Soengsang Inlagd Augusti 3, 2018 Dela Inlagd Augusti 3, 2018 Precis nyss, skrev frogfish: Opey de place på soi Lengkee i Fiskebyn. Bra läge, ok frulle och bra pool. Under 990 baht/natt. Hahaha bott där ett par gånger, men aldrig tagit mig till poolen Bor inte långt ifrån på Lörd/Sönd/Månd om lust för en kall finns, men blir lugnt, har barnen med mig. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 3, 2018 Dela Inlagd Augusti 3, 2018 5 minuter sedan, skrev Soengsang: Hahaha bott där ett par gånger, men aldrig tagit mig till poolen Bor inte långt ifrån på Lörd/Sönd/Månd om lust för en kall finns, men blir lugnt, har barnen med mig. Åker härifrån imorgon, det kan bli tajt. Men blir det en öppning i shoppingbestyren hojtar jag till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 3, 2018 Dela Inlagd Augusti 3, 2018 7 timmar sedan, skrev frogfish: Åker härifrån imorgon, det kan bli tajt. Men blir det en öppning i shoppingbestyren hojtar jag till. 7 timmar sedan, skrev apknug: Mmm opey, där har man bor många nätter. Poolen och rum med balkong ut mot poolen var favoriterna, samt hänga i den lilla restaurangen. Hahaha hamnade där idag, hade inte tänkt köra hela vägen ikväll, men vi var pigga och lite trafik. Har annat bokat till imorgon, men gick inte att få inatt, och fantasin var inte bättre, inte riktigt perfekt med ungar men funkar att sova en natt......bra frukost och sen förhala över till det andra imorgon. Skönt att vi körde hela vägen med facit i hand, så kan man ta det lugnare imorgon. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 3, 2018 Dela Inlagd Augusti 3, 2018 Liten vit lögn... men grabben och jag älskar ju Sacha Baron _Cohen! Detta är hysteriskt rolig imo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 4, 2018 Dela Inlagd Augusti 4, 2018 Lärt thaiare att göra saltgurka (gjorde igår, men avsmakning idag). Otroligt kul att se hur en del reagerar på sältan😂. Men de flest gillar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2018 Dela Inlagd Augusti 4, 2018 Igår Vittinge, idag? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 5, 2018 Dela Inlagd Augusti 5, 2018 5 timmar sedan, skrev Enis: Igår Vittinge, idag? enis Ser rätt bra ut nu faktiskt, Äntligen.. Jippii lr hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 5, 2018 Dela Inlagd Augusti 5, 2018 Varför för helvete. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 5, 2018 Dela Inlagd Augusti 5, 2018 Matlagning Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 5, 2018 Dela Inlagd Augusti 5, 2018 (ändrad) Fullt upp faktiskt, Changen. Vad pysslar du med annars då när du är på bättre humör liksom? Ändrades Augusti 5, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 5, 2018 Dela Inlagd Augusti 5, 2018 (ändrad) Ändrades Augusti 5, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 5, 2018 Dela Inlagd Augusti 5, 2018 Vatten innan jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 5, 2018 Dela Inlagd Augusti 5, 2018 (ändrad) X Ändrades Augusti 5, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Augusti 5, 2018 Dela Inlagd Augusti 5, 2018 Bilden är från igår, få jag inte hunnit göra något idag. Köpte en Weber elgril att ha på balkongen, resultatet är långt över förväntan. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 5, 2018 Dela Inlagd Augusti 5, 2018 Laab Moo till frukost. Man tackar.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 5, 2018 Dela Inlagd Augusti 5, 2018 Det blev en trevlig dag på Liseberg, nu helt slut efter 9 timmar av åkning och promenerande.Junior gillade verkligen Balder, fick åka den med honom 8 gånger. Damen åkte bara 1 tur på hela dagen, härlig utsikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 5, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2018 28 minuter sedan, skrev Tong jai: Det blev en trevlig dag på Liseberg, nu helt slut efter 9 timmar av åkning och promenerande.Junior gillade verkligen Balder, fick åka den med honom 8 gånger. Damen åkte bara 1 tur på hela dagen, härlig utsikt. Underbart........ Hoppas junior hade en underbar dag........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 6, 2018 Dela Inlagd Augusti 6, 2018 Ja idag har det varit full rulle först Försäkringngsbolag sjukförsäkring Tecknad utland sen Usö medecin intyg sen vart det Apotek medecin för 7 mån ingen Promewalk idag men en nätt Cykelrunda på dryga milen !!!🚴 Puh Home Sweet Home !😀🍺 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 6, 2018 Dela Inlagd Augusti 6, 2018 Lite ledsna blev vi... Men det var inte mycket friskt på den grenen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 6, 2018 Dela Inlagd Augusti 6, 2018 4 minuter sedan, skrev ellim63: Lite ledsna blev vi... Men det var inte mycket friskt på den grenen! Har Ni Mördat 😭555 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 6, 2018 Dela Inlagd Augusti 6, 2018 (ändrad) Blev galet... Ändrades Augusti 6, 2018 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 6, 2018 Dela Inlagd Augusti 6, 2018 19 minuter sedan, skrev ellim63: Lite ledsna blev vi... Men det var inte mycket friskt på den grenen! Har ni en Juice-centrifug? Frugan blev överlycklig igår när jag hittade min Farfars centrifug (säkert 40 år gammal och riktigt gedigen) en "Baumuller Nurnberg". Hon centrifugerade de äpplen som blev fallfrukt när jag skakade lite på grenarna i vårt träd (Jag kallar det gallring). Surt men gott till att börja med, men med lite citronsyra, socker och förstås lite salt, så blev det riktigt gott! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 6, 2018 Dela Inlagd Augusti 6, 2018 17 minuter sedan, skrev Tommy: Har ni en Juice-centrifug? Frugan blev överlycklig igår när jag hittade min Farfars centrifug (säkert 40 år gammal och riktigt gedigen) en "Baumuller Nurnberg". Hon centrifugerade de äpplen som blev fallfrukt när jag skakade lite på grenarna i vårt träd (Jag kallar det gallring). Surt men gott till att börja med, men med lite citronsyra, socker och förstås lite salt, så blev det riktigt gott! MVH Vi hade två men dom försvann i branden för ett par år sen.. Tyvärr! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 6, 2018 Dela Inlagd Augusti 6, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev svampen: Ja idag har det varit full rulle först Försäkringngsbolag sjukförsäkring Tecknad utland sen Usö medecin intyg sen vart det Apotek medecin för 7 mån ingen Promewalk idag men en nätt Cykelrunda på dryga milen !!!🚴 Puh Home Sweet Home !😀🍺 Alcohol, cigaretter och medicin ingen bra kombi, sköt om dej svampskrälle Ändrades Augusti 6, 2018 av Boa52 fel skriv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 6, 2018 Dela Inlagd Augusti 6, 2018 10 minuter sedan, skrev Boa52: Alcohol, cigaretter och medicin ingen bra kombi, sköt om dej svampskrälle Supertruper 😎 Same Same 💀 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu