Oregistrerad Inlagd Augusti 15, 2020 Dela Inlagd Augusti 15, 2020 On 2020-08-14 at 08:07, skrev Peolito: Bruschorna brände 7 bilar i Fruängen för någon dag sedan. Sett det gänget, många som är förbannade nu. De bor inte i Fruängen utan längs röda linjen vilket är föga förvånande. Dom brukar ta 4000 kr per bränd bil. Glöm inte att parkera enligt överenskommelse bara. Förbannade? Ja alla som kommer få höjd försäkring i längden. (Svenne) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 15, 2020 Dela Inlagd Augusti 15, 2020 5 minuter sedan, skrev Tekkor: Minns att hatdrevet jaga mig för att jag nämnde boa och en dunk i samma mening... Nu gillas det det när du skriver samma.... Sicka goa killar (kids)vi har på mpr. Då är jag nästan säker på att du minns fel. Ytterst få har nämnt ordet dunk utan att nämna Boa i samma inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Augusti 16, 2020 Dela Inlagd Augusti 16, 2020 12 timmar sedan, skrev Tekkor: Minns att hatdrevet jaga mig för att jag nämnde boa och en dunk i samma mening... Nu gillas det det när du skriver samma.... Sicka goa killar (kids)vi har på mpr. Oj, stackars lilla gubben, har du fått skällning för skrivit dunk och @Boa52 i samma mening! Livet är bra hemskt och orättvist på detta forum, kanske lika bra att logga ut för alltid innan drevet tar livet av oss! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 16, 2020 Dela Inlagd Augusti 16, 2020 (ändrad) Ändrades Augusti 16, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 16, 2020 Dela Inlagd Augusti 16, 2020 @Karen aka @Tekkor manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 16, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2020 Om jag räknar rätt, så har jag idag varit spiknykter i 300 dagar......... Under de senaste 30 åren.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 16, 2020 Dela Inlagd Augusti 16, 2020 16 minuter sedan, skrev Bibben: @Karen aka @Tekkor Det är ju @Bike (el Joker/skip/etc)! Specialmask🤣? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 16, 2020 Dela Inlagd Augusti 16, 2020 Lite golf, sedan ville junior ta ett dopp, kallt som bara den i ån dock så jag stod över, det gör jag ca 100% när det kommer till badning i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 16, 2020 Dela Inlagd Augusti 16, 2020 On 2020-08-03 at 18:20, skrev Kötthandlarn: Shoppat lite idag, mest för att man är nyfiken på om det funkar....... Man vill ju inte gå på "hardcore" med Cura med en gång med tanke på priset....... Det fick bli ett inköp på "Dollarstore" på Backaplan och jäklar va det var tungt........ Blev svettig bara genom att få in täcket i påslakanet och kommer förmodligen ha träningsvärk imon...... On 2020-08-04 at 06:29, skrev Kötthandlarn: 9 kg😉 Var på Dollarstore med våra välartade sketungar och frugan idag. La ett sådant däringa vikkttäcke i kundvagnen... Sen noterade jag hur mycket sketungarna och frugan fyllde vagnen med... Av främst ekonomiska skäl, så la jag tillbaka vikttäcket (590:-, vilket är ett bra pris på ett sådant) och tänkte "Bäst att fråga @Kötthandlarn om det är nåt att ha?" Och framförallt om det är för varmt, jag sov som en prins i natt, på balkongen med enbart ett påslakan, hatar varma täcken... Så, Köttis, hur verkar det? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 16, 2020 Dela Inlagd Augusti 16, 2020 Har dammat av klubborna på range och övningsområde idag,tävling imorgon,första rundan sedan mitten av mars i Thailand,hur ska de gå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 16, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2020 24 minuter sedan, skrev Tommy: Var på Dollarstore med våra välartade sketungar och frugan idag. La ett sådant däringa vikkttäcke i kundvagnen... Sen noterade jag hur mycket sketungarna och frugan fyllde vagnen med... Av främst ekonomiska skäl, så la jag tillbaka vikttäcket (590:-, vilket är ett bra pris på ett sådant) och tänkte "Bäst att fråga @Kötthandlarn om det är nåt att ha?" Och framförallt om det är för varmt, jag sov som en prins i natt, på balkongen med enbart ett påslakan, hatar varma täcken... Så, Köttis, hur verkar det? MVH Just nu är det alldeles för varmt att sova med det och då skall detta täcket vara av den svalare sorten....... Pappa undrade samma sak om det var ngt att ha men jag tror inte jag kan ge en rättvis recension förrän det blir lite svalare i sovrummet...... PD köpte ju ett likadant men han kan tydligen inte själv sova med det nu när det är så varmt...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 16, 2020 Dela Inlagd Augusti 16, 2020 52 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Just nu är det alldeles för varmt att sova med det och då skall detta täcket vara av den svalare sorten....... Pappa undrade samma sak om det var ngt att ha men jag tror inte jag kan ge en rättvis recension förrän det blir lite svalare i sovrummet...... PD köpte ju ett likadant men han kan tydligen inte själv sova med det nu när det är så varmt...... Så jag avvaktar. Tackar för svaret! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 16, 2020 Dela Inlagd Augusti 16, 2020 22 minuter sedan, skrev Tommy: Så jag avvaktar. Tackar för svaret! MVH Jag skulle nog inte köpt nåt sånt på dollardollartore oavsett hur billigt det är, kan väl knappast finnas nån värre skitaffär än det, möjligtvis djugårns souvenirbutik... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 16, 2020 Dela Inlagd Augusti 16, 2020 1 timme sedan, skrev Benriach: Jag skulle nog inte köpt nåt sånt på dollardollartore oavsett hur billigt det är, kan väl knappast finnas nån värre skitaffär än det, möjligtvis djugårns souvenirbutik... ägaren har lyckats bli miljardär på att sälja skit... dollarstore menar jag då.... Djurgårdens souvenirbutik lär ju knappas sålt för grejor många kronor Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 17, 2020 Dela Inlagd Augusti 17, 2020 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev Enis: ägaren har lyckats bli miljardär på att sälja skit... dollarstore menar jag då.... Djurgårdens souvenirbutik lär ju knappas sålt för grejor många kronor Enis Mycket skitsnack om DIFs souverirbutik här. Har NI inget bättre för ER, sumprunkare. Ändrades Augusti 17, 2020 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2020 20 timmar sedan, skrev Benriach: Jag skulle nog inte köpt nåt sånt på dollardollartore oavsett hur billigt det är, kan väl knappast finnas nån värre skitaffär än det, möjligtvis djugårns souvenirbutik... Finns säkert mycket skit att köpa på Dollarstore men de säljer även mycket märkesprodukter likt Ö&B...... Detta tyngdtäcke som de säljer där är av märket Borganäs of Sweden, som jag köpt mycket sängkläder av och är oerhört nöjd med den kvalitén...... Nu får vi väl se om detta tyngdtäcke lever upp till den kvalitén som jag är van vid från detta märke men just nu är det för jävla varmt för att testa det fullt ut........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 17, 2020 Dela Inlagd Augusti 17, 2020 24 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Finns säkert mycket skit att köpa på Dollarstore men de säljer även mycket märkesprodukter likt Ö&B...... Detta tyngdtäcke som de säljer där är av märket Borganäs of Sweden, som jag köpt mycket sängkläder av och är oerhört nöjd med den kvalitén...... Nu får vi väl se om detta tyngdtäcke lever upp till den kvalitén som jag är van vid från detta märke men just nu är det för jävla varmt för att testa det fullt ut........ En fråga varför köper man ett sånt täcke, blir för varmt skriver du när ska du använda det förmodar du har värme i lägenheten,huset var du än bor. Vad behöver man det till jag är gift så behöver inte mera tyngd på natten😟 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 17, 2020 Dela Inlagd Augusti 17, 2020 Perfekt skohylla i husbilen kostade 40 kr på silverstore. 8 FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2020 19 minuter sedan, skrev Boa52: En fråga varför köper man ett sånt täcke, blir för varmt skriver du när ska du använda det förmodar du har värme i lägenheten,huset var du än bor. Vad behöver man det till jag är gift så behöver inte mera tyngd på natten😟 Hallå min käre vän och sanningssägare........💙 Anledningen till att jag ville testa ett sådant här täcke är för att jag rör mig väldigt mycket under natten och har därmed en väldigt orolig sömn..... Detta täcke sägs att det skall motverka detta....... Ville testa ngt nytt men just nu så är det närmare 30 grader i Göteborg och då blir det för varmt att ha ett täcke på sig (även ett vanligt täcke är för varmt just nu)......... Själv har jag varken fru eller flickvän men om jag hade haft det, så hade hon ändå inte fått klänga på mig i den värmen som är nu....... Sköt om dig...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 17, 2020 Dela Inlagd Augusti 17, 2020 Mera badning med 3 vargar plus dam idag. Började i ån men efter ca 1 timme hade juniors ena kompis nästan ingen känsel i fötterna så då tyckte jag att dom härdats nog för dagen. Turen tog oss vidare till en sjö med lite badvänligare temperatur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 17, 2020 Dela Inlagd Augusti 17, 2020 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Hallå min käre vän och sanningssägare........💙 Anledningen till att jag ville testa ett sådant här täcke är för att jag rör mig väldigt mycket under natten och har därmed en väldigt orolig sömn..... Detta täcke sägs att det skall motverka detta....... Ville testa ngt nytt men just nu så är det närmare 30 grader i Göteborg och då blir det för varmt att ha ett täcke på sig (även ett vanligt täcke är för varmt just nu)......... Själv har jag varken fru eller flickvän men om jag hade haft det, så hade hon ändå inte fått klänga på mig i den värmen som är nu....... Sköt om dig...... Va tusan har Towe gjort slut med dig, jag sörjer. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 17, 2020 Dela Inlagd Augusti 17, 2020 5 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Finns säkert mycket skit att köpa på Dollarstore men de säljer även mycket märkesprodukter likt Ö&B...... Detta tyngdtäcke som de säljer där är av märket Borganäs of Sweden, som jag köpt mycket sängkläder av och är oerhört nöjd med den kvalitén...... Nu får vi väl se om detta tyngdtäcke lever upp till den kvalitén som jag är van vid från detta märke men just nu är det för jävla varmt för att testa det fullt ut........ Håller sängen för två tungviktare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 18, 2020 Dela Inlagd Augusti 18, 2020 Tog en promenad ner till båten för att mäta hur långa värmekanaler vi ska bygga. VARMT,,,44gr under presenningen och 34gr inne i båten. Jag var genomblöt efter 20min, men fick klart med mätningen. Imorron ska vi åka och köpa det vi behöver för detta+ lite annat. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 18, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 18, 2020 21 timmar sedan, skrev FF: Va tusan har Towe gjort slut med dig, jag sörjer. FF Vi har ju ett distansförhållande men han hade fan inte fått klänga på mig ändå om vi hade träffats i denna värmen......... 7 21 timmar sedan, skrev GreenValley: Håller sängen för två tungviktare? Vet inte..... Jag är tydligen inte så jättetung längre har jag fått höra........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 18, 2020 Dela Inlagd Augusti 18, 2020 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: men han Så jävla manhaftig är hon inte😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu