Peolito Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 1 timme sedan, skrev B747: Tackar broderMånga rom och cola har det blivit vid poolen denna förmiddag.Måste tacka Bee att hon orkar bo i hop med gamle Bengan he he Skickat från min iPhone med Tapatalk Du har hittat en pärla som orkar med dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 Bee brorsa har nu kommit ut till Koh Lan med sin dotter, så nu blev pappa Bengan med sin vassa andedräkt lekfarbror haha.[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 21 timmar sedan, skrev Duracell: Jammat munspel och ylat till mina grannars förtret.😜 Låter bra Nästa gång man ölar skulle man haft dig spelande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 4 timmar sedan, skrev B747: Skickat från min iPhone med Tapatalk Schyst barre! Var (vilket ställe) bor du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 2 timmar sedan, skrev B747: Bee brorsa har nu kommit ut till Koh Lan med sin dotter, så nu blev pappa Bengan med sin vassa andedräkt lekfarbror haha. Skickat från min iPhone med Tapatalk Vad du ser ut att lida att lida Flygis ... ser ingen alkohol på bilden ... men helt riktigt ... ska det inte heller vara i barns närvaro ... ha det gött !!! If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 Frugan och jag har varit riktiga kycklingföräldrar och totalt tömt och städat ur lille sonens rum (Hmmmm han fyller 30 nu i augusti) Det här med städning, hålla ordning, tvätta och tvätta sig är inte riktigt hans grej.... Så han får hålla till i vårat "Gästrum" - Garageförådet.... men även det lär saneras då och då.... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 8 minuter sedan, skrev Enis: Frugan och jag har varit riktiga kycklingföräldrar och totalt tömt och städat ur lille sonens rum (Hmmmm han fyller 30 nu i augusti) Det här med städning, hålla ordning, tvätta och tvätta sig är inte riktigt hans grej.... Så han får hålla till i vårat "Gästrum" - Garageförådet.... men även det lär saneras då och då.... /Enis Gifte inte han sig för några år sedan, och bor hemma?? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 4 minuter sedan, skrev hamnoi: Gifte inte han sig för några år sedan, och bor hemma?? Det höll inte länge (Gulafeberngiftemål), de var som katt och råtta när hon var och hälsade på här hemma tyvärr (Då hade han ett andrahandskontrakt som han festade bort) Men vi har inte gett upp hoppet för nu har han utbildat sig till Lastbilschaufför och skaffat sig ett jobb med fasta rutiner. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 1 minut sedan, skrev Enis: Det höll inte länge (Gulafeberngiftemål), de var som katt och råtta när hon var och hälsade på här hemma tyvärr (Då hade han ett andrahandskontrakt som han festade bort) Men vi har inte gett upp hoppet för nu har han utbildat sig till Lastbilschaufför och skaffat sig ett jobb med fasta rutiner. /Enis Ok, ja det var tråkigt men någon gång ska han väl växa upp, kämpa på! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 Gjort lönerna idag på kontoret . En polare hälsade på. Blir en kontorsstols 🥃[emoji106][emoji1][emoji485] Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 (ändrad) Då Hamburg är en hansastad blir det mycket båtar och vatten. Här fler bilder i kameran från det häftiga maskinrummet som jag får lägga in när jag är hemma Ändrades Juli 23, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 Nu börjar jag och guldmunken få upp ångtrycket.Tjohoooo från???Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 Shoppat 😀 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 Lock and loll på Koh Lan.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 Tog en promenad till bilen med lära gå stolen. Sedan blev det en tur i skogarna mellan Kalmar och Nybro. Sedan fick man en hälsning från svågern och de 2 hundarna jag har kvar. De verkar må bra. ellen o saddam.mp4 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 On 2018-07-22 at 13:37, skrev Duracell: Jammat munspel och ylat till mina grannars förtret.😜 Du är riktigt duktig! Idag har jag skruvat ihop en enkel möbel. Extra pluspoäng till den som begriper vad som står på byrån..... Nu är städningen klar och dags att låta baselementen svettas lite - tillsammans med en kall pilsner. Skönt med semester! 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Då Hamburg är en hansastad blir det mycket båtar och vatten. Här fler bilder i kameran från det häftiga maskinrummet som jag får lägga in när jag är hemma Ja Hamburg e en cool stad som jag har vart i några gånger, och många klubbar har dom med hmmmmm,,,,typ skoj! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 48 minuter sedan, skrev nissehult_13: Tog en promenad till bilen med lära gå stolen. Sedan blev det en tur i skogarna mellan Kalmar och Nybro. Sedan fick man en hälsning från svågern och de 2 hundarna jag har kvar. De verkar må bra. ellen o saddam.mp4 Fan vad rooligt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 1 timme sedan, skrev audirs2: Fan vad rooligt! Förklara gärna vad det var roligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 17 minuter sedan, skrev berlitz: Förklara gärna vad det var roligt. Att mannen kan gå igen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 Nu börjas det igen😨😈😨😈0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 23, 2018 Dela Inlagd Juli 23, 2018 Besökte Göteborg/ Långedrag kolla på en Nimbus W9 med Hardtop i havet. Lite skillnad att se den i provbasängen och ute på sjön. , Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 24, 2018 Dela Inlagd Juli 24, 2018 Ännu en dag av slit och släp med polaren guldmunken.Tyvärr så ligger gumman på rummet med feber,trots att vi har betalat bränsletillägg för att slippa ett kallt rum he he.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 24, 2018 Dela Inlagd Juli 24, 2018 2 minuter sedan, skrev B747: Ännu en dag av slit och släp med polaren guldmunken.Tyvärr så ligger gumman på rummet med feber,trots att vi har betalat bränsletillägg för att slippa ett kallt rum he he. Skickat från min iPhone med Tapatalk Hälsokur på gång för svetsarn? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 24, 2018 Dela Inlagd Juli 24, 2018 Börjar bli sugen på en kolonilott men verkar ta tid att få någon. Besöker vänner i Linnéa koloniområde i Bromma.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu