Tommy Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 (ändrad) Efter en riktigt bra dag på ett Thaihak nära mej, så bad frugan mej svänga förbi 2 "Turkgrillar" som stänger senare än oss, och som hade väldigt mycket gäster på kvällen förra veckan, hon ville kolla hur det går för dem i kväll. Sagt och gjort, utanför den ena stod 2 bilar, varav 1 är ägarens och stället var tomt... Utanför den andra såg det likadant ut (vid ca20:30 ikväll). Hon frågade varför det var så olika, varför gick det bra för oss idag (nära nytt rekord), men verkade dött på deras restauranger??? Mitt svar, som såvitt jag vet stämmer var "Förra veckan var det Barnbidrag och socialbidrag, denna veckan var det löningsvecka för de som jobbar!" Hon förstod. MVH Ändrades Augusti 27, 2021 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 13 timmar sedan, skrev Enis: Den ser perfekt ut Enis Ja jag är nöjd med hur den ser ut. Hoppas den smakar bra också. De e är lite svårt att tjyvsmaka utan att det syns. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 15 timmar sedan, skrev goli006: Åker du i en silverfärgad buss ? Pissgul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 Konstaterar att munkarna i Vendelsö är riktiga hårdingar!! Trampar runt i flippflopp och lakan i 14gr, inkl duggregn. BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 28, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 28, 2021 Inte mycket. Jag har en ryggvärk från helvetet som besöker mig 🤬. Tog mig iaf ut för ngn form av mat borde man käka till middag. Hade inte en aning om vad jag ville göra utan vandrade planlöst runt på Maxi, tills jag såg dessa. "Taco-saturday" it is.....😋 Verkar smidigt....👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 On 2021-08-14 at 17:29, skrev stjp8729: Hej Nu får det ta mig fan vara nog!!! Eftersom man sitter hemma och jobbar i CCP-virus tider så är det lite halvtragiskt numera, så åker ut och träffar lite dårar efter jobbet (hemma) på fredagen.. Och vad händer när man kommer hem? Vad händer? Jo, kommer hem på fredagskvällen och hittar en djävla papegoja i badrummet... Skriker till frugan och ifrågasätter varför en förbannad papegoja är på gästtoaletten. Hon svarar det är väl trevligt.. I så helsike heller, tycker jag.. Idag kom hämnden!! Åkte till Yamaha Nawamin och fyllde på med ytterligare en motorcykel.. Om frugan kan köpa en "djävla" papegoja så kan jag köpa en perfekt motorcykel för att köra på bana med, så köpte och tog hem en Yamaha R6a. Hämnden är ljuv!! Ha en kanonbra dag! Det var en schysst samling du har. Min sista båge var en R1,a -99. Det var några roliga år med den. Sen gick intresset ur mig helt, tog mitt A-kort -84 åkt hoj varje säsong tills -05. Men nu börjar det bli intressant igen. Kikar på en gammal goding Yamaha MT01 1700cc. Inte lätt att hitta, finns några få till salu.🙂 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 28 minuter sedan, skrev Nineteen68: Det var en schysst samling du har. Min sista båge var en R1,a -99. Det var några roliga år med den. Sen gick intresset ur mig helt, tog mitt A-kort -84 åkt hoj varje säsong tills -05. Men nu börjar det bli intressant igen. Kikar på en gammal goding Yamaha MT01 1700cc. Inte lätt att hitta, finns några få till salu.🙂 Triumph släpper världens största mc-motor (nyteknik.se) https://www.nyteknik.se/fordon/triumph-slapper-varldens-storsta-mc-motor-6957521 2,5 liter! Stor motor........... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 (ändrad) Vart å kollat på riktig "bilstereo" vid Femöresfortet! Tack "Stefanovich" och Lucky the Luke för en trevlig dag i trevliga Newtown! Bilder kommer snart! Ändrades Augusti 28, 2021 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 8 timmar sedan, skrev rolba: Pissgul Då var dig inte dig jag mötte i sundsvall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 Spanat in en glassätande norska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 29, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 29, 2021 (ändrad) Planerat min entré på jobbet imon....... Tror det kommer bli succé med mina nya arbetskläder......... Ändrades Augusti 29, 2021 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 57 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Planerat min entré på jobbet imon....... Tror det kommer bli succé med mina nya arbetskläder......... Får tårar i ögonen.... på em bara Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 On 2021-08-27 at 22:54, skrev Tommy: Efter en riktigt bra dag på ett Thaihak nära mej, så bad frugan mej svänga förbi 2 "Turkgrillar" som stänger senare än oss, och som hade väldigt mycket gäster på kvällen förra veckan, hon ville kolla hur det går för dem i kväll. Sagt och gjort, utanför den ena stod 2 bilar, varav 1 är ägarens och stället var tomt... Utanför den andra såg det likadant ut (vid ca20:30 ikväll). Hon frågade varför det var så olika, varför gick det bra för oss idag (nära nytt rekord), men verkade dött på deras restauranger??? Mitt svar, som såvitt jag vet stämmer var "Förra veckan var det Barnbidrag och socialbidrag, denna veckan var det löningsvecka för de som jobbar!" Hon förstod. MVH Den var ganska rolig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 30, 2021 Dela Inlagd Augusti 30, 2021 Hörde nyss på lokalradion att Sverige tagit en guldmedalj i paralympics i grenen luftgevär 10 minuter. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 30, 2021 Dela Inlagd Augusti 30, 2021 Kollar på en stor balletsko. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2021 Dela Inlagd Augusti 30, 2021 Plockat fram ett par glasögon från början på 80-talet Enis Sungen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 30, 2021 Dela Inlagd Augusti 30, 2021 Märker att höstens färger börjar smyga sig på Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 30, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 30, 2021 6 timmar sedan, skrev Nicholas: Kollar på en stor balletsko. Och 54 år efter invigningen är den fortfarande Sveriges vackraste och mest populära arena som till dags dato håller i stort sett alla publikrekord i de flesta av sporter och musikkonserter........💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 30, 2021 Dela Inlagd Augusti 30, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 30, 2021 Dela Inlagd Augusti 30, 2021 Gjorde snabbsaltad gurka i påse igår, dom får gotta till sig till i morgon! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
axe Inlagd Augusti 30, 2021 Dela Inlagd Augusti 30, 2021 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Och 54 år efter invigningen är den fortfarande Sveriges vackraste och mest populära arena som till dags dato håller i stort sett alla publikrekord i de flesta av sporter och musikkonserter........💙 Typ Håkan Hellström. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 30, 2021 Dela Inlagd Augusti 30, 2021 Hyrde en film på SF Anytime! Med Daniela Bianchi!🥰 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 30, 2021 Dela Inlagd Augusti 30, 2021 2 minuter sedan, skrev audirs2: Hyrde en film på SF Anytime! Med Daniela Bianchi!🥰 Agent 007 ser rött, eller hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 8 timmar sedan, skrev Alarik: Agent 007 ser rött, eller hur? Japp, den har jag inte sett förut! Jäkla söt bruden från Italien! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 44 minuter sedan, skrev audirs2: Japp, den har jag inte sett förut! Jäkla söt bruden från Italien! Lotte Lenya var från Österrike. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu