Nicholas Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 Kollat vinsortimentet hos Lidl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 3 minuter sedan, skrev Nicholas: Kollat vinsortimentet hos Lidl. "Dunder unth blixten, das nicht Swäden"!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 5, 2020 Dela Inlagd December 5, 2020 Var på djuret i går och svullade. Denna gång med frugan och ett annat par. Som vanligt väldigt bra. Den ryska vodkan var hur len som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 6, 2020 Dela Inlagd December 6, 2020 Spacklat tak... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 6, 2020 Dela Inlagd December 6, 2020 Idag blev det en utflykt till favoritdottern.. Till brunch serverades smörgåstårta och kaffe latte.. fantastiskt gott! Nu börjar huset bli färdigmöblerat, kanonfint tycker jag! 💕 Sen hjälpte frugan till med att sätta upp lite julbelysning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 6, 2020 Dela Inlagd December 6, 2020 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev Surin P3: Spacklat tak... Läs det här om du vill hamna helt fel😉 Vad är det för idi*ter som skriver sånt här? Knappt ett jävla rätt hur en yrkesutbildad skulle utföra det. https://www.målarenstockholm.se/spackla-skarvar-pa-gipsskivor-sa-gor-du Dynga som det här t.ex ... ”Proffsen brukar blanda till spacklet själva för att få precis rätt konsistens”. Har under 30år aldrig träffat en målare som blandar sitt eget spackel😂 Ändrades December 6, 2020 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 6, 2020 Dela Inlagd December 6, 2020 (ändrad) . Ändrades December 6, 2020 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 6, 2020 Dela Inlagd December 6, 2020 4 minuter sedan, skrev hamnoi: Har under 30år aldrig träffat en målare som blandar sitt eget spackel😂 Vafan är du för en målare. Trodde alla drog en loska i hinken för att få lite bättre "flyt" på grejena... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 6, 2020 Dela Inlagd December 6, 2020 15 minuter sedan, skrev samet: Vafan är du för en målare. Trodde alla drog en loska i hinken för att få lite bättre "flyt" på grejena... Jo o pissar o häller i äggula i våra egenblandade linoljefärger👍 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 6, 2020 Dela Inlagd December 6, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev hamnoi: Läs det här om du vill hamna helt fel😉 Vad är det för idi*ter som skriver sånt här? Knappt ett jävla rätt hur en yrkesutbildad skulle utföra det. https://www.målarenstockholm.se/spackla-skarvar-pa-gipsskivor-sa-gor-du Dynga som det här t.ex ... ”Proffsen brukar blanda till spacklet själva för att få precis rätt konsistens”. Har under 30år aldrig träffat en målare som blandar sitt eget spackel😂 Såg när en målarkompis spacklade för ca 30 år sen. Kvalitetsutbildning. Vi får se hur länge det håller... Ändrades December 6, 2020 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 6, 2020 Dela Inlagd December 6, 2020 On 11/21/2020 at 11:13 AM, Boa52 said: År 2000 när skilsmässan var klar var jag ute lite och ragga den som hade den snyggaste kroppen och hon var älst av erövringarna, hon var 47 år, hade inte haft barn, vilken kropp Så hon är närmare 68 år nu då. Inte konstigt att du är het på gröten 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 7, 2020 Dela Inlagd December 7, 2020 Nu har det målats lite... Fint med spruta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd December 7, 2020 Dela Inlagd December 7, 2020 Återbesök hos Ögonakuten,har fått en liten skada på hornhinnan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 7, 2020 Dela Inlagd December 7, 2020 Fasen åxå. Nu igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Målat tak igen och satt upp en glasdörr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Konstaterar att det inte blir någon vit Jul Så djävla tråkigt i detta Covidmörker Satan Polisen att förstöra Julstämningen 😂 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 3 timmar sedan, skrev Enis: Konstaterar att det inte blir någon vit Jul Så djävla tråkigt i detta Covidmörker Satan Polisen att förstöra Julstämningen 😂 Du bor ju på fel ställe helt klart har vi vitt på backen och inte så kallt. Haren springer runt på gräsmattan, jul stämmning När min fru kom hem från jobbat, hämtade henne tyckte hon det var kallt inne gjorde upp eld i vår eldstad i rummet. pang var det 25 grader då tyckte hon det var för varmt, jag gick ut och jobba med nåt, helt klart för varmt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 5 minuter sedan, skrev Boa52: Du bor ju på fel ställe helt klart har vi vitt på backen och inte så kallt. Haren springer runt på gräsmattan, jul stämmning När min fru kom hem från jobbat, hämtade henne tyckte hon det var kallt inne gjorde upp eld i vår eldstad i rummet. pang var det 25 grader då tyckte hon det var för varmt, jag gick ut och jobba med nåt, helt klart för varmt En sak när det blir så varmt när jag kom in var min söta fru nästan naken, WOW Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Nu är tiden som halvt blindstyre över,antibiotikasalvan funkade,så nu är jag klarsynt igen😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 1 timme sedan, skrev Boa52: Du bor ju på fel ställe helt klart har vi vitt på backen och inte så kallt. Haren springer runt på gräsmattan, jul stämmning När min fru kom hem från jobbat, hämtade henne tyckte hon det var kallt inne gjorde upp eld i vår eldstad i rummet. pang var det 25 grader då tyckte hon det var för varmt, jag gick ut och jobba med nåt, helt klart för varmt Enis varför var det snurrigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 2 minuter sedan, skrev Boa52: Enis varför var det snurrigt Läs dagens nyheter, hade inte med snömängd ute att göra enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 2 minuter sedan, skrev Enis: Läs dagens nyheter, hade inte med snömängd ute att göra enis Du svarade på mitt inlägg, snurrigt. Inget med dagens nyheter eller snömängd att göra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 1 timme sedan, skrev Boa52: En sak när det blir så varmt när jag kom in var min söta fru nästan naken, WOW Bild på det!😍 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 1 timme sedan, skrev Enis: Läs dagens nyheter, hade inte med snömängd ute att göra enis Behövs ett uns, bara ett uns av läsförståelse för att koppla det, de flesta gör det men tro inte att alla gör det 😂😂😂 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 9, 2020 Dela Inlagd December 9, 2020 (ändrad) On 12/7/2020 at 5:44 PM, Drivern said: Återbesök hos Ögonakuten,har fått en liten skada på hornhinnan Glöm inte korken på gaffeln nästa gång bara. . Ändrades December 9, 2020 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu