Kötthandlarn Inlagd Augusti 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 3, 2020 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Det tänkte jag inte på tyvärr....... Fanns många kvar i affären, så jag åker tillbaka imon och köper fler....... 💙 Å hur många täcken behöver vi om din fru också vill ligga i sked med oss?....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Å hur många täcken behöver vi om din fru också vill ligga i sked med oss?....... Har för mig att du har ett gästrum och hon vill inte ha nåt tungt på sig, det räcker med dom över trettio år som hon stått ut med det säger hon.. 😥🙄🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 3, 2020 3 minuter sedan, skrev ellim63: Har för mig att du har ett gästrum och hon vill inte ha nåt tungt på sig, det räcker med dom över trettio år som hon stått ut med det säger hon.. 😥🙄🤣 OK, jag köper bara ett täcke till för oss i skedställning och så kan vi lassa in frugan i gästrummet.......💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 1 timme sedan, skrev ellim63: Bara 150cm brett det räcker ju inte om jag hälsar på och vill ligga sked.. 🤣🤣😉 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Det tänkte jag inte på tyvärr....... Fanns många kvar i affären, så jag åker tillbaka imon och köper fler....... 💙 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Å hur många täcken behöver vi om din fru också vill ligga i sked med oss?....... 1 timme sedan, skrev ellim63: Har för mig att du har ett gästrum och hon vill inte ha nåt tungt på sig, det räcker med dom över trettio år som hon stått ut med det säger hon.. 😥🙄🤣 57 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: OK, jag köper bara ett täcke till för oss i skedställning och så kan vi lassa in frugan i gästrummet.......💙 Oj,jag tror att era privata pm går ut direkt till oss alla? 😍 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 3, 2020 20 minuter sedan, skrev jlh66: Oj,jag tror att era privata pm går ut direkt till oss alla? 😍 😂 Våran kärlek till varandra är alltid officiell...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 4 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Shoppat lite idag, mest för att man är nyfiken på om det funkar....... Man vill ju inte gå på "hardcore" med Cura med en gång med tanke på priset....... Det fick bli ett inköp på "Dollarstore" på Backaplan och jäklar va det var tungt........ Blev svettig bara genom att få in täcket i påslakanet och kommer förmodligen ha träningsvärk imon...... Hur många kilon ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 3, 2020 3 minuter sedan, skrev goli006: Hur många kilon ? Jag, eller täcket?....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Jag, eller täcket?....... Tänkte nog på täcket men det är upp till dig vad du vill delge 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 4 timmar sedan, skrev ellim63: Bara 150cm brett det räcker ju inte om jag hälsar på och vill ligga sked.. 🤣🤣😉 Finns ju plutons tält! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 1 minut sedan, skrev audirs2: Finns ju plutons tält! Frågan är Plutons tält eller plutons tält..🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 3, 2020 Dela Inlagd Augusti 3, 2020 Vad jag gjort i dag ,, la ut min båt på blocket , Såld efter några timmar , köparna nöjda o ja med , Blev några lappar plus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 4, 2020 7 timmar sedan, skrev goli006: Tänkte nog på täcket men det är upp till dig vad du vill delge 😄 9 kg😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 Full dag idag. Lämnat bilen på service 07:00, buss hem, rivit ut gamla köksfläkten. packat 14 flyttkartonger ( med assistans av damen ) städat och fyllt 8 säckar med gammalt skrot från ett förråd. Buss åkning igen, hämtat bilen, hem lasta bilen full och iväg till återvinningen. Hämta junior på träning, det fick bli fulburgare till middag, hem och iväg en gång till till tippen. Sedan skulle damen packa mer flytt lådor, morgondagen ser ut att bli liknande. Skall inte flytta än men det är bra att ha merparten förberett i lådor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 Klippt mossmattan. Gav upp efter en timme. Ska ju ha något att göra imorgon åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 Jobbat några timmar i båten. Sen fick jag ont i ryggen och då åkte jag hem. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 20 minuter sedan, skrev rolba: Klippt mossmattan. Gav upp efter en timme. Ska ju ha något att göra imorgon åxå. Ja fint skall det vara när HSB kommer.555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 30 minuter sedan, skrev j43: Ja fint skall det vara när HSB kommer.555 Får nog problem ändå. Körde rakt över hennes grönsaksland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 1 timme sedan, skrev Tong jai: Full dag idag. Lämnat bilen på service 07:00, buss hem, rivit ut gamla köksfläkten. packat 14 flyttkartonger ( med assistans av damen ) städat och fyllt 8 säckar med gammalt skrot från ett förråd. Buss åkning igen, hämtat bilen, hem lasta bilen full och iväg till återvinningen. Hämta junior på träning, det fick bli fulburgare till middag, hem och iväg en gång till till tippen. Sedan skulle damen packa mer flytt lådor, morgondagen ser ut att bli liknande. Skall inte flytta än men det är bra att ha merparten förberett i lådor. Ska du flytta långt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 1 minut sedan, skrev goli006: Ska du flytta långt ? Nej då, samma gata, lite större och med ute plats.Men man samlar på sig mycket på tolv år, så det blir många svängar till tippen. Tyckte nyss jag röjde, men det var nog 2 år sedan nu, många skor och handväskor blir det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 Precis nyss, skrev Tong jai: Nej då, samma gata, lite större och med ute plats.Men man samlar på sig mycket på tolv år, så det blir många svängar till tippen. Tyckte nyss jag röjde, men det var nog 2 år sedan nu, många skor och handväskor blir det. Kommer ju ihåg ditt intresse för handväskor 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 4, 2020 Dela Inlagd Augusti 4, 2020 13 minuter sedan, skrev goli006: Kommer ju ihåg ditt intresse för handväskor 😄 Ja, detta är inget man skojar om. 🤫 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2020 (ändrad) Grillat..... Kanske inte rätt väder men det är ju s.k. sommar å då SKALL det grillas.....😂😂 Ändrades Augusti 5, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Augusti 6, 2020 Dela Inlagd Augusti 6, 2020 Idag man transporterat virke för kommande byggprojekt... Igår natt satt jag vak över en nära anhörig som inte mådde så bra (fysiskt), bättre idag men nu känner man sig lite trött..... Nu sover alla i huset och snart jag med dem (hoppas jag). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Augusti 6, 2020 Dela Inlagd Augusti 6, 2020 Cyklat en sväng. Sen blev det (o) sundare grejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 6, 2020 Dela Inlagd Augusti 6, 2020 (ändrad) Saknar furugeneralen @M33, hoppas allt är gött med honom och han inte sniffat för mycket gran och tallkåda. vårat nya begagnade köksbord och stolar i lägenheten inhandlat idag... ingen 🐜 dock enis Ändrades Augusti 6, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu