dela Inlagd Oktober 19, 2021 Nr 2 för säsongen. Men än är inte frysen full. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 22, 2021 Dela Inlagd Oktober 22, 2021 I tisdags fick vi besök av Sveriges trevligaste elonbutik.. Frugan tyckte att vi behövde en frysbox, (vi har ju bara två frysskåp innan).. 🤣 Två trevliga grabbar kom och skulle tråckla ner åbäket genom det lilla hålet och det var på det berömda håret att det gick! 🙏 I går kväll.. Vi hade i stort sätt bestämt var boxen skulle stå men det krävdes en förskräcklig ommöblering i källaren och det pallar inte min elaka rygg med.. 😥 Vi bestämde oss för att frösaboxen ska få bo i pannrummet tillsvidare för där behövs bara en liten omlokalisering innan frysen får vara sig själv för en stund! 👍 Guldklimpen är på plats och nu är det bara att skruva dit handtaget och frugan blir mäkta imponerad hur jag hanterar en skruvmejsel! 💕😃 Frugan är så nöjd och stolt över sin händiga karl som kan nästan allt så hon plockar fram en iskall finöl till mig.. Underbart, Tack för gott samarbete! ❤️🇸🇪❤️🇹🇭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 Varit intervjuad inför 9000 samt tyska tv tittare, matchen sändes live. Förövrigt så vände Adler från 0-1 till 7-1 VID-20211022-WA0014.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 Nu är det förvisso igår det var då klockan är svintidigt i Svedala, men hann tvätta bilen o lite annat. Bland det andra gifte vi oss, borgerligt då, eftersom jag lämnade kyrkan på min 18-årsdag. Själva stora bröllopet och festen hade vi på Koh Chang i mars, och tänkte att det är smal sak och registrera äktenskapet här hemma. Icke! Fick en så in i helvete vrång f*ttjäve* till handläggare på skatteverket så i princip inga dokument dög. Det gjorde saken inte bättre att hon knappt kunde svenska. Så jag ruttnande totalt och ordnade giftermål här hemma också. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 Tack för ett par flabb Vetsa och Måne i morgon blir det resa till Mjällby och Blåvitt En rik snubbe bjuder på buss och match biljett 10 bussar var bokade igår kan bli fler varje buss tar 50 Pers? Tyckte jag läste det nånstans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 7 timmar sedan, skrev 65Selander: Varit intervjuad inför 9000 samt tyska tv tittare, matchen sändes live. Förövrigt så vände Adler från 0-1 till 7-1 VID-20211022-WA0014.mp4 Gjorde du någon reklam för Brynäs? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 5 hours ago, rolba said: Gjorde du någon reklam för Brynäs? 😎 Han nämnde att jag var Brynäsare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu