Jump to content
IGNORERAD

Vad har ni gjort idag?


Kötthandlarn

Recommended Posts

Kötthandlarn
3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Det tänkte jag inte på tyvärr.......

Fanns många kvar i affären, så jag åker tillbaka imon och köper fler.......:rotfl: :thumbsup: 💙

Å hur många täcken behöver vi om din fru också vill ligga i sked med oss?.......:giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Å hur många täcken behöver vi om din fru också vill ligga i sked med oss?.......:giggle:

Har för mig att du har ett gästrum och hon vill inte ha nåt tungt på sig, det räcker med dom över trettio år som hon stått ut med det säger hon.. 😥🙄🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
3 minuter sedan, skrev ellim63:

Har för mig att du har ett gästrum och hon vill inte ha nåt tungt på sig, det räcker med dom över trettio år som hon stått ut med det säger hon.. 😥🙄🤣

OK, jag köper bara ett täcke till för oss i skedställning och så kan vi lassa in frugan i gästrummet.......💙 :rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev ellim63:

Bara 150cm brett det räcker ju inte om jag hälsar på och vill ligga sked.. 🤣🤣😉

 

 

 

 

 

1 timme sedan, skrev Kötthandlarn:

Det tänkte jag inte på tyvärr.......

Fanns många kvar i affären, så jag åker tillbaka imon och köper fler.......:rotfl: :thumbsup: 💙

 

1 timme sedan, skrev Kötthandlarn:

Å hur många täcken behöver vi om din fru också vill ligga i sked med oss?.......:giggle:

 

1 timme sedan, skrev ellim63:

Har för mig att du har ett gästrum och hon vill inte ha nåt tungt på sig, det räcker med dom över trettio år som hon stått ut med det säger hon.. 😥🙄🤣

 

57 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

OK, jag köper bara ett täcke till för oss i skedställning och så kan vi lassa in frugan i gästrummet.......💙 :rotfl:

Oj,jag tror att era privata pm går ut direkt till oss alla? 😍 😂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
20 minuter sedan, skrev jlh66:

Oj,jag tror att era privata pm går ut direkt till oss alla? 😍 😂

 

Våran kärlek till varandra är alltid officiell......:thumbsup:

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

Shoppat lite idag, mest för att man är nyfiken på om det funkar.......

Man vill ju inte gå på "hardcore" med Cura med en gång med tanke på priset.......

Det fick bli ett inköp på "Dollarstore" på Backaplan och jäklar va det var tungt........

Blev svettig bara genom att få in täcket i påslakanet och kommer förmodligen ha träningsvärk imon......:giggle:

DSCN2357.thumb.JPG.95f53bacdf81d8bc2f580cf0f625c9ee.JPG

Hur många kilon ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
3 minuter sedan, skrev goli006:

Hur många kilon ?

Jag, eller täcket?.......

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Kötthandlarn:

Jag, eller täcket?.......

Tänkte nog på täcket men det är upp till dig vad du vill delge 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev ellim63:

Bara 150cm brett det räcker ju inte om jag hälsar på och vill ligga sked.. 🤣🤣😉

 

 

 

 

Finns ju plutons tält!:spiteful:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev audirs2:

Finns ju plutons tält!:spiteful:

Frågan är Plutons tält eller plutons tält..🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad jag gjort i dag ,, la ut min båt på blocket , Såld efter några timmar , köparna nöjda o ja med , Blev några lappar plus 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
7 timmar sedan, skrev goli006:

Tänkte nog på täcket men det är upp till dig vad du vill delge 😄

9 kg😉

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Full dag idag. Lämnat bilen på service 07:00, buss hem, rivit ut gamla köksfläkten.

packat 14 flyttkartonger ( med assistans av damen ) städat och fyllt 8 säckar med gammalt skrot från ett förråd. Buss åkning igen, hämtat bilen, hem lasta bilen full och iväg till återvinningen. Hämta junior på träning, det fick bli fulburgare till middag, F3F454E0-8A7F-474E-9A1A-A0A8B45193EC.thumb.jpeg.878515320159eae17793995d23f12962.jpeg39688FF2-9B8C-4AA8-839C-DC7C43206AE7.thumb.jpeg.4d07be9657c59084c016ea69bdab0006.jpeghem och iväg en gång till till tippen. Sedan skulle damen packa mer flytt lådor, morgondagen ser ut att bli liknande.

Skall inte flytta än men det är bra att ha merparten förberett i lådor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning

Jobbat några timmar i båten.

Sen fick jag ont i ryggen och då åkte jag hem.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev rolba:

Klippt mossmattan.

Gav upp efter en timme. 

Ska ju ha något att göra imorgon åxå.

20200804_121038.thumb.jpg.fc117c943e6b5449c6c07d6802ce410d.jpg

Ja fint skall det vara när HSB kommer.555

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev j43:

Ja fint skall det vara när HSB kommer.555

Får nog problem ändå.

Körde rakt över hennes grönsaksland.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tong jai:

Full dag idag. Lämnat bilen på service 07:00, buss hem, rivit ut gamla köksfläkten.

packat 14 flyttkartonger ( med assistans av damen ) städat och fyllt 8 säckar med gammalt skrot från ett förråd. Buss åkning igen, hämtat bilen, hem lasta bilen full och iväg till återvinningen. Hämta junior på träning, det fick bli fulburgare till middag, F3F454E0-8A7F-474E-9A1A-A0A8B45193EC.thumb.jpeg.878515320159eae17793995d23f12962.jpeg39688FF2-9B8C-4AA8-839C-DC7C43206AE7.thumb.jpeg.4d07be9657c59084c016ea69bdab0006.jpeghem och iväg en gång till till tippen. Sedan skulle damen packa mer flytt lådor, morgondagen ser ut att bli liknande.

Skall inte flytta än men det är bra att ha merparten förberett i lådor.

Ska du flytta långt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev goli006:

Ska du flytta långt ?

Nej då, samma gata, lite större och med ute plats.Men man samlar på sig mycket på tolv år, så det blir många svängar till tippen. Tyckte nyss jag röjde, men det var nog 2 år sedan nu, många skor och handväskor blir det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Tong jai:

Nej då, samma gata, lite större och med ute plats.Men man samlar på sig mycket på tolv år, så det blir många svängar till tippen. Tyckte nyss jag röjde, men det var nog 2 år sedan nu, många skor och handväskor blir det.

Kommer ju ihåg ditt intresse för handväskor 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev goli006:

Kommer ju ihåg ditt intresse för handväskor 😄

Ja, detta är inget man skojar om. 🤫

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Grillat.....

Kanske inte rätt väder men det är ju s.k. sommar å då SKALL det grillas.....😂😂

IMG_20200805_202855.thumb.jpg.bc6ffc03f7335b703d81c43880898e52.jpg

 

IMG_20200805_202906.thumb.jpg.d9981073441b888f616da6777b5fb541.jpg

 

IMG_20200805_203057.thumb.jpg.79850aaf9d91773bc41d8821c9e41102.jpg

 

Ändrades av Kötthandlarn

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag man transporterat virke för kommande byggprojekt... Igår natt satt jag vak över en nära anhörig som inte mådde så bra (fysiskt), bättre idag men nu känner man sig lite trött..... Nu sover alla i huset och snart jag med dem (hoppas jag).

Link to comment
Dela på andra sajter

Saknar furugeneralen @M33, hoppas allt är gött med honom och han inte sniffat för mycket gran och tallkåda.

 

3D17B21A-BBFA-43E6-AF01-990AB7BECA61.thumb.jpeg.b94e60d9908ff7c83a250dea006dd02a.jpeg

 

vårat nya begagnade köksbord och stolar i lägenheten inhandlat idag... ingen 🐜 dock

 

enis

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...