IsaanWarrior Inlagd Februari 13, 2021 Dela Inlagd Februari 13, 2021 Röjt i snön med kidsen ☀️❄ Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 13, 2021 Dela Inlagd Februari 13, 2021 (ändrad) Barnbarn vill åka skridskor. Tänkte som så att det borde vara som att cykla, kan man det så sitter det i. Första minuten kändes helt hopplös. Sedan ont i fötterna. Efter 20 minuter vad det mesta bra. Så då fick jag göra mitt bästa för att stila för några latinas (grannys) som stod längs kanten. Kommer ihåg när man var liten och vi spela hockey varje ledig stund på vintern. På kvällen hade man så djävla ont i fötterna pga nedkylning. Nästa dag stod man på isen igen. Lika pepp som Hanson brothers. Slap shot, en av dom bästa sport filmerna tillsammans med tjuren från Bronx. Måste ta med scenen där en av bröderna drar av hela motståndarbåset med klubban. Ändrades Februari 13, 2021 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 13, 2021 Dela Inlagd Februari 13, 2021 2 timmar sedan, skrev IsaanWarrior: Röjt i snön med kidsen ☀️❄ Känns klent att bara ge karma för den bilden - den var enastående bra! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 13, 2021 Dela Inlagd Februari 13, 2021 5 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Känns klent att bara ge karma för den bilden - den var enastående bra! 👍 Är nog för du tänker på ...... enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 14, 2021 Dela Inlagd Februari 14, 2021 21 timmar sedan, skrev Nicholas: Jag har själv en gång sålt en hyresfastighet för att en hyresgäst var en PITA. Alkisar. Ja vem fan vill ha ett bröd som hyresgäst? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 15, 2021 Dela Inlagd Februari 15, 2021 (ändrad) Hej Har just vaknat efter en långhelg.. Tog ledigt på fredagen och då är det trackdays som gäller och inget annat.. Perfekt med en touringhoj på bana? Nja, både tankväska och GPS för att hitta runt på Thailand Circuit. Efter att kört upp en tank (17 liter) på Thailand Circuit så begav vi oss till Mida Resort Kanchanaburi, och här lägger jag inte en sekund, dvs i poolen. Leo och undertecknad gick och åt och drack på resturangen på resorten istället. Frugan ock dottern var vid poolen.. Men kom när det var dags för mat. Och på lördagen var man tillbaka på Thailand Circuit igen! Däcken räcker till ytterligare en track day. Och det blir den 27 februari på Kaeng Krachan Circuit. Men bromsarna räcker inte, dags att byta. Och det samma med chassit, det är dags att hitta något annat för bana. Yamaha Tracer 900 GT är en perfekt touring hoj, men på bana har den inget att göra. På söndagen gick man upp klockan 05:00 för att träffa ett gäng dårar och köra lite touring, själv tog jag min Forza 300 bara för att retas med dårarna, blev dock tufft att hänga på hojar med +150-200 Hk. Men en trevlig tur till Cafe On Saphan i Chon Buri blev det. Sen blev vi varse om att det var alla hjärtans dag, så snabbt hem.. Hamnade istället på K-Speed Ladkrabang, där man gör service och bytte mina frambromsar. K-Speed Ladkrabang säljer även race hojar En perfekt banhoj, Kawasaki Ninja 400 färdigpreppad! Och bara 70 000 Baht med green book. Och om ni läser på MaipenRai eller annan media att "farang misshandlad av sin Thaifru", så är det stor sannolikhet stjp8729 som blivit misshandlad. Ha en kanonbra dag! Note! Nästa helg är det Leo som skall börja på racing school, så inget körande för mig nästa helg. Ändrades Februari 15, 2021 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Februari 16, 2021 Dela Inlagd Februari 16, 2021 Haveri på kylvattenpump så det blev att akutbeställa från danskarna och börja bygga om rörsystemet lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 16, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2021 48 minuter sedan, skrev navion hispania: Haveri på kylvattenpump så det blev att akutbeställa från danskarna och börja bygga om rörsystemet lite. Kan inte lita på dem de där......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 16, 2021 Dela Inlagd Februari 16, 2021 3 timmar sedan, skrev navion hispania: Haveri på kylvattenpump så det blev att akutbeställa från danskarna och börja bygga om rörsystemet lite. Var det slut på Biltema? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Februari 16, 2021 Dela Inlagd Februari 16, 2021 On 2021-02-10 at 19:06, skrev Bibben: Så jävla sant. När jag gjorde lumpen i Östersund (I5) så hade alla lappjävlar dessa förbannade kängor, som kostade en förmögenhet. Fick aldrig testa dem men är säkert bra, eller nåt. Fick traska omkring i kronans kängor. Klumpiga tycker jag när jag jobbade inom armén hade jag ett par DM kängor (utan stålhätta) komfort deluxe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 8 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Kan inte lita på dem de där......... Tja lyckligtvis tog jag inte in Maud Olofsson som konsult då har det väl slutat med att jag fått betala 300 Carlsbergs arbetares pension. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 Är man så dum att man släpper hem gumman till byn,då får man lida 👍😄😄är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 Men en liten belöning får jag 👍😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 iNästa projekt idag, göra klar denna 👍😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 Ett problem mindre 👍😄k Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 Tog en tur passerade min gamla arbetsplats och kom då att tänka på de medelålders damer som jag jobbade med då som alltid skulle ha ner mig i bandarkivet och visa sina etsningar. Besökte ett huvudkontor som ej är det längre utan här sitter nerds nu för tiden ett litet tag till. slet som ett djur ett par timmar innan jag for hem igen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 22 minuter sedan, skrev Enis: Besökte ett huvudkontor som ej är det längre utan här sitter nerds nu för tiden ett litet tag till. Vilken nostalgi.. Gått förbi den där byggnaden många gånger. Även vinglat förbi.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 Var inne i Kristianstad i eftermiddags då kärleken hade några ärende via skolan , Så i väntan åkte jag ut till Näsby för o kolla i nettobutiken på gammelgården då nettobutiker brukar ha lite udda saker . Under tiden från parkeringen o åter fick jag tre erbjudanden för o köpa olika droger, Helt jävla sjukt vart fan e vi på väg, O ja bara på Engelska naturligtvis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 6 minuter sedan, skrev wavis: Var inne i Kristianstad i eftermiddags då kärleken hade några ärende via skolan , Så i väntan åkte jag ut till Näsby för o kolla i nettobutiken på gammelgården då nettobutiker brukar ha lite udda saker . Under tiden från parkeringen o åter fick jag tre erbjudanden för o köpa olika droger, Helt jävla sjukt vart fan e vi på väg, O ja bara på Engelska naturligtvis Vilken sort köpte du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 5 minuter sedan, skrev falukorven: Vilken sort köpte du? De serverade inte GT med gurka o svartpeppar, Tyvärr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 18, 2021 Dela Inlagd Februari 18, 2021 15 timmar sedan, skrev Enis: Tog en tur passerade min gamla arbetsplats och kom då att tänka på de medelålders damer som jag jobbade med då som alltid skulle ha ner mig i bandarkivet och visa sina etsningar. Besökte ett huvudkontor som ej är det längre utan här sitter nerds nu för tiden ett litet tag till. slet som ett djur ett par timmar innan jag for hem igen enis Hur hade etsningarna klarat tidens tand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 18, 2021 Dela Inlagd Februari 18, 2021 13 timmar sedan, skrev wavis: Var inne i Kristianstad i eftermiddags då kärleken hade några ärende via skolan , Så i väntan åkte jag ut till Näsby för o kolla i nettobutiken på gammelgården då nettobutiker brukar ha lite udda saker . Under tiden från parkeringen o åter fick jag tre erbjudanden för o köpa olika droger, Helt jävla sjukt vart fan e vi på väg, O ja bara på Engelska naturligtvis Riktigt framåt grabbar som lärt sig engelska. Kommer att bli en tillgång för samhället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 18, 2021 Dela Inlagd Februari 18, 2021 4 timmar sedan, skrev rolba: Hur hade etsningarna klarat tidens tand? Stannde inte till där... de är nog döa o begravna hela bunten.... var över 26 år sedan jag jobba där Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 Fått lite 3-fas med TOU kontrakt monterat så bastun funkar ordentligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 21, 2021 Dela Inlagd Februari 21, 2021 4 timmar sedan, skrev Surin P3: Fått lite 3-fas med TOU kontrakt monterat så bastun funkar ordentligt. Sista bilden kommer att analyseras på fredag.😉🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu