Jump to content
IGNORERAD

Vad har ni gjort idag?

Kötthandlarn

Recommended Posts

11 timmar sedan, skrev hamnoi:

Då är du ett medicinskt unikum, grattis!

Ni är tydligen avundsjuka, ljuger inte inga problem med bom bom. Kanske motparten

spelar en viss roll

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Ni är tydligen avundsjuka, ljuger inte inga problem med bom bom. Kanske motparten

spelar en viss roll

Avundsjuka... Nja, inget ont om din fru, men inte min smak. 70-åringar som orkar hålla på i timmar utan medikament. Tillåt mig tvivla, du ser inte ut som en maratonlöpare direkt😉

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev hamnoi:

Avundsjuka... Nja, inget ont om din fru, men inte min smak. 70-åringar som orkar hålla på i timmar utan medikament. Tillåt mig tvivla, du ser inte ut som en maratonlöpare direkt😉

Ha ha, Ok två tim lite i överkant men bom bom innebär inte bara att stoppa in den

och röra på den lite. Har aldrig provat mediciner för det, då skulle nog Gumman gå i

taket. Hur vet du att hon inte är din smak det ser man inte på en ansiktsbild, eller hur😇

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Boa52:

Ha ha, Ok två tim lite i överkant men bom bom innebär inte bara att stoppa in den

och röra på den lite. Har aldrig provat mediciner för det, då skulle nog Gumman gå i

taket. Hur vet du att hon inte är din smak det ser man inte på en ansiktsbild, eller hur😇

Föredrar lite mer petita kroppstyper, sen är hon väl +50? Men man ska aldrig säga aldrig😉

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev hamnoi:

Föredrar lite mer petita kroppstyper, sen är hon väl +50? Men man ska aldrig säga aldrig😉

Hu blir det mycket, hon är int 50 än och hon har inte haft barn så kroppen är in tackt

År 2000 när skilsmässan var klar var jag ute lite och ragga den som hade den snyggaste

kroppen och hon var älst av erövringarna, hon var 47 år, hade inte haft barn, vilken

kropp

Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev Boa52:

Tycker att den delen blir bättre med åldern, enl gumman. Ingen doping

Känns tryckt att man har framtiden framför sig på nåt plan. Annars känns det som man redan peakat😆

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev Nineteen68:

Känns tryckt att man har framtiden framför sig på nåt plan. Annars känns det som man redan peakat😆

Hä ä bara å åk🥰

Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev Boa52:

Hä ä bara å åk🥰

Jo, när kärringarna är äldre får man glida in på en flytning..

Dela på andra sajter

20 minutes ago, hamnoi said:

Jo, när kärringarna är äldre får man glida in på en flytning..

Och när man blir äldre in med en sked.

Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Boa52:

Det ska jag fixa men bara till dom som har bildbevis om sin existens dom andra ska få

se min rumpa och lite till

jAG ÄR TACKSAM OIM JAG SLIPPER SE DIN LAPPRUMPA

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Nu kan jag ju inte åka iväg till värmen så då får jag rusta upp inför vintern...nya dojjor med vintersulor och broddar...och dessutom fick jag med ett par sexiga sockor på köpet  :D

20201121_152909.jpg

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Först blev jag väckt i "svinottan" (som jag ser det kl. 07:40 på en lördag) av ett SMS från en medlem på forumet, som har liten penis och en ny familjemedlem av det fyrbenta slaget.........:rotfl:

Tyvärr kunde jag inte leverera nötben till den lilla ?hyndan??, eftersom vi bara styckar gris i Dalsjöfors men det är alltid roligt att höra av gubben.......💙

Men, men det var väl lika bra att stiga upp och snart därefter kom nästa SMS och då bestämdes det om traditionsenlig frukost i Linnéstan vilket vanligtvis brukar innefatta "grabbarna grus" men idag blev det bara en av grusgrabbarna och hans grusgrabbarinna.........:D

Gött snack och det handlar allt som oftast om musik mellan oss, så jag fick därefter ett sug att åka till världens bästa Bengans på Stigbergstorget för ett (eller flera) skivinköp.........

Blev tre CD-skivor........

IMG_20201121_160926.thumb.jpg.913e593150aa873b3e47c8815cb866aa.jpg

Jag är ju lite ambivalent när det kommer till fysiska musikmedia (CD vs LP).........

Älskar vinyl men CD är så oerhört praktiskt att lyssna på, då man inte behöver byta sida på skivan och kan även sköta allt med fjärrkontrollen från favoritpositionen i soffan.........:thumbsup:

Nåväl, har lyssnat lite kort på skivorna och jag blev inte besviken.......

Bara Helene Sjöholms underbara "Jag är elden" var värt varenda krona......🙏

Vilken vacker kvinna, vilken magisk röst, som är så kraftig men ändå sårbar och en känsla av desperation........

Älskar henne.....💙💙💙💙💙

Ändrades av Kötthandlarn

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kötthandlarn:

Först blev jag väckt i "svinottan" (som jag ser det kl. 07:40 på en lördag) av ett SMS från en medlem på forumet, som har liten penis och en ny familjemedlem av det fyrbenta slaget.........:rotfl:

Tyvärr kunde jag inte leverera nötben till den lilla ?hyndan??, eftersom vi bara styckar gris i Dalsjöfors men det är alltid roligt att höra av gubben.......💙

Men, men det var väl lika bra att stiga upp och snart därefter kom nästa SMS och det bestämdes det om traditionsenlig frukost i Linnéstan vilket vanligtvis brukar innefatta "grabbarna grus" men idag blev det bara en av grusgrabbarna och hans grusgrabbarinna.........:D

Gött snack och det handlar allt som oftast om musik mellan oss, så jag fick därefter ett sug att åka till världens bästa Bengans på Stigbergstorget för ett (eller flera) skivinköp.........

Blev tre CD-skivor........

IMG_20201121_160926.thumb.jpg.913e593150aa873b3e47c8815cb866aa.jpg

Jag är ju lite ambivalent när det kommer till fysiska musikmedia (CD vs LP).........

Älskar vinyl men CD är så oerhört praktiskt att lyssna på, då man inte behöver byta sida på skivan och kan även sköta allt med fjärrkontrollen från favoritpositionen i soffan.........:thumbsup:

Nåväl, har lyssnat lite kort på skivorna och jag blev inte besviken.......

Bara Helene Sjöholms underbara "Jag är elden" var värt varenda krona......🙏

Vilken vacker kvinna, vilken magisk röst, som är så kraftig men ändå sårbar och en känsla av desperation........

Älskar henne.....💙💙💙💙💙

Nya Purple gör en inte ledsen! 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Arnold Layne:

Nu kan jag ju inte åka iväg till värmen så då får jag rusta upp inför vintern...nya dojjor med vintersulor och broddar...och dessutom fick jag med ett par sexiga sockor på köpet  :D

20201121_152909.jpg

Har ett par canada snow kängor med likadan funktion på brodden. Haft dessa 4 år och de funkar klockrent.

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
6 minuter sedan, skrev audirs2:

Nya Purple gör en inte ledsen! 

Håller med dig fullständigt.........

Oerhört överraskande med så bra musik från dem på deras äldre dagar......:thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Har idag slipat ned hytten på lastbilen från 1996 som fyller år denna månad! Skall i mon få ny lack och och sedan kommer det lite nya delar som skall på från "Völveborg"!

Färgen blir ljusgrå typ Kustbevakningens! Bilder kommer sen!

Ändrades av audirs2

Dela på andra sajter

Var på immigration i Kampeangphet idag för att söka nytt marrige-visa. (ej förlängning utan helt nytt)Alla papper var helt ok såsom intyg från min bank att jag har haft 400.000 Baht under två månader,foton och samtliga blanketter rätt ifyllda. Men nu till det roliga,allt avslutades med en intervjuv som varade ca en timme. Där frågades det om mina föräldrars namn,mina syskon,mina barn i Sverige samt lite frågor om mina två ex-fruar i Sverige. Hur jag och min Thai-fru träffades,vad jag ger henne i födelsedags-present även vad jag ger henne på Valentine-dagen. Hon fick frågor om namnen på mina barn,ålder, hur många ggr hon har varit i Sverige,om hon har trivts m.m. Sista frågan var om jag älskar henne och om jag kan kyssa henne inför all personal. Givetvis fick hon en stor kyss under stort jubel från personalen!!! Fick tbx mitt pass och ska återkomma den 29 Januari för att få mina stämplar.(lite lång tid kan jag tycka) MYCKET trevlig och hjälpsam personal på immigration idag!!! Många skratt och leenden. Bjöd t.o.m på kaffe!

kampeangphet.thumb.jpg.c8e30aa271f8cd89ec7a7813c8849f97.jpg

Dela på andra sajter

On 2020-11-21 at 20:54, skrev audirs2:

Har idag slipat ned hytten på lastbilen från 1996 som fyller år denna månad! Skall i mon få ny lack och och sedan kommer det lite nya delar som skall på från "Völveborg"!

Färgen blir ljusgrå typ Kustbevakningens! Bilder kommer sen!

Då är hytta klar! Bara blästra å måla ramen när tid kommer! 

IMG_20201123_192037.jpg

Dela på andra sajter

Var och lämnade prov idag för att se om jag har Covid ( troligen vanlig bonnförkylning ) var imponerad över den militära diciplinen som rådde på mottagningen. Ett gäng damer som på rappt sätt kommenderade oss "malajer";

-Tag handsprit!

-Id på bordet!

-Tag handsprit igen!

-Följ henne!

-Sitt ner!

När jag fick frågan om jag förstått instruktionen var jag frestad att hoppa upp och skrika " Sir yes sir! "

Men man vet ju inte om det kan uppfattas fel.... 😃

7F17ADA3-3F5F-4BDB-833F-FD2F79FC669A.thumb.jpeg.363cda3f6eadcc88c55493d43a321199.jpeg

Dela på andra sajter

Fått ståfräs.......nej nej nej Ståpäls menade jag

Idag på kvällningen så cyklade jag i kapp en negress i fantastisk former.... hur vet jag nu de..

Jo hon var endast klädd i knähöga klackstövlar, tighta short, sportbehå och en liten nätt ryggsäck...

Fan att jag Cyklade, hade jag fipplat upp telefonen hade jag stupat ikull direkt

Kasta ett snuskigt getöga när jag passerade, framsidan var lika perfekt som baksidan

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev Enis:

Idag på kvällningen så cyklade jag i kapp en negress i fantastisk former.... hur vet jag nu de..

Jo hon var endast klädd i knähöga klackstövlar, tighta short, sportbehå och en liten nätt ryggsäck...

Fan att jag Cyklade, hade jag fipplat upp telefonen hade jag stupat ikull direkt

Kasta ett snuskigt getöga när jag passerade, framsidan var lika perfekt som baksidan

Enis

Cyklar är farliga fordon, borde förbjudas...

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Enis:

Enis

Säkert samma som jag sett passera uppför kungsgatsbacken ett par gånger.

En veritabel trafikfara.

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Enis:

Enis

Du har bra smak, sanna mina ord!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...