judazzz Inlagd Juli 24, 2018 Dela Inlagd Juli 24, 2018 Vidare till student stan som tagit sommarlov, lamm döner rollue 40 spänn bra med färsk mynta uppblandat med persiljan . Jag ville inte skala skulten trots att det var summer drive Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 24, 2018 Dela Inlagd Juli 24, 2018 6 minuter sedan, skrev judazzz: Vidare till student stan som tagit sommarlov, lamm döner rollue 40 spänn bra med färsk mynta uppblandat med persiljan . Jag ville inte skala skulten trots att det var summer drive Klippte mig häromdagen, men detta var ju så billigt så man fan åka dit å kilppe sig en gång till! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juli 24, 2018 Dela Inlagd Juli 24, 2018 1 minute ago, audirs2 said: Klippte mig häromdagen, men detta var ju så billigt så man fan åka dit å kilppe sig en gång till! Nästan lika billigt som hos svarte Petter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juli 24, 2018 Dela Inlagd Juli 24, 2018 Sen blev det något som kan liknas vid tvärtom hur min idol Pelle Lindbergh tyckte man skulle leva livet. Non Smoking Generation, fick inget gehör... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juli 24, 2018 Dela Inlagd Juli 24, 2018 Just now, judazzz said: Sen blev det något som kan liknas vid tvärtom hur min idol Pelle Lindbergh tyckte man skulle leva livet. Non Smoking Generation, fick inget gehör... Personal utrymmet mys pys ruta, givetvis utomhus... Bra pizza hade dom dock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 25, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 25, 2018 ÄNTLIGEN gick jag på semester idag........... Blir två dagar + fyra veckor och är alltså tillbaka på jobbet måndag v 35.......... Så oerhört skönt............ För att fira första semesterdagen, så hade jag tvättid................ Är det ngn som sett min vänstersocka för den första försvann i ett "maskhål" antagligen................. Imon lyfter flyget mot Östersund och Yran........... Blir nog bra......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 25, 2018 Dela Inlagd Juli 25, 2018 22 timmar sedan, skrev judazzz: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 26, 2018 Dela Inlagd Juli 26, 2018 Återigen vaknade jag till en varm morgon och tog upp jakten på en badstrand...skrämde upp jonnen jag har i källaren och begav mig 15 km norröver i landet. Dit på andra sidan ska jag. Den här vägen ska nog passa...jag provar. Det var ju några ängar och hagar som skulle passeras. Vägen förvandlades plötsligt till modell typ tvättbräda ... tur man har dämpare på cykeln annars hade dom inre organen skakat ner till en av dom ädlare delen av kroppen. Ja , ja ...nu börjar det likna något. Fartvidundret drog nog en lättnandes suck över att få vila en stund. Brukar inte vara så badfryntlig av mig ... men den här värmen gjorde att jag ruckade på mina principer och hoppade i plurret. Finns även en thairestaurang vid det här badet med riktigt bra mat...men den här gången nöjde jag mig med bara en fika. På vägen hem igen skulle bli spännande och se om vattnet hade sinat i brunnen. Men det var ingen fara ... det var bara att fylla på vattenflaskan som på den gamla goda tiden. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Har nyss checkat in hos Gotland och druckit grogg med Gotland, Kycklingen och lurken som också är här.[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Flygspottade lite på lunchbrejket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Idag rullade vi in till Kalmar stad Gamla vattentornet Det är Kalmar marknad idag och imorgon Gamla posthuset Gamla brandstationen Marknaden ligger längs kanalen och sedan genom staden Sporthallen Park vid simhallen Simhallen hade lite gäster, de öppnar upp mot parken. En bild som sjöfarare borde känna igen, gamla sjöbefälsskolan. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 29, 2018 Dela Inlagd Juli 29, 2018 On 2018-07-23 at 19:19, skrev Naam kaeng: Idag har jag skruvat ihop en enkel möbel. Extra pluspoäng till den som begriper vad som står på byrån..... Mja, det var kanske inte så enkelt. Men jag tror kanske @Enis och några till har en aning. På byrån finns den Amerikanska specialutgåvan av Flykten från New York - och dessutom ett signerat fotografi av Adrienne Barbeau. Hon medverkade i filmen ovan. Hon var gift med regissören John Carpenter........och har medverkat i många kända filmer som: Dimman Cannonball run Creepshow Halloween osv.... Slutligen en bild från (den numer kultförklarade filmen) Flykten från New York: /Snake Plisken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juli 30, 2018 Dela Inlagd Juli 30, 2018 Mönstrade av i torsdags i Haiti av alla jävla ställen men kom iallafall hem i fredags, äntligen Fick börja veckan med att byta till sommardäck på bilen, det var rätt mycket snö kvar när jag åkte för att mönstra på. Sedan skulle junior iväg och klippa sig, sedan handlas mat och diverse annat, mer eller mindre slut på allt hemma när jag kommer hem. Sedan lite fika, 30 minuter senare var vissa hungriga igen så då blev det lite käk. Har lovat junior ett Lisebergs besök i år så det blir till att puttra söderut på onsdag. Blir inget stressande utan tänkte stanna på diverse orter under ca 2 veckor. Nu en pizza, fan va gott ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 30, 2018 Dela Inlagd Juli 30, 2018 1 timme sedan, skrev Tong jai: Mönstrade av i torsdags i Haiti av alla jävla ställen men kom iallafall hem i fredags, äntligen Fick börja veckan med att byta till sommardäck på bilen, det var rätt mycket snö kvar när jag åkte för att mönstra på. Sedan skulle junior iväg och klippa sig, sedan handlas mat och diverse annat, mer eller mindre slut på allt hemma när jag kommer hem. Sedan lite fika, 30 minuter senare var vissa hungriga igen så då blev det lite käk. Har lovat junior ett Lisebergs besök i år så det blir till att puttra söderut på onsdag. Blir inget stressande utan tänkte stanna på diverse orter under ca 2 veckor. Nu en pizza, fan va gott ! Välkommen till Götet! Missa inte västgötaträffen till helgen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 30, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 30, 2018 Inte idag men eftersom jag är TS i den nya versionen av "Vad har ni gjort idag" gör jag som jag vill....... I torsdags dumpade mamma av mig på Landvetter för vidare transport till mittens rike......... Östersund.......... Jag var i god tid men inte fan var planet där........... Äntligen kom kärran in och jag fick gå in via akterspeglet........ Väl framme i Östersund checkade jag in på Hotell Stortorget som är extremt centralt.......... Inte stora rum men välstädat och renoverat........... Det lilla badrummet, som var väldigt välplanerat hade utnyttjat, den i mitt tycke, den fantastiska 45 gradersvinkeln för skithustronen, för att få det fina svängrummet i sidled, som jag premierar högt........... Ingen kyl på detta rum men Jämtlands kalla kranvatten fungerade bra........ Föga imponerande utsikt men det där jäkla asfaltstaket skapade en sinnessjuk hetta i rummet som var obeskrivlig under hela helgen......... Lyckligtvis hade min pung en släkting här............ Detta var alltså torsdagen innan hela Yran började men jag kontrollerade trots allt staden för att se att allt stod rätt till.......... Stora scenen byggs upp på Stortorget....... Å nere i Badhusparken är allt vackert mot Frösön......... Blev lite hungrig och då kom en Pingislover till hjälp med lite käk............ Han å kollegan bjöd på lite vätskebevarende drycker i utbyte mot en anatomibeskrivning hur gris & kossor är uppbyggda muskulärt..........🤔 Sedan promenerade jag tillbaka till hotellet med "svampeninställning" på kameran......... Å det här svullna fylleansiktet har jag inte ens blivit av med idag, fyra dagar senare......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juli 31, 2018 Dela Inlagd Juli 31, 2018 Hunnit med en sväng till tesco lotus och fyllt på ölförrådet, samt tvättat bilen, så nu är man värd en Chang Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 31, 2018 Dela Inlagd Juli 31, 2018 konstaterat att jag slipper hula-hula bort ölmagen samt ta fram gräsklipparen idag då mormor konverterat dessa till torkvindor under regnvädret. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 31, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2018 Tog en tur i Yachten i svinvärmen........ Det vart ju rätt trevligt men sedan gick det snabbt utför......... Badade lite och sparkade in tån i en bojkedja full med havstulpaner som skar upp en tå och trampdynan......... Inget vackert att ta bild på med allt blod....... Desinfektionsmedlet sved ganska så mycket när jag sprutade in den i såren....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 31, 2018 Dela Inlagd Juli 31, 2018 31 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Tog en tur i Yachten i svinvärmen........ Det vart ju rätt trevligt men sedan gick det snabbt utför......... Badade lite och sparkade in tån i en bojkedja full med havstulpaner som skar upp en tå och trampdynan......... Inget vackert att ta bild på med allt blod....... Desinfektionsmedlet sved ganska så mycket när jag sprutade in den i såren....... Bit ihop AMFIBIESOLDAT! Strax får du en order från en Kapten...😍 KOM TILL TRÄFFEN DIN SYLTRYGG!!! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 31, 2018 Dela Inlagd Juli 31, 2018 Trodde jag aldrig men i bland överraskar Pia och släpper på alla måsten och är en stöttande faster till Wille. 😍 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 31, 2018 Dela Inlagd Juli 31, 2018 Igår kollade jag på en Kyrka. Idag kollar jag på en backe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 1, 2018 Dela Inlagd Augusti 1, 2018 Inte idag men eftersom jag är TS i den nya versionen av "Vad har ni gjort idag" gör jag som jag vill....... I torsdags dumpade mamma av mig på Landvetter för vidare transport till mittens rike......... Östersund..........[emoji106] Jag var i god tid men inte fan var planet där........... Äntligen kom kärran in och jag fick gå in via akterspeglet........ Väl framme i Östersund checkade jag in på Hotell Stortorget som är extremt centralt.......... Inte stora rum men välstädat och renoverat........... Det lilla badrummet, som var väldigt välplanerat hade utnyttjat, den i mitt tycke, den fantastiska 45 gradersvinkeln för skithustronen, för att få det fina svängrummet i sidled, som jag premierar högt...........[emoji106] Ingen kyl på detta rum men Jämtlands kalla kranvatten fungerade bra[emoji106]........ Föga imponerande utsikt men det där jäkla asfaltstaket skapade en sinnessjuk hetta i rummet som var obeskrivlig under hela helgen......... Lyckligtvis hade min pung en släkting här............ Detta var alltså torsdagen innan hela Yran började men jag kontrollerade trots allt staden för att se att allt stod rätt till.......... Stora scenen byggs upp på Stortorget....... Å nere i Badhusparken är allt vackert mot Frösön......... Blev lite hungrig och då kom en Pingislover till hjälp med lite käk............ Han å kollegan bjöd på lite vätskebevarende drycker i utbyte mot en anatomibeskrivning hur gris & kossor är uppbyggda muskulärt..........[emoji848] Sedan promenerade jag tillbaka till hotellet med "svampeninställning" på kameran......... Å det här svullna fylleansiktet har jag inte ens blivit av med idag, fyra dagar senare......... Nu ramlade polletten ned, förstår att det blev en hastig sorti från Östersund.Bra jobbat @Kötthandlarn 555555Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Augusti 1, 2018 Dela Inlagd Augusti 1, 2018 Tänkte ta en tur på min nyanskaffade cykel Tröttnade dock rätt så snart då jag ej tycktes komma ur fläcken hur hårt jag än trampade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 1, 2018 Dela Inlagd Augusti 1, 2018 Fortsätter på temat "Kanske inte just idag". Var lite fiskesugen igen, men hade inte tid att dra iväg på storfiske. Men då kom jag på att nästgårds finns det en liten fiskepark, med mestadels tilapia. Små, men många. Lite thailändsk abborre över det. Så fick det bli. Smita iväg en stund och dra lite tusenbröder. Många bröder blev det. Och riktikt kul var det. Tom frugan var nöjd när man kom hem med några kg tilapia, de är tydligen en delikatess grillade, även om de är små. Sen ska man inte låta sig luras av storleken, de j*klarna kan försvara sig. De har en vass ryggfena, som de lyckades spetsa mig med konstant. Det sved i handen efteråt. Men som sagt, kul var det. Kan nog bli en repris om det blir tillfälle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Augusti 1, 2018 Dela Inlagd Augusti 1, 2018 Idag tog vi en tur med bilen, frugan hade lite önskemål om att besöka hennes favoritställen Så först for vi till stadsmission i Kalmar, där lämnade hon mig i bilen. Så får man inte göra med en hund, men sin man kan man lämna i värmen (33 grader idag). Hon kom ju tillbaka efter 45 minuter och några fynd hade hon gjort😁😁😁 Sedan for vi vidare mot Öland. Nästa ställe på önskelistan, fynd gjordes även där.😁 Sedan var det dags för hemfärd, kvaliten på korten får vi skylla på frun, det var hon som tog dessa.😁 Nu är vi hemma igen och frugan är glad. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu