audirs2 Inlagd November 16, 2020 Dela Inlagd November 16, 2020 1 timme sedan, skrev Nicholas: Hänger i Kista. Norra Stockholms pärla. Om du hittar ett mag till en AK 4a så sänd in det till Högkvarteret! En kille tappade ett vid en Hemvärnsövning just i dom skogarna runt 98 - 99! Lösplugg vart det i maggen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 16, 2020 Dela Inlagd November 16, 2020 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Lite kinky att hänga i buskarna 😉 Bara om han använder kikare.🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 16, 2020 Dela Inlagd November 16, 2020 Kunde inte avstå. Finns fortfarande i en butik nära dig, @Enis Men nu är det fan fullt i frysen. Klarar nog en månad i karantän. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 18, 2020 Dela Inlagd November 18, 2020 Nu ska det åkas bil i ca 6 timmar. Mer till Pattis en sväng på whisky mässa och sen nästa vecka IKEA och handla kök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd November 18, 2020 Dela Inlagd November 18, 2020 (ändrad) Visserligen igår jag var och luftade Captain America, som har höstlov, vid mitt favorittempel Wat Asokaram. Kompenserade med lite Swensen, gott om folk som rör sig ute / SatanG Ändrades November 18, 2020 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 18, 2020 Dela Inlagd November 18, 2020 Har kört på dubbdäck sedan Kinas nationaldag (det är då det blir tillåtet här). MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 18, 2020 Dela Inlagd November 18, 2020 Idag blev det en gastronomisk utflykt.. Först till Lännäs gårdsbutik där gösfilé och goda ostar inhandlades + en del annat smått och gott! 💕 Sen åkte vi vidare till Roberssons charkuteri, entrécote och några goda korvar fick följa med hem! Nu är det matlagning på G.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 18, 2020 Dela Inlagd November 18, 2020 1 timme sedan, skrev ellim63: Idag blev det en gastronomisk utflykt.. Först till Lännäs gårdsbutik där gösfilé och goda ostar inhandlades + en del annat smått och gott! 💕 Sen åkte vi vidare till Roberssons charkuteri, entrécote och några goda korvar fick följa med hem! Nu är det matlagning på G.. 😋 Riktigt fina köttstycken,, C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 18, 2020 Dela Inlagd November 18, 2020 Förmodligen årets sista coronagrillning. Provade även årets julsnaps. Satt som en käftsmäll. 47% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd November 18, 2020 Dela Inlagd November 18, 2020 On 2020-11-07 at 14:54, skrev Boa52: I dag har det kokats mera älg, ni som har älsklingar från Isan, visa bilderna Bangkok och Pattaya damer förstår nog inte Gillar inte att hugga på just dig men jag tror nog med ett sådant uttalande att du inte förstår, stor del av tjejena i Pattaya kommer nog ifrån Issan och de förekommer i Bkk också och gillar mat gör de även om de inte är ifrån Issan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 (ändrad) Strax blir det en 7 rätters middag med olika singel malt whisky till varje rätt. Mat tillagad av nån däcktillverkarkock. Ändrades November 20, 2020 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 6 minuter sedan, skrev Surin P3: Strax blir det en 7 rätters middag med olika singel malt whisky till varje rätt. Glöm inte att ta en massa kort - innan batterier och annat tar slut! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 16 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Glöm inte att ta en massa kort - innan batterier och annat tar slut! 😉 Fullt batteri. Bilder kommer snart. PS. 5 rätters ser jag nu. 6 olika whisky. 42-62,8% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 Åkte och köpte lite virke till båten i solskenet. Men usch så kallt det är. Några båtar hade blivit avtäckta av den hårda vinden igår. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 4 minuter sedan, skrev Surin P3: Fullt batteri. Bilder kommer snart. PS. 5 rätters ser jag nu. 6 olika whisky. 42-62,8% Se till att du hittar ett bekvämt cykelställ innan du börjar äta/dricka. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 Nu tillbaka på hotellet. Middag klar, whisky slut. Imorgon whiskymässa utan mat. Fler bilder då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 Inte idag men snart, går på sängen med min Älskling. Blir nog en par timmar innan jag är klar, blir att jobba hårt eller skönt jobb, Yes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 2 minuter sedan, skrev Boa52: Blir nog en par timmar innan jag är klar Önsketänkande vid din ålder utan rejäl doping. Men kör hårt❤️ Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 4 minutes ago, Boa52 said: Inte idag men snart, går på sängen med min Älskling. Blir nog en par timmar innan jag är klar, blir att jobba hårt eller skönt jobb, Yes Du vet att här på mpr så måste man ha bildbevis. Man är en lögnare tills dess. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 1 minut sedan, skrev Mr atm: Du vet att här på mpr så måste man ha bildbevis. Man är en lögnare tills dess. Det ska jag fixa men bara till dom som har bildbevis om sin existens dom andra ska få se min rumpa och lite till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 6 minuter sedan, skrev hamnoi: Önsketänkande vid din ålder utan rejäl doping. Men kör hårt❤️ Tycker att den delen blir bättre med åldern, enl gumman. Ingen doping Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 3 timmar sedan, skrev Boa52: Tycker att den delen blir bättre med åldern, enl gumman. Ingen doping Då är du ett medicinskt unikum, grattis! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 Inte särskild vackra men goda! Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 (ändrad) 14 hours ago, Boa52 said: Tycker att den delen blir bättre med åldern, enl gumman. Ingen doping "That's what she said" Ändrades November 21, 2020 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu