rolba Inlagd Maj 12, 2021 Dela Inlagd Maj 12, 2021 Luftat Vilden lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 12, 2021 Dela Inlagd Maj 12, 2021 On 2021-05-09 at 13:57, skrev audirs2: Fasiken, du måste va mångmiljonär! Om du bara visste Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 12, 2021 Dela Inlagd Maj 12, 2021 39 minuter sedan, skrev måne: Om du bara visste Det e vi ju alla tror jag! Ja förutom dom som inte är det då! 😅 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 12, 2021 Dela Inlagd Maj 12, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 12, 2021 Dela Inlagd Maj 12, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2021 Dela Inlagd Maj 13, 2021 Har jag haft fest eller enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 13, 2021 Dela Inlagd Maj 13, 2021 9 minuter sedan, skrev Enis: Har jag haft fest eller enis Va har du börjat använda pensionspengarna redan ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 13, 2021 Dela Inlagd Maj 13, 2021 1 timme sedan, skrev Enis: Har jag haft fest eller enis Du får tagga ner på Redbull och Vodka ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 13, 2021 Dela Inlagd Maj 13, 2021 Hej Gjort lillmoppen redo för en helg på Thailand Circuit. Bytt ut stötdämparen bak till riktiga grejor. Fram byttes också ut. Sen justerades compression, rebound och SAG in av K-Speed i Latkrabang. Desutom satt upp mig på en tvådagars kurs på Kaeng Krachan Circuit 29-30 maj, och hoppas hinna med ytterligare en kurs på Bira Circuit. Allt för den 13 Juni på Kaeng Krachan Circuit, då jäklar Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 13, 2021 Dela Inlagd Maj 13, 2021 10 timmar sedan, skrev Enis: Har jag haft fest eller enis Har du varit och rotat i soptunnorna runt torget? Fint att bo centralt.😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 14, 2021 Dela Inlagd Maj 14, 2021 On 2021-05-13 at 09:31, skrev Tallviking: Du får tagga ner på Redbull och Vodka ! I alla fall på Redbull! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 14, 2021 Dela Inlagd Maj 14, 2021 Gumman fyller år och då vill hon till ett thaitempel. Denna gång på Värmdö, Buddharama. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 14, 2021 Dela Inlagd Maj 14, 2021 21 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Gjort lillmoppen redo för en helg på Thailand Circuit. Bytt ut stötdämparen bak till riktiga grejor. Fram byttes också ut. Sen justerades compression, rebound och SAG in av K-Speed i Latkrabang. Desutom satt upp mig på en tvådagars kurs på Kaeng Krachan Circuit 29-30 maj, och hoppas hinna med ytterligare en kurs på Bira Circuit. Allt för den 13 Juni på Kaeng Krachan Circuit, då jäklar Sveriges egen Rossi! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 14, 2021 Dela Inlagd Maj 14, 2021 17 timmar sedan, skrev rolba: Har du varit och rotat i soptunnorna runt torget? Fint att bo centralt.😇 Tror han snodde rumänskornas förmögenhet där! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 14, 2021 Dela Inlagd Maj 14, 2021 Besökte en kund ute på Ekerö! Jag bor här san han, letade en stund! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 14, 2021 Dela Inlagd Maj 14, 2021 Flyttat ner tv:n 15 cm. Hockey vm kommer ju att gå dagtid och då blir det för mycket ljus från fönstret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 14, 2021 Dela Inlagd Maj 14, 2021 10 minuter sedan, skrev rolba: Flyttat ner tv:n 15 cm. Hockey vm kommer ju att gå dagtid och då blir det för mycket ljus från fönstret. Jag valde en annan lösning på problemet redan förra sommaren. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 14, 2021 Dela Inlagd Maj 14, 2021 48 minuter sedan, skrev Fritz: Jag valde en annan lösning på problemet redan förra sommaren. Haft de problemen tidigare år när Hockey VM.et går, Blir till att åka till Jysk i morrn o förbereda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 14, 2021 Dela Inlagd Maj 14, 2021 Har i lugna ordalag bett en (FD?) kund dra åt pipsvängen... En man jag sett förut kom in på Thaihouse (i Partille), och hälsade mej med kommentaren "Hej vaktmästaren, dags att rensa ogräset på ute platsen!" (OK det är ett par maskrosor där, men jag fick lite aversionskänslor, jag känner knappast mannen), så jag svarade "Skall säga till vaktmästaren!" Sen stod han och läste vår meny ett tag, men bestämde sej för att ta buffén... Visst, det blir 105 svenska kronor. (inklusive dryck, hur mycket mat du vill äta, salladsbuffé, kaffe och kaka samt glass om du vill) "Var det inte 95 kronor?" Jo det var (tydligt betonat) det, men nu är det 105, sedan Påsk... "Vad kostar 1 rätt?" "100 för kyckling, fläsk, vegetariskt och 110 för räkor eller biff, om du inte väljer nån av specialerna"... "DET ÄR PÅ TOK FÖR DYRT!!!" tyckte mannen, så jag sa "Så trist att du tycker det", sen gick han... Den andra gästen som duckat för 100-kronors spärren sedan påsk... Lite märkligt att 10 kronors höjning på 2 år ger såna reaktioner, men 99% tycker att det är väl spenderade slantar, så jag är nöjd. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Maj 16, 2021 Dela Inlagd Maj 16, 2021 On 2021-05-15 at 01:18, skrev Tommy: Har i lugna ordalag bett en (FD?) kund dra åt pipsvängen... En man jag sett förut kom in på Thaihouse (i Partille), och hälsade mej med kommentaren "Hej vaktmästaren, dags att rensa ogräset på ute platsen!" (OK det är ett par maskrosor där, men jag fick lite aversionskänslor, jag känner knappast mannen), så jag svarade "Skall säga till vaktmästaren!" Sen stod han och läste vår meny ett tag, men bestämde sej för att ta buffén... Visst, det blir 105 svenska kronor. (inklusive dryck, hur mycket mat du vill äta, salladsbuffé, kaffe och kaka samt glass om du vill) "Var det inte 95 kronor?" Jo det var (tydligt betonat) det, men nu är det 105, sedan Påsk... "Vad kostar 1 rätt?" "100 för kyckling, fläsk, vegetariskt och 110 för räkor eller biff, om du inte väljer nån av specialerna"... "DET ÄR PÅ TOK FÖR DYRT!!!" tyckte mannen, så jag sa "Så trist att du tycker det", sen gick han... Den andra gästen som duckat för 100-kronors spärren sedan påsk... Lite märkligt att 10 kronors höjning på 2 år ger såna reaktioner, men 99% tycker att det är väl spenderade slantar, så jag är nöjd. Du kunde ju erbjudit honom buffén för 95 kronor och i så fall ingick även maskrosor om han själv gick ut och plockade dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 16, 2021 Dela Inlagd Maj 16, 2021 Hej Trevlig helg på Thailand Circuit med Kawasaki moppen. Går faktiskt över förväntan. https://youtu.be/VhvezFeQYEM https://youtu.be/gPr1jJqW0b4 Hade Två GoPro på moppen. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 18, 2021 Dela Inlagd Maj 18, 2021 Fått en bärplockarbil på gården. Polski eller thai månntro? Är säsongen i antågande? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 19, 2021 Dela Inlagd Maj 19, 2021 Reparerat datorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 19, 2021 Dela Inlagd Maj 19, 2021 Lätt utmattad efter 1 timme hos polisen... Var och fixade nya pass till hela familjen eftersom frugan absolut ville ha ett svenskt pass! Frugan jag och Jimmy tog väl 3-4 minuter per Pass, sen var det Jasmines tur att fotograferas... Den mycket trevliga (söt var hon också) Passpolisen tog säkert 30 foton på Jasmine som inte ville följa några kommandon innan hon till slut lyckades få en bild som "Får duga", det tog 30 minuter 🥱... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 19, 2021 Dela Inlagd Maj 19, 2021 Trädgårdsarbete stod på agendan idag! Frugan sådde säkert mer än 1000 blomsterfrön i rabatten mot gatan som jag vattnade på..hoppas att det blir fantastiskt vackert! 🙏 Äppleträden börjar på att blomma! 💕🇸🇪 Frugan planterade två sorters björnbär..❤️ Och jag fyllde på surjord till amerikanska blåbären och så fick dom och stora kryddlandet en riktig rotblöta.. 😄 Nu är jag helt knäckt i ryggen... 😥 Ett glas vitt vin i solnedgången..underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu