ellim63 Inlagd Juli 25, 2021 Dela Inlagd Juli 25, 2021 Handlat åt morsan och överraskade henne med en låda svarta vinbär! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 25, 2021 Dela Inlagd Juli 25, 2021 10 timmar sedan, skrev Enis: Funderat på bomben från tredje våningen enis Ingen minns en fegis. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 27, 2021 Dela Inlagd Juli 27, 2021 Inte bara idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 lite påfyllning till restaurangköket enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 2, 2021 Dela Inlagd Augusti 2, 2021 Idag har vi haft en underbar eftermiddag och kväll, vi fick besök av en kompis till frugan och dom har inte träffats på nästan 40 år! Det blev mycket prat och god mat.. En fantastiskt trevlig kväll med mycket skratt! 💕 🇸🇪 ❤️🇹🇭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 5, 2021 Dela Inlagd Augusti 5, 2021 Frugan jobbade halvdag och jag hade jobbat natt så hon cyklade hem och väckte mig, vi skulle hjälpa favoritdottern lite med att fixa till hennes gästrum i källaren.. Hoppas att även jag och frugan räknas som gäster ibland!?🙏💕🙄😉 På väg hem igen kom vi fram till att vi inte ätit nåt annat än frukost så det blev en 15 minuter en kvart från lokala pizzerian.. Pizza och en öl i kvällssolen.. Underbart!❤️🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 8, 2021 Dela Inlagd Augusti 8, 2021 Kom på att jag hade lite mer vedpinnar att ta rätt på innan snön kommer. Farsans gamla sågbock som jag bärgade när de sålde huset 2006. Den har stått ute sedan dess. Kvalitet från Clas Olson. Men nu börjar den bli halt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 12, 2021 Dela Inlagd Augusti 12, 2021 (ändrad) Igår fick vi besök av trevliga @kongo24 med familj.. Grillen fick arbeta, Karréskivor och goda korvar från Roberssons (ost och baconkorv och chili - ramslökskorv), som serverades med ugnsrostad potatis egenmekad tzatziki och några köpesåser. Tjejerna kompletterade med en chilistark syrlig morotssallad och ris.. Tack för en fantastiskt trevlig kväll och Tack för att vi finns 💕🇸🇪💕🇹🇭🙏 Ändrades Augusti 12, 2021 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 13, 2021 Dela Inlagd Augusti 13, 2021 Lallat runt på Tierp Arena 10 min före första start Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 Hej Nu får det ta mig fan vara nog!!! Eftersom man sitter hemma och jobbar i CCP-virus tider så är det lite halvtragiskt numera, så åker ut och träffar lite dårar efter jobbet (hemma) på fredagen.. Och vad händer när man kommer hem? Vad händer? Jo, kommer hem på fredagskvällen och hittar en djävla papegoja i badrummet... Skriker till frugan och ifrågasätter varför en förbannad papegoja är på gästtoaletten. Hon svarar det är väl trevligt.. I så helsike heller, tycker jag.. Idag kom hämnden!! Åkte till Yamaha Nawamin och fyllde på med ytterligare en motorcykel.. Om frugan kan köpa en "djävla" papegoja så kan jag köpa en perfekt motorcykel för att köra på bana med, så köpte och tog hem en Yamaha R6a. Hämnden är ljuv!! Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 (ändrad) 20 minutes ago, stjp8729 said: Ändrades Augusti 14, 2021 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 Kört frun till torget! Hämtat samma fru från torget!!! Tar nu en Enis special! Ingen gurka eller svartpeppar bara lite citron! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 14, 2021 Dela Inlagd Augusti 14, 2021 Hann med ett par minuter på läktaren innan dagens körningar var över. Fort så in i helvete på en "gatmotorcykel" Klarade oss från regn ikväll men det var på håret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 21, 2021 Dela Inlagd Augusti 21, 2021 Favoritdottern med kompisar kom på besök så det blev att meka till en blåbärspaj..fantastiskt gott och trevligt! 💕 Sen när dom åkte vidare stod det svamprensning på schemat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 24, 2021 Dela Inlagd Augusti 24, 2021 Baxat in kap å klyv å kastat in de sista vedpinnarna som faktiskt verkar ha torkat rätt bra. Sen eldade jag lite bråte i tunnan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 24, 2021 Dela Inlagd Augusti 24, 2021 On 2021-05-20 at 20:03, skrev Enis: Hämtat en bukett Satt på mig kostym, det var länge sedan och åkte ut till Valbo kyrka Där tog jag farväl av en klasskamrat samt tillika vår granne i 20 år i Valbo. Familjen hade ordnat några timmars minnesstund innan begravningen så att man kunde deltaga. senare på kvällen så tog jag med mig Pia till kyrkan. gravplats var redan ordnad. Blev känslosamt för Pia då min klasskamrat också har en dotter i ungefär samma ålder som Pia. genom hulkningarna så förstod man att hon älskar sin far. Vi passerade även Wanlop och konstaterade att här behövs det en insats. enis Ser ju stiligt ut, men vit slips, är inte det en närstående då? Det kan vara jag som har missat något, men en klasskamrat kanske gäller som närstående? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 24, 2021 Dela Inlagd Augusti 24, 2021 15 minuter sedan, skrev Batting: Ser ju stiligt ut, men vit slips, är inte det en närstående då? Det kan vara jag som har missat något, men en klasskamrat kanske gäller som närstående? Inget jag reflekterade eller tänkte över i stundens allvar... Klasskamrat, vän samt grannar de senaste 20 åren. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 24, 2021 Dela Inlagd Augusti 24, 2021 1 minut sedan, skrev Enis: Inget jag reflekterade eller tänkte över i stundens allvar... Klasskamrat, vän samt grannar de senaste 20 åren. Enis Okej, sorgligt ur som helst. Ta hand om dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 25, 2021 Dela Inlagd Augusti 25, 2021 Skottat lite i min Sandbox Ser ljuset i tunneln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 25, 2021 Dela Inlagd Augusti 25, 2021 5 timmar sedan, skrev rolba: Skottat lite i min Sandbox Ser ljuset i tunneln. Skyttegrav? .... å på andra sidan vägen har du vikingagrav Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 26, 2021 Dela Inlagd Augusti 26, 2021 10 timmar sedan, skrev Enis: Skyttegrav? .... å på andra sidan vägen har du vikingagrav Enis Shhh, avslöja inte min hemliga utgrävning av gravkullarna genom tunnelsystemet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 Snickrat ihop en paj till morgondagens kräftkalas. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 57 minuter sedan, skrev Mankan: Snickrat ihop en paj till morgondagens kräftkalas. Den ser perfekt ut Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 Åkt norrut Mot Sundsvall Raceway Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 17 minuter sedan, skrev rolba: Åkt norrut Mot Sundsvall Raceway Åker du i en silverfärgad buss ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu