Boa52 Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Självklart......... Inte bara ollad, utan även "rövad" samt "armhålad och ljumskad"..........🤣 Skall eländet drabba mig, så skall det fanimej spridas också........🤣 Du verkar vara en trevlig kille hoppas vi alldrig träffs☹️😯 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 17, 2020 3 minuter sedan, skrev Boa52: Du verkar vara en trevlig kille hoppas vi alldrig träffs☹️😯 Om du tycker att jag verkar vara en trevlig kille, varför hoppas du då att vi aldrig träffas?....... Jag tycker det är jättekul att träffa trevliga människor men du kanske har en annan preferens när det gäller att träffa folk?....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 6 minuter sedan, skrev Boa52: Du verkar vara en trevlig kille hoppas vi alldrig träffs☹️😯 Dax för träbocken att gå på sängen nu. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 13 minuter sedan, skrev Boa52: Du verkar vara en trevlig kille hoppas vi alldrig träffs☹️😯 Härligt med en vintage Boa-kommentar... Om du luskar lite bakåt på forumet, så kommer du nog förstå att @Kötthandlarnvarit trevligare än förväntat. Ta en stänkare nu, så du inte riskerar att bli inlåst igen. Lappsnuten har väl aldrig sett en nykter bilist förut, klart de blir skeptiska....😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 Så, då gjorde man sin sista arbetsdag på kontoret i Gbg och fr.o.m. måndag blir det pendling till ett ställe där det faktiskt regnar mer än i Gbg (Borås/Dalsjöfors)........[emoji13] Som jag skrivit tidigare, så är jag väl inte jättenöjd men nu är det som det är....... Skrev ju också i mitt förra inlägg huruvida min pajaschef skulle höra av sig........ Visst gjorde han det men det var mest för att höra om jag utbildat min efterträdare bra? Hur fan skulle jag ha möjligheten till det på så kort tid men som sagt, jag har gått "above and beyond" av vad som någonsin kan krävas av mig........ Sista orden från honom var "tack för hjälpen med utbildningen"......... Inte ett enda jävla tack för allt slit och tid jag lagt ner för att få planeringen att fungera.......[emoji2959] Nåväl, efter detta så fick jag en lättnadskänsla, för med en sådan id*ot till chef vill jag verkligen inte vara kvar....... Så idag blev det lite utrensning............ Före....... Å efter......... Men ja é inte bitter iaf..........[emoji1787] Tur du kom bort från den där dåren.Lycka till på nya stället.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 14 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Om du tycker att jag verkar vara en trevlig kille, varför hoppas du då att vi aldrig träffas?....... Jag tycker det är jättekul att träffa trevliga människor men du kanske har en annan preferens när det gäller att träffa folk?....... Du skrev skall eländet drabba mej så ska det fanimej spridas också. Vill man träffa en gubbe men dom tankarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 48 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Självklart......... Inte bara ollad, utan även "rövad" samt "armhålad och ljumskad"..........🤣 Skall eländet drabba mig, så skall det fanimej spridas också........🤣 I vilken ordning? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 17, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev ellim63: Vilket jävla svin! Ja verkligen, men samtidigt kan jag inte låta bli att bli lite imponerad av honom........ Att han lyckats dupera hela ledningen på det sättet som han gjort under flera år, är på ngt konstigt sätt imponerande....... Ändrades April 17, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 10 minuter sedan, skrev Mankan: I vilken ordning? Faktiskt en fullt logisk fråga då 1-2 är ok, 2-1 ej ok. ATM är i lite gränslandet, beroende på mottagarens tycke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 17, 2020 15 minuter sedan, skrev Mankan: I vilken ordning? Tja, det var inte helt enkelt om jag skall vara ärlig.......... Först tänkte jag olla men jag ville ju inte ha den sure i varken armhåla eller ljumske och definitivt inte i röven...... Sedan tänkte jag att jag börjar med armhåla och sedan ljumske och så får jag singla slant om det andra sedan........ Det slutade med att det blev ollandet efter ljumsken å sedan satte jag dit röven, eller om jag satte dit röven först och ollade sedan? Minnena går isär men på ngt sätt blev det halväckligt ändå.......🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: jag satte dit röven först och ollade sedan? Big no-no... nu har du i princip rövknullat dig själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Tja, det var inte helt enkelt om jag skall vara ärlig.......... Först tänkte jag olla men jag ville ju inte ha den sure i varken armhåla eller ljumske och definitivt inte i röven...... Sedan tänkte jag att jag börjar med armhåla och sedan ljumske och så får jag singla slant om det andra sedan........ Det slutade med att det blev ollandet efter ljumsken å sedan satte jag dit röven, eller om jag satte dit röven först och ollade sedan? Minnena går isär men på ngt sätt blev det halväckligt ändå.......🤣 Ja jag tänkte väl det. Det där gör man inte utan en väl genomtänkt plan om man ska undvika att straffa sig själv 😂 Ändrades April 17, 2020 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 6 timmar sedan, skrev FF: Varit iväg och köpte en pensionärsbil, hämtar den nästa vecka. FF Det kommer en bild på den nästa vecka, några blir väl besvikna. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 17, 2020 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev M33: Big no-no... nu har du i princip rövknullat dig själv. Jag vet, och jag kommer sitta hela natten i badkaret under en skållhet dusch och försöka tvaga mig ren (förmodligen utan större lycka).......... Allt blev bara fel hur jag än tänkte i ordningsföljden när jag utförde dådet.......... Blir det snorren i armhålan, eller tvärtom (blir ju samma grej på ngt sätt)........ Men det är klart att ljumsken i röven eller tvärt om hade ju varit gymnastiskt sett oerhört imponerande.......🤣 Ändrades April 18, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 1 minut sedan, skrev FF: Det kommer en bild på den nästa vecka, några blir väl besvikna. FF Det ante mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Ja verkligen, men samtidigt kan jag inte låta bli att bli lite imponerad av honom........ Att han lyckats dupera hela ledningen på det sättet som han gjort under flera år, är på ngt konstigt sätt imponerande....... Det är väl ingen hemlighet att chefer,oftast höga chefer,lider av bokstäver och ser en vanlig hederlig arbetare som en schackpjäs.Dom har ingen empati helt enkelt. Vet av egen erfarenhet då jag är plus 50 bast. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 4 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Om du tycker att jag verkar vara en trevlig kille, varför hoppas du då att vi aldrig träffas?....... Jag tycker det är jättekul att träffa trevliga människor men du kanske har en annan preferens när det gäller att träffa folk?....... Den där Boa måste vara det största Röv hålet på forumet Förstår nu varför så många hatar honom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev B747: Det är väl ingen hemlighet att chefer,oftast höga chefer,lider av bokstäver och ser en vanlig hederlig arbetare som en schackpjäs.Dom har ingen empati helt enkelt. Vet av egen erfarenhet då jag är plus 50 bast. De brukar vara puckon alla jag hade bara 2 bra under mina 45 år på volvo resten 4 5 var mobbare mm Ändrades April 17, 2020 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 18, 2020 Dela Inlagd April 18, 2020 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev clion: Den där Boa måste vara det största Röv hålet på forumet Förstår nu varför så många hatar honom Nu ska jag försvara han för andra gången! Förstår varför du skriver det, men den "där Boa" har jäklig stor OTUR då han skriver, han har extremt dålig läsförståelse och delvis på grund av det och även under berusning så blir det helt galet då han ska utrycka sig bakom tangentbordet, och han framstår då som extremt korkad och otrevlig. Men han borde fan tänka sig för, läsa sina inlägg och det han gnäller över 3 gånger extra sakta och bokstav för bokstav, så slapp det bli såna grodor! Naturligtvis spelar också it-ovana, ovana att skriva, samt ovana av sociala medier in för många äldre, vilket gör att det blir så galet för "den där Boa" Jag har ändå träffat han, och han är inget rövhål IRL. Ändrades April 18, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 18, 2020 Dela Inlagd April 18, 2020 1 timme sedan, skrev apknug: Ormen skulle man vilja träffa! Det finns några andra som man troligen vill undvika bekantskap med dock...... Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk Eller så träffa alla först och sedan göra en bedömning! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 18, 2020 Dela Inlagd April 18, 2020 Idag har jag träffat John Konkhen och hämtat ut ölostar från Belgoklubben som jag ska trycka i mig i em. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 18, 2020 Dela Inlagd April 18, 2020 Blev en matta på balkongen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 18, 2020 Dela Inlagd April 18, 2020 Bryggt mig en 20 liter Ipa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 19, 2020 Dela Inlagd April 19, 2020 Blev först att åka till Eskilstuna och hämta några vinylare. Ringde sedan upp Thaimassagen i Västerås och bokade tid. Och efter den behandlingen var det bara att knalla iväg och inmundiga en smarrig pirra 😛 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 19, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2020 (ändrad) Eftersom man är anställd inom Danish Crown koncernen, så i dessa Coronatider så kommer alltid detta upp när man startar datorn, vilket kommer från den danska motsvarigheten till Folkhälsomyndigheten............ Har väl inte läst det så jättenoga tidigare men av ngn anledning gjorde jag det idag.......... Vad betyder detta??!!........ Att tungkyssar är OK mellan kollegor då (å även avsugningar och vaginal penetrering)??!!....... Ändrades April 19, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu