Kenneth4618 Inlagd September 14, 2020 Dela Inlagd September 14, 2020 Stått i andra tankar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 14, 2020 Dela Inlagd September 14, 2020 Åkte till Biltema för att köpa rostfri skruv,men icke. Hyllorna gapar tomma med skyltar,,Slut från leverantör. Kinas fabriker står stilla och nu börjar det märkas här. Kan bli jobbigt för "lågprisbutikerna" om detta fortsätter och inga varor levereras. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 14, 2020 Dela Inlagd September 14, 2020 4 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Åkte till Biltema för att köpa rostfri skruv,men icke. Hyllorna gapar tomma med skyltar,,Slut från leverantör. Kinas fabriker står stilla och nu börjar det märkas här. Kan bli jobbigt för "lågprisbutikerna" om detta fortsätter och inga varor levereras. Köper man rostfri skruv från Kina på Biltema för att använda i en te.x båt, HUVA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd September 14, 2020 Dela Inlagd September 14, 2020 21 timmar sedan, skrev Enis: Hängt upp en Lampa och irriterat mig som f@n @Stefan du som är konstruktör, vad ger du skaparen av detta fittfäste för betyg. Ett dagisbarn skulle ju kunna tänka klarare och konstruera något bättre så man slipper först stoppa i lampkontakten, balansera lampan på huvudet och sedan skruva fast fästet. nu dags för en wirre och lugna nerverna och tar ett allvarsord med Herr Kamprad där uppe ovan molnen enis Några av mina anställda skulle kalla detta för en "Stefan lösning", inte helt genomtänkt, men nästan fungerande! //Stefan L There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 14, 2020 Dela Inlagd September 14, 2020 On 2020-09-13 at 19:40, skrev Kötthandlarn: Inte mycket...... Som Fantomen kommenterade mig på en annan tråd: "På västfronten intet nytt"......... D.v.s. regn........😒 Men under de senaste timmarna har jag fått uppleva ett helt gäng med känslor......... Lycka: Blåvitt tog sin först trepoängare på mannaminne........ Ilska: Jag promenerade ner till den lokala ICA-handlaren för lite kompletterande inköp...... När jag nästan är framme träffar jag en skitfull gubbe, som gråtandes ber om hjälp........ Inte en käft som ger honom ngn uppmärksamhet (därav ilskan, ingen bryr sig längre)....... Visst, hade det varit "random" alkis som var nerpissad eller dylikt,så hade jag väl också passerat förbi (tyvärr) men denna människa var annorlunda........ Han var ren, hel och förhållandevis fräsch förutom att han var full....... Kan du hjälpa mig frågade han mig med tårar i ögonen?....... Jag skall försöka, men jag vet inte med vad, sa jag....... Min bror gick bort i morse bara 56 är gammal och jag gjorde ngt dumt och drack mig full, sa han...... Kanske inte den mest hälsosamma reaktionen när en närstående går bort men vem är jag att döma?.... Hanterade väl inte saker på rätt sätt när morsan gick bort heller........ Nåväl, jag tog honom under armen och ledde honom hem till sin lägenhet....... Glädje: Han var oerhört tacksam över hjälpen och jag kände mig som jag verkligen hade gjort en god gärning (därav glädjen)...... Han sa, vad du än vill att jag skall göra, så gör jag det........ Då sa jag att om du går och lägger dig med en gång och inte dricker mer, så skulle jag vara glad......... Det lovade han (men om det blev så kommer jag aldrig få veta) men jag var glad att gjort ngt för en medmänniska...... Ironi/sarkasm/hån: Efter att jag lämnat av den ledsna mannen i sin lägenhet, så kom jag äntligen till affären...... Att plocka ihop mina varor gick fort men det här är Majorna och det skall givetvis botaniseras och diskuteras i butiken om diverse veganska frågor veganer emellan och den ena efter den andra är ju duktigare än alla andra på hur godhetsknarkande de är........ Bäst var väl vänstermuppen framför mig i kassakön, som förmodligen hade inhandlat hela sin garderob på Kvibergs Överskottslager, trots att de hatar militären....... Hen (det var en han men det skulle väl hen förmodligen inte identifiera sig som även om hens hen väntade på utsidan av butiken )......... Hen hade fyllt sin korg med diverse rotfrukter, ngn form av soya creme fraiche samt ngn vegokorv...... Men när det var dags att betala, så kom hyckleriet som ett brev på posten....... Hen tittade sig runt omkring, så att ingen som kände igen hen såg hen....... Därpå slängde han på en 200 gr Marabou mjölkchokladkaka på kassabandet och smög sedan ner den i innerfickan....... Fick bita mig i läppen både en och två gånger för att inte säga ngt dumt........ Bra där! Tänkte fjolla till mig och ge ett hjärta, men sista storyn var så jävla bra så det blev en grön pil. Det enda jag saknar är att du skull högljutt sagt att det med stor säkerhet är animaliskt fett och slavliknande förhållanden på kakaoplantagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 14, 2020 Dela Inlagd September 14, 2020 2 timmar sedan, skrev Boa52: Köper man rostfri skruv från Kina på Biltema för att använda i en te.x båt, HUVA Ansträng inte din lilla hjärna för mkt. Ser du någonstans i mitt inlägg att jag handlar till båten? Eller att det är jag som ska ha skruven? Du har bara gnäll i skallen som vanligt. Dunken är inte nyttig för din hjärna. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 15, 2020 Dela Inlagd September 15, 2020 15 timmar sedan, skrev Boa52: Köper man rostfri skruv från Kina på Biltema för att använda i en te.x båt, HUVA Vad är en te.x båt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 15, 2020 Dela Inlagd September 15, 2020 27 minuter sedan, skrev Alarik: Vad är en te.x båt? En sådan där barkbåt som Boa så gärna vill ha “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 15, 2020 Dela Inlagd September 15, 2020 12 minuter sedan, skrev Kenneth4618: En sådan där barkbåt som Boa så gärna vill ha Ja, han är ju ute och seglar allt som oftast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 15, 2020 Dela Inlagd September 15, 2020 Fick en stabil rygg att gå på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 15, 2020 Dela Inlagd September 15, 2020 Garvat läppen av mig pia bestämde en sådan här på Dhl försökte de dela ut denna enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 16, 2020 Dela Inlagd September 16, 2020 On 2020-09-12 at 11:19, skrev M33: Kopior på Superelips och Myran är bättre än den gamla furuskiten! Welcome back @M33 May The Furu Be With You Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 Dagens lunch serverades på landet. Vi startade med lite sallad och en skvätt kantarellsoppa.. Till varmrätt slog frugan till på raggmunk med fläsk och rårörda lingon, favoritdottern tog stekt och kallrökt lax med pressad potatis och skagenröra medans jag fick nöja mig med pytt i panna.. Allt var fantastiskt gott 😋! Sen åkte vi vidare till Åsta antik, ett riktigt häftigt ställe om man som oss gillar gamla saker! Favoritdottern köpte en gammal slaktarbänk som hon blev intresserad av sist vi var där och även ett Carl Malmstensskåp inhandlades som ska levereras till hennes nya hem om några veckor.. En mycket trevlig (men dyr 😆) utflykt i vårt underbart vackra Sverige! 🇸🇪💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 Åtgärdat en vägg full med borrhåll sådär ja fixat enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 10 minuter sedan, skrev Enis: Åtgärdat en vägg full med borrhåll sådär ja fixat enis ”Släktfoto”? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 20, 2020 Dela Inlagd September 20, 2020 Hej Enduro körning i regnet runt Hua Hin, blött och skojigt. Glatt humör underlättar, regnade som fasen. Varför är det så skojigt att köra igenom vatten? Är det barnasinnet som lever kvar att hoppa i vattenpölar? Igenom här rakt framemot horisonten. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 20, 2020 Dela Inlagd September 20, 2020 14 timmar sedan, skrev hamnoi: ”Släktfoto”? Nej... min samling av Foliehattsmedlemmar på MPR Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 21, 2020 Dela Inlagd September 21, 2020 16 timmar sedan, skrev Enis: Nej... min samling av Foliehattsmedlemmar på MPR Enis Omöjligt, den hyllan have no limit.🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 21, 2020 Dela Inlagd September 21, 2020 (ändrad) Även om jag är feg så vågade jag mig både till Thai Fong och Axfood idag. Vågade även prova lite gratisfika 😁 Hitta nått gott att läsa😉 Ändrades September 21, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 21, 2020 Dela Inlagd September 21, 2020 On 2020-09-20 at 04:13, skrev stjp8729: Hej Enduro körning i regnet runt Hua Hin, blött och skojigt. Glatt humör underlättar, regnade som fasen. Varför är det så skojigt att köra igenom vatten? Är det barnasinnet som lever kvar att hoppa i vattenpölar? Igenom här rakt framemot horisonten. Ha en kanonbra dag! Trodde det var Siljan runt!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 21, 2020 Dela Inlagd September 21, 2020 Har meckat lite Pallfinger kolv idag som gav upp! Pallfinger ville ha 50,000.- att fixa detta, no sa jag, fixar själv! Våffå blir bilder så här? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 22, 2020 Trådstartare Dela Inlagd September 22, 2020 Ett skepp kom lastat idag........ Känns som jag inte kan smita från det jag ställt till det för mig själv längre......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 22, 2020 Dela Inlagd September 22, 2020 Åkt till Bauhaus och köpt lister till båten. Lunch på Väderstad Centralkrog på hemvägen. Varit i båten och planerat kommande arbeten. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 22, 2020 Dela Inlagd September 22, 2020 Sänder en nybakad styrman på lite skit jobb. Nya ringar/foder lägen monterade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 23, 2020 Dela Inlagd September 23, 2020 Hej Har haft anställningsintervju på en by maid hemma i Bangkok, har dock svårt att bestämma vem jag skall ta.. Den sista? LINE_MOVIE_1600823378483.mp4 LINE_MOVIE_1600823378483.mp4 Fasen, hon blev inte insläppt.. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu