husse Inlagd Juli 14, 2020 Dela Inlagd Juli 14, 2020 9 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: É du go på riktigt eller??........💙 Jag kom ju ner till dig och Lynn vid husvagnen innan jag åkte hem....... Minns du inte det, så fråga frugan........ Du ville plocka in campingbordet men fick en reprimand av Lynn för att det måste torkas rent först........ Ungefär så här gick samtalet........ Lynn till Husse: -" Du kan väl fan inte plocka bort bordet innan jag har torkat rent"?!....... Husse till Lynn: -"A men det måste väl hända ngt"?! Lynn till undertecknad: -"Så där är han alltid Köttis, det händer ingenting på hur länge som helst men sedan när han får energi, då skall allt hända på samma gång å då hinner jag inte med"....... Vi pratade ju om att ni inte kommer ner till Västgötaträffen p.g.a. att er dotter skall gifta sig (grattis förresten) men att vi förhoppningsvis träffas på Uppsalaträffen varpå jag frågade om det blir ngn i år varpå du svarade: Ja, så är det sagt....... Var det så att det höga gräset på PD:s tomt (som du beskyllde honom för) hoppade upp och slog dig på näsan mer än en gång under kvällen/morgonen??!!........ Oj, ja nu när du säger det så kommer minnet tillbaka, måste bero på det höga gräset 😇 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 14, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2020 5 minuter sedan, skrev husse: Oj, ja nu när du säger det så kommer minnet tillbaka, måste bero på det höga gräset 😇 Ha ha ha ha ha........ Kan inte ha berott på ngt som inmundigades dagen innan??...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 14, 2020 Dela Inlagd Juli 14, 2020 fyllt på med ett par kartonger till enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 14, 2020 Dela Inlagd Juli 14, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Enis: fyllt på med ett par kartonger till enis Hederligt källarförråd, love! Ändrades Juli 14, 2020 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 14, 2020 Dela Inlagd Juli 14, 2020 5 timmar sedan, skrev Enis: fyllt på med ett par kartonger till enis Mörtburkarna längst fram. Har ni allriskförsäkring?🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 On 2020-07-07 at 18:30, skrev Kötthandlarn: Recension efterfrågas när du testat klart.......... Känns inte att man har täcket på sig när man legat i 5 minuter så ett tyngre täcke är nog inte fel. Det jag märkt av är att pulsen gått ner något men det kan ju bero på andra saker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 15, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2020 7 timmar sedan, skrev goli006: Känns inte att man har täcket på sig när man legat i 5 minuter så ett tyngre täcke är nog inte fel. Det jag märkt av är att pulsen gått ner något men det kan ju bero på andra saker. Tack för att du kom ihåg mig........ Funderar fortfarande på om jag skall göra investeringen....... Sköt om dig min vän......💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Tack för att du kom ihåg mig........ Funderar fortfarande på om jag skall göra investeringen....... Sköt om dig min vän......💙 Ingen fara bara glad om man kan hjälpa till. Provade att vika det dubbelt men det fungerade inte så bra blev bara att man inte kunde slappna av täcket for av kroppen när man rör sig. Får väl köpa ett 5 kg täcke och lägga ovan på 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 15, 2020 Dela Inlagd Juli 15, 2020 I dag har jag sett 2 glada ansikten, min dotterdotter Lila klarade EM kortet så hon kan köra Eu moppe 15 år. En kompis pensinerad Polis har jag fixat en moppe åt, mycet speciel moppe inte sett en sån förut. Vet inte vem av dom som hade ett gladare flin så det var en bra dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 16, 2020 Dela Inlagd Juli 16, 2020 On 2020-07-14 at 18:43, skrev Kötthandlarn: Ha ha ha ha ha........ Kan inte ha berott på ngt som inmundigades dagen innan??...... Sommarlätt... rena medicinen ju.... kan man inte tappa minnet av, måste vara den goa musiken-luften och goa kompisar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 Mycket med gurka i växthuset nu så jag har gjort snabbsaltad gurka i påse, hävde i dill också.. Och så köpte vi jordgubbar av @Issanbonde! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 Har hittat vinnaren av dagens Darwin-award. Kustbev ligger och kollar trafik. Då kommer en vattenskoter i typ 30 knop. Grattis🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2020 Sista bensträckaren på väg till jobbet för ett tag........💙 Lite coolt att man stod under dimman.... Nu går man på semester.........🎉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 4 timmar sedan, skrev ellim63: Mycket med gurka i växthuset nu så jag har gjort snabbsaltad gurka i påse, hävde i dill också.. Och så köpte vi jordgubbar av @Issanbonde! Tack för köpet! Äntligen hemma men 07.30 vill gumman in till torget igen. Inte lätt alltid att leva med thaifru😎😉🍓🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 16 minuter sedan, skrev Issanbonde: Tack för köpet! Äntligen hemma men 07.30 vill gumman in till torget igen. Inte lätt alltid att leva med thaifru😎😉🍓🍺 Nä det skall gudarna veta... hör mitt i flyttstöket... som aldrig verkar ta slut. Du faaan för 20 års hoardning frugan: jag vill ut i skogen och titta efter svamp enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 17, 2020 Dela Inlagd Juli 17, 2020 1 minut sedan, skrev Enis: Nä det skall gudarna veta... hör mitt i flyttstöket... som aldrig verkar ta slut. Du faaan för 20 års hoardning frugan: jag vill ut i skogen och titta efter svamp enis Ja du Enis...... Vi får vila i graven.... . . . Om det inte växer svamp där!!!! 🍺🍓 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 Beskådat 20 åring. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 Beskådat 20 åring och en lite äldre thailändska. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 Hängt vid långsjöbadet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 Ordning på Pias tjejkompis kom med present enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 18, 2020 Dela Inlagd Juli 18, 2020 3 timmar sedan, skrev Enis: Ordning på Pias tjejkompis kom med present enis En shiraz e ingen present, mer en pungspark. Så mao så kanske tycket för dig inte är så..😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 22, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2020 (ändrad) Handlat lite skor..... Mest för att de gamla luktade pyton trots att de inte var utslitna.....😉 Men dessa såg snabba ut..... Skall väl käka lite snart också å det blir en Biff Stroganoff som det ser ut nu..... Sedan skall jag över till par trappuppgångskompisar på lite mys..... De bor lite högre upp i huset...... Kan gå hur som helst...'😂 Ändrades Juli 22, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 22, 2020 Dela Inlagd Juli 22, 2020 En lång stärkade promenad. Uppehållsväder och faktiskt ganska trivsamt. Betyg....? Tja både ris och ros om jag skall vara ärlig.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 23, 2020 Dela Inlagd Juli 23, 2020 Avlägsnat blindtarmen. Åkte in akut till Linköping lasarett kl 9 igår kväll. Låg på operationsbordet vid midnatt. Får åka härifrån nu men har ingen skjuts innan kl 16, tidigast. Fantastisk service här. Många snygga brudar. Operationsteamet 5 tjejer och en tant.😉 Kirurgen en snygging på max 30 bast. Hon hade nog kunnat avlägsna vilket bihang som helst på mig utan att jag märkt något. Hamnade först här. Sen efter en massa prover, ultraljud och röntgen så fick jag duscha med Eva. Inga bilder på det. Blev tre hål i buken för att fiska ut det förhatliga bihanget. Fick ett VIP rum. Blev även ett par joggingbrallor så jag kan studsa runt och få igång magen igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 23, 2020 Dela Inlagd Juli 23, 2020 4 minuter sedan, skrev rolba: Avlägsnat blindtarmen. Åkte in akut till Linköping lasarett kl 9 igår kväll. Låg på operationsbordet vid midnatt. Får åka härifrån nu men har ingen skjuts innan kl 16, tidigast. Fantastisk service här. Många snygga brudar. Operationsteamet 5 tjejer och en tant.😉 Kirurgen en snygging på max 30 bast. Hon hade nog kunnat avlägsna vilket bihang som helst på mig utan att jag märkt något. Hamnade först här. Sen efter en massa prover, ultraljud och röntgen så fick jag duscha med Eva. Inga bilder på det. Blev tre hål i buken för att fiska ut det förhatliga bihanget. Fick ett VIP rum. Blev även ett par joggingbrallor så jag kan studsa runt och få igång magen igen. Då gissade jag inte fel i Vad åt du idag -tråden! Krya på dej! Hur lång tid får man ligga inne för en sån operation i dagsläget? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu