rolba Inlagd Mars 29, 2020 Dela Inlagd Mars 29, 2020 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Kikar inte på karlar. BTT Det var mest avståndet jag tänkte på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 29, 2020 Dela Inlagd Mars 29, 2020 10 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Premiären vad gäller träningsmatcher ja. Serien startar om två veckor då Filipstad tar emot Nyedshov hemma på Kalhyttan. BTT Är det där han Zlätan spelar i? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 29, 2020 Dela Inlagd Mars 29, 2020 Även idag spanat efter @audirs2 men han lyser med sin frånvaro 🤔 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 29, 2020 Dela Inlagd Mars 29, 2020 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Även idag spanat efter @audirs2 men han lyser med sin frånvaro 🤔 Spanar du efter karlar? 😇 Nu blir nog @broder tuk tuk besviken på dig. 😁😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 29, 2020 Dela Inlagd Mars 29, 2020 1 timme sedan, skrev rolba: Det var mest avståndet jag tänkte på. Jag stod vid andra målet därför det blev lite långt avstånd. Det mesta av spelet var förlagt till den planhalvan. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 29, 2020 Dela Inlagd Mars 29, 2020 1 timme sedan, skrev audirs2: Är det där han Zlätan spelar i? Nej det var inte Milan direkt som spelade:)) BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 29, 2020 Dela Inlagd Mars 29, 2020 1 timme sedan, skrev Soengsang: Även idag spanat efter @audirs2 men han lyser med sin frånvaro 🤔 Är på verkstan, kaffet e på! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 1, 2020 Dela Inlagd April 1, 2020 (ändrad) On 2018-12-27 at 18:47, skrev M33: Ben i svartlackerad massiv bok slår furu varje dag i veckan... On 2018-12-27 at 16:39, skrev Kötthandlarn: Va!!!! Inte furu?..... Jag har hört från säker källa (@M33) att det är det nya nu........ Å Pia verkar måttligt imponerad....... Förutom att jag försökte vara jätterolig, så tycker jag det blev väldigt bra........ Nu går tamme fan skam på torra land... @M33 furuattacker når nya höjder... Får nog starta en vi som älskar ...... grupp på Facebook och vara en stenhård moderator där.... no mercy... /Enis Ändrades April 1, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 1, 2020 Dela Inlagd April 1, 2020 Som du redan vet så är det ju 1:a April idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 1, 2020 Dela Inlagd April 1, 2020 18 minuter sedan, skrev Enis: Nu går tamme fan skam på torra land... @M33 furuattacker når nya höjder... Får nog starta en vi som älskar ...... grupp på Facebook och vara en stenhård moderator där.... no mercy... /Enis Svik ....Undvik? Inga träslag, men kanske trogna besökare känner så. Men som sagt, Aprilskämt, kan man tro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 1, 2020 Dela Inlagd April 1, 2020 2 timmar sedan, skrev Enis: Nu går tamme fan skam på torra land... @M33 furuattacker når nya höjder... Får nog starta en vi som älskar ...... grupp på Facebook och vara en stenhård moderator där.... no mercy... /Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 2, 2020 Dela Inlagd April 2, 2020 (ändrad) Hej, Hade tänkt ta en tur runt Chaloem Rattanakosin National Park (inte in då det är stängt) på lördag eller söndag, kanonfina motorcykel vägar med bra asfalt och fin natur. Så passade på att byta däck på Hondan och Tracern, det fortfarande öppet men.. Blir det en dagstur på lördagen eller söndagen? Det är nog mer tveksamt... Nya däck fram och bak på Forzan. Och bra "kletiga" däck till Tracern. Ha en kanonbra dag! Ändrades April 2, 2020 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd April 2, 2020 Dela Inlagd April 2, 2020 ... Förundrats över en fallekärrings resonemang då hon gick fram till mina hundar och skulle klappa dem (utan att fråga) när jag stod utanför 7/11:"Please don't touch my dogs." "Why not?" "Because I don't want you to do so...." "But why do you bring them here then?" Tystnad.... "Can I touch you?"Tystnad följt av en tung suck och så gick hon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 2, 2020 Dela Inlagd April 2, 2020 3 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej, Hade tänkt ta en tur runt Chaloem Rattanakosin National Park (inte in då det är stängt) på lördag eller söndag, kanonfina motorcykel vägar med bra asfalt och fin natur. Så passade på att byta däck på Hondan och Tracern, det fortfarande öppet men.. Blir det en dagstur på lördagen eller söndagen? Det är nog mer tveksamt... Nya däck fram och bak på Forzan. Och bra "kletiga" däck till Tracern. Ha en kanonbra dag! När ska du bort oskulden på dessa däck. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 2, 2020 Dela Inlagd April 2, 2020 Middag på kontoret Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 3, 2020 Dela Inlagd April 3, 2020 17 timmar sedan, skrev FF: När ska du bort oskulden på dessa däck. FF Hej FF Ja du... En bra fråga.. Chicken strip's kommer nog att sitta kvar någon månad innan man kan ut och köra igen, "inlåst" i Bangkok som man är. Och som inte det var nog, nästa vecka var planerad att köra Mae Hong Son turen med 1864 kurvor, där hade chicken strips garanterat varit borta. Blir lite svårare på soi:en hemma inne på området. Mae Hong Son loop. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 3, 2020 Dela Inlagd April 3, 2020 6 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej FF Ja du... En bra fråga.. Chicken strip's kommer nog att sitta kvar någon månad innan man kan ut och köra igen, "inlåst" i Bangkok som man är. Och som inte det var nog, nästa vecka var planerad att köra Mae Hong Son turen med 1864 kurvor, där hade chicken strips garanterat varit borta. Blir lite svårare på soi:en hemma inne på området. Mae Hong Son loop. Ha en kanonbra dag! Du får köre virtuellt istället!😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 Det har varit lite körigt sista dagarna, i fredags köpte favoritdottern en bil för att kunna ta sig fram och tillbaka till jobbet.. Och igår var vi på husvisning, Dotera vill inte bo med sina gamla föräldrar längre... 😥🙄😄 Väldigt mysigt ställe må jag säga! På vägen hem stannade vi till på Jannelunds gård för att handla deras ekologiska färskkorvar och egengjorda kimchi! 😋 Tyvärr hade dom inte lammracks så sista stoppet blev hos Roberssons för att handla till lördagsmiddagen.. En mycket trevlig utflykt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 Hej Tagit reda vem som är högsta chefen som ombudsman i Thailand: Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 Hej Tog en söndagstur med MCn idag, Inte en människa ute. 50027241001_relive-tracker_1586072990384.mp4 Var dock lite för varmt på eftermiddagen, 38 - 40 grader.. Hittade dock mat på restaurang trots förmaningar om att hålla stängt. Kanchanaburi_trip.mp4 578 Km idag, tyvärr tar det tid att komma ut från Bangkok, så 80% är tråkiga vägar.. @FF Det är fortfarande 1 cm chicken strips kvar på däcken.. Ha en kanonbra väg! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 (ändrad) 37 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Tog en söndagstur med MCn idag, Inte en människa ute. 50027241001_relive-tracker_1586072990384.mp4 70 MB · 0 downloads Var dock lite för varmt på eftermiddagen, 38 - 40 grader.. Hittade dock mat på restaurang trots förmaningar om att hålla stängt. Kanchanaburi_trip.mp4 233 MB · 0 downloads 578 Km idag, tyvärr tar det tid att komma ut från Bangkok, så 80% är tråkiga vägar.. @FF Det är fortfarande 1 cm chicken strips kvar på däcken.. Ha en kanonbra väg! Det blev ingen tur för mig idag, 0.5+ på morgonen, men tog en tur till golfbanan gick helt okey idag. FF Ändrades April 5, 2020 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 Fick en låda med käk käk från:https://www.olearyssbd.com/sv-SE igår. Kom med Kerryexpress. Så idag har jag griljerat Påskskinkan. Under tiden skinkan gick klar i ugnen,blev det ett par mackor med Görans rödbetssallad, mina egna köttbullar. Mums. Skinkan klar. Nu får den kallna. Fanns mer godis i lådan såsom ost,löksill,leverpastej,gula ärtor m.m Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 Idag blev det en utflykt till Göljestigen som ligger i kilsbergen utanför Örebro, mycket vackert.. och frugan plockade en bukett vitsippor, Bjuder på ett gäng bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 5, 2020 Dela Inlagd April 5, 2020 5 timmar sedan, skrev ellim63: Idag blev det en utflykt till Göljestigen som ligger i kilsbergen utanför Örebro, mycket vackert.. och frugan plockade en bukett vitsippor, Bjuder på ett gäng bilder! Fantastiskt gott??? MVH 😘 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 9, 2020 Dela Inlagd April 9, 2020 Kom in en tvåtandad kärring! Fyra bör det va! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu