Stoneys Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 (ändrad) 19 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Trevliga bilder..... Vart ligger detta ngnstans? Lite söder om Eslöv,goggla lite på rövarekulan så får du fram lite info. Ett litet naturreservat. Ändrades Juli 25, 2020 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rajraj Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 6 timmar sedan, skrev rolba: Finns absolut ingenting att klaga på för min del. Beundrar verkligen personalen på akuten och deras engagemang för en del "stamkunder" som kom in när jag låg där. Sen hur det fungerade med operation, uppvak, vård och kontroller på mitt enkelrum på avdelningen. Efter några timmar kändes det som att man känt personalen på avdelningen i flera år. Blir nästan lite tårögd när jag tänker på det. Känner igen känslan man vart nästan kär , kan de va lustgasen på min tid ? 5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 Igår blev det grillning med kubb. Blev en långsittning som känns idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 25, 2020 14 minuter sedan, skrev Stoneys: Lite söder om Eslöv,goggla lite på rövarekulan så får du fram lite info. Ett litet naturreservat. Tack, ser väldigt fint ut....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 En långpromenad avslutades på fashionabla Antonios i Farsta C med en sallad och öl 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 1 timme sedan, skrev Mr Ning Ning: Varit i båten och svetsat lite fästen för inredningen. Han jag har båten ihop med var inte med för jag skällde ut honom idag. Tyvärr har han blivit en "krake" som inte vågar stå för ord eller handling. Tråkigt när gammal vänskap bryts sönder av sånt. Trist!!! Har själv haft grejor tillsammans med andra blir tyvärr oftast inte bra, det är tråkigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 26, 2020 Dela Inlagd Juli 26, 2020 Kompletterar med bilder från promenaden igår som gick från Högdalen via Snösätra där det låg en tung dofta av sprayfärg. Vissa la ner sin själ att spraya där men en del alster var rätt justa. Sen gick jag vidare ut mot Farstanäset där hade jag inte varit sen jag var 15-16 då man åkte skidor utför när det fanns en lift där. Kom ihåg att det var en camping där också att det skulle finnas en stugby. Campingen var nedlagd men den gamla stugbyn fanns kvar längst ut på udden. Blir en ny tripp till hösten då det skulle finnas eternithus kvar sen kriget där också. Sen gick jag över den nya bron som ersatte den gamla militärbron för några år sedan som går mellan Farstanäset och Farsta IP. Nu nästan framme i Farsta där det var lite mat och ett par öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 26, 2020 Dela Inlagd Juli 26, 2020 En sista hälsning, skål och sov gott Lars-Erik. Vila i frid vår käre vän! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 26, 2020 Dela Inlagd Juli 26, 2020 Var och handlade lite idag. Höll naturligtvis coronaavstånd. Hoppsan, jag han inte med riktigt där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd Juli 27, 2020 Dela Inlagd Juli 27, 2020 Det var nagon som ville aka till Venus tror jag det var dags att boka biljetten har ar beviset att jag ar med i guinness rekordbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 27, 2020 Dela Inlagd Juli 27, 2020 On 2020-07-25 at 16:16, skrev Mr Ning Ning: Varit i båten och svetsat lite fästen för inredningen. Han jag har båten ihop med var inte med för jag skällde ut honom idag. Tyvärr har han blivit en "krake" som inte vågar stå för ord eller handling. Tråkigt när gammal vänskap bryts sönder av sånt. Sämre kompisar än dig kan man ha! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 27, 2020 Dela Inlagd Juli 27, 2020 On 2020-07-25 at 17:32, skrev Rillex: Trist!!! Har själv haft grejor tillsammans med andra blir tyvärr oftast inte bra, det är tråkigt. Lite som när man vill bilda ett band, först är alla så jävla om och upp, sedan så kommer dom inte på rep! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 27, 2020 Dela Inlagd Juli 27, 2020 3 timmar sedan, skrev audirs2: Lite som när man vill bilda ett band, först är alla så jävla om och upp, sedan så kommer dom inte på rep! Därför bättre att köra en "Marias enmansorkester" då slipper man andra att ta hänsyn till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 27, 2020 Dela Inlagd Juli 27, 2020 (ändrad) 40 minuter sedan, skrev Rillex: Därför bättre att köra en "Marias enmansorkester" då slipper man andra att ta hänsyn till. En annan klassiker är ju munspelsvirtuosen Horst som brukade husera utanför Åhlens... Ändrades Juli 27, 2020 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 27, 2020 Dela Inlagd Juli 27, 2020 7 minuter sedan, skrev Benriach: En annan klassiker är ju munspelsvirtuosen Horst som brukade husera utanför Åhlens... https://www.youtube.com/watch?v=g-PvRlzaA-4 Han skulle iofs behöva ett kompband som hördes lika tydligt som hans munspel eller riktat högtalaren utåt från sin bandare. Så man hade någon aning om vad han lirade till för låt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 27, 2020 Dela Inlagd Juli 27, 2020 2 timmar sedan, skrev Benriach: En annan klassiker är ju munspelsvirtuosen Horst som brukade husera utanför Åhlens... Tror han missade en lektion i sin musik klass!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 27, 2020 Dela Inlagd Juli 27, 2020 11 minuter sedan, skrev audirs2: Tror han missade en lektion i sin musik klass!! Nä, han hade sin musik i huvet. Lite som Greta som kan ”se” C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 27, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2020 Tillbaka på brottsplatsen..... Bra dragen nu......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 27, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2020 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Tillbaka på brottsplatsen..... Bra dragen nu......😂 Det är då själve fan att man inte kan få däcka i fred bakom en gärdesgård utan att buskar attackerar med sina taggar.. Kan ingen utrota naturen???😝😝😝😋😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juli 27, 2020 Dela Inlagd Juli 27, 2020 Ähh bara o bita ihopa , Lite krigsskador får man ta , Fråga PD....🍻 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 20 timmar sedan, skrev Rillex: Han skulle iofs behöva ett kompband som hördes lika tydligt som hans munspel eller riktat högtalaren utåt från sin bandare. Så man hade någon aning om vad han lirade till för låt.. Han ser ut att ha maxat sitt högtalarset med en kattlåda (den mellersta) inte första bandet isf som tar till detta grepp för att få lite volym Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nana Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 On 2020-07-25 at 16:20, skrev Stoneys: Lite söder om Eslöv,goggla lite på rövarekulan så får du fram lite info. Ett litet naturreservat. Det var väl nästan i dom trakterna Tore Hedin härjade på 1950 talet! Hurvamorden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 Trucking. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 13 minuter sedan, skrev Nicholas: Trucking. Tyvärr lämnat Valbo... annars kunde du fått en fika och låna WC .... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 29, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2020 Så, tanken var väl att jag skulle lägga mig och sova i sommarstugan men det gick så där.....😉 Hade ju några rullgardiner liggandes och självklart skall de monteras upp just nu.. Varför? För att kreativiteten är som bäst just nu.😝😂😂😂 Sitter man på altanen och tittar bort mot PD:s kåk, så ser det jäkligt mörkt ut på Kameruns avbytarbänk.....😂😂😂😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu