frogfish Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 4 minuter sedan, skrev Boa52: Vissa har problem med däckbyte Mitt problem idag blev, Vi hämta mera älgkött och lite, Slamsor som vi skär bort når vi styckar, som Thai damerna vill ha. Då ringde min bror en älg har blivit påkörd skadad på v sida, ganska mycket. vill Din fru ha den Vad har hon för tele nr. Nej Nej för bövelen du får inte hennes Tele nr: En hel Älg vi har tre frysskåp fulla nu så ge dej. Skulle Thai damerna fått reda på det. en hel ÄLG helvete vad jobb det skulle blivit, flå,frakta hem, stycka, koka hela natten skulle gå åt. Så min bror får inte min frus tele, nr. Never Du är modig du, Boa. Får frugan reda på det här får du sova i vedbon🙉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Precis nyss, skrev frogfish: Du är modig du, Boa. Får frugan reda på det här får du sova i vedbon🙉 Förmodligen men jag har varit smart och isolerat vedbon, musik finns och dator utag Och en skön madrass så det blir nog hon som kommer till mej i natt, YES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Precis nyss, skrev Boa52: Förmodligen men jag har varit smart och isolerat vedbon, musik finns och dator utag Och en skön madrass så det blir nog hon som kommer till mej i natt, YES Säg bara inte att du blåst henne på ett älghuvud (med tillhörande kropp).... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 5 minuter sedan, skrev frogfish: Säg bara inte att du blåst henne på ett älghuvud (med tillhörande kropp).... Det har jag gjort, blåste thaidamerna på ett älg huvud i veckan också, det blev rävmat Nu blev det ju som du skrev ett älghuvud med tillhörande kropp så jag ligger nog på lite minus, men fan jag får väl gå ut och skjuta en älg till om det kniper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Inge älg nu. Jag kollade på svensk dansbands historia på SVT play, för mej intresant Var väl inte ute och dansade på logar så mycket men var ju uppväxt med det Dom gånger man var ute på dans, jättekul alla var glada och man fick krama och dansa med den man bjöd upp. Nackdelen var Raggarna sammlades på parkeringen utan för och drack som fn blev ful om fan, dom gick inte in utan bara var utaför Ni som är lite intresrad av svensk historia se den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 En annan sak på SVTplay contry and Westen historia från 1920 talet till nu vilka spelemän en del kunde inte en not men fixade världsånger och vilken uppväxt dom hade. Vilka lifsöden dom hade också, Bara Hank Williams Huva Gillar ni lite historia se den även om ni inte gillar Contry eller förra dansband Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 1 timme sedan, skrev M33: Bytte med hjul idag, fick också larm om däcktrycket. Bara att välja ”set tyre pressure” eller liknande på min bil. Känns ju stökigt att en verkstad skall fixa det, finns väl fortfarande folk som byter hjul själva gissar jag. Ja som jag och på min bil är det bara att hålla in en knapp så är det kalibrerat. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Konstiga bilar ni har, jag byter bara hjulen på våra, inga problem alls. Man måste visserligen se till att hjulen man sätter dit har ganska lika tryck, annars så larmar systemet. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 2 minuter sedan, skrev UglyFarang: Konstiga bilar ni har, jag byter bara hjulen på våra, inga problem alls. Man måste visserligen se till att hjulen man sätter dit har ganska lika tryck, annars så larmar systemet. Och då måste man ”set tyre pressure”... Så precis samma konstiga bil du har. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 9 minuter sedan, skrev M33: Och då måste man ”set tyre pressure”... Så precis samma konstiga bil du har. Nej, det måste man inte, man måste se till att hjulen har ungefär samma tryck så slutar det att larma. Får man pyspunka på ett hjul så larmar det tills man har pumpat hjulet igen, ingen reset alls. Man kan ha däcktrycks kontrollen via ABS-systemet..... Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Kollat på en hårt arbetande bordsstädare. 20201106_130253.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 14 minuter sedan, skrev UglyFarang: Nej, det måste man inte, man måste se till att hjulen har ungefär samma tryck så slutar det att larma. Får man pyspunka på ett hjul så larmar det tills man har pumpat hjulet igen, ingen reset alls. Man kan ha däcktrycks kontrollen via ABS-systemet..... Låter sjukt smidigt. Jag trycker på en knapp och du åker och pumpar efter däckskifte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 23 minuter sedan, skrev M33: Låter sjukt smidigt. Jag trycker på en knapp och du åker och pumpar efter däckskifte. Jag har kompressor hemma så jag behöver inte åka alls. Har du ett system som heter TPMS? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Precis nyss, skrev UglyFarang: Jag har kompressor hemma så jag behöver inte åka alls. Har du ett system som heter TPMS? Haha, jag har en Audi med svarta dubbdäck. Noll koll på bilar 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 12 minuter sedan, skrev M33: Haha, jag har en Audi med svarta dubbdäck. Noll koll på bilar 😂 Skumt, jag inbillade mej att alla VAG hade samma system. Vi har 2 VW. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 13 minuter sedan, skrev M33: Haha, jag har en Audi med svarta dubbdäck. Noll koll på bilar 😂 DUBBDÄCK😳 Du hamnar på Gretus svarta lista😱 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 Precis nyss, skrev hamnoi: DUBBDÄCK😳 Du hamnar på Gretus svarta lista😱 Gretus dubbus däckus listus? Funkar bra där jag kör , inte direkt innerstaden...👊🏾 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 3 minuter sedan, skrev UglyFarang: Skumt, jag inbillade mej att alla VAG hade samma system. Vi har 2 VW. Som sagt, jag kör min bil. Ingen aning om vad systemet för däcktryck heter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 5 minutes ago, hamnoi said: DUBBDÄCK😳 Du hamnar på Gretus svarta lista😱 Och min. River upp stenskott och en djävla massa skit. Död åt Dubbdäck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 6, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 6, 2020 (ändrad) 23 minuter sedan, skrev M33: Haha, jag har en Audi med svarta dubbdäck. Noll koll på bilar 😂 Jag har också svarta däck fast de är dubbfria...... Svarta däck skall vara bra har jag hört på internätet...... Ändrades November 6, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 3 minuter sedan, skrev M33: Som sagt, jag kör min bil. Ingen aning om vad systemet för däcktryck heter. Inte svårt att ta reda på om man är intreserad av nånting, ingen svår börda Det där med dubbdäck eller dubbfri är väl iilken del av landet man bor, söder storstad alltid saltat inge is, norrland vintervägar med is och snö, dubbdäck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jag har också svarta däck fast de är dubbfria...... Svarta däck skall vara bra har jag hört på internätet...... Äntligen någon som har koll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 5 minuter sedan, skrev Nicholas: Och min. River upp stenskott och en djävla massa skit. Död åt Dubbdäck. När körde du på en vinterväg senast och nu menar jag en vinterväg för där kan man inte få stenskott och en dj massa skit, du vet lite du som vanligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 14 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jag har också svarta däck fast de är dubbfria...... Svarta däck skall vara bra har jag hört på internätet...... Själv bytte jag till runda, jävla skillnad i komfort mot dom fyrkantiga 👍 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd November 6, 2020 Dela Inlagd November 6, 2020 19 minuter sedan, skrev M33: Som sagt, jag kör min bil. Ingen aning om vad systemet för däcktryck heter. Då gissar jag att din bil är "nästan" ny. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu