Boa52 Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 15 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Som om det inte skulle bli värre för min stackars kollega, så fick jag en skärmdump från hennes mobil när hon meddelade chefen........ När hon berättade om sitt missfall svarade idi*ten ungefär så här........... "Oj, det var tråkigt men det är bara till att hoppa på hästen igen och köra".......... WTF?????....... Vad är det för en idi*t som uttrycker sig så i en sådan situation??????........ Sedan frågar han om hon har kontaktat mig för att rädda produktionen för nästa vecka!!!!!!! Det är väl för fan chefens ansvar att tala med mig om vad som hänt och hur det skall lösas istället för att lägga ansvaret på en stackars kvinna som genomlidit ngt av det värsta som finns............ Jag vill bara bort nu från det här företaget men är tyvärr för svag för att våga ta steget........ Nu tänker jag inte bråka med dej synd om en som fått missfall, inte kul. Du har skrivit på detta forum att du i stort sett äger firman Det är du som styr och ställer i firman men nu är firman skit för dej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 10 minuter sedan, skrev Boa52: Nu tänker jag inte bråka med dej synd om en som fått missfall, inte kul. Du har skrivit på detta forum att du i stort sett äger firman Det är du som styr och ställer i firman men nu är firman skit för dej Har du supit bort varenda jävla hjärncell, dummare jävel är svårfunnet! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 14 minuter sedan, skrev Boa52: Nu tänker jag inte bråka med dej synd om en som fått missfall, inte kul. Du har skrivit på detta forum att du i stort sett äger firman Det är du som styr och ställer i firman men nu är firman skit för dej Du är fan dum i hela huvudet när du dricker dunk, tänkt dig för lite innan du loggar in....otrevligare bakom tangentbordet än du finns nog inte! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 22, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Mars 22, 2020 16 minuter sedan, skrev Boa52: Nu tänker jag inte bråka med dej synd om en som fått missfall, inte kul. Du har skrivit på detta forum att du i stort sett äger firman Det är du som styr och ställer i firman men nu är firman skit för dej Jag kommenterar sällan idi*ter men detta var nog ngt av det mest enfaldiga och skruvade inläggen jag någonsin har läst.......... Har väl aldrig påstått ngt sådant?...... Det du påstår att jag skrivit måste vara ett resultat av en fantastisk snefylla från de dunkar du uppenbarligen holkar i dig dag för dag (stackars din ev. fru)......... Det universum som du lever i, måste vara ngt så speciellt att inte ens NASA ser det i sina teleskop......... 5 minuter sedan, skrev hamnoi: Har du supit bort varenda jävla hjärncell, dummare jävel är svårfunnet! Uppenbarligen har han det.......... Kan nog inte tänka mig en mer korkad id**t än detta patrask som försöker ursäkta sig som människa............... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 Funderat på att byta bort Hondan med variatordrift men kom fram till att det blir för mycket slitage på tårna när man ska växla den här. Dessutom skulle jag få lägga en slant emellan. Mest ett problem sommartid när man åker i bara badbrallor att det blir lite slitet uppe på stortån.Men bojsänken kan inte rekommenderas oavsett.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 Suzuki K50 var bäst [emoji6] MT 5 var onekligen lätta att få fart i. DT är väl också ett gränsfall, men i mina ögon en riktig moppe, lika så TS50.Gilera.4 växlad.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 5 minuter sedan, skrev Nicholas: Gilera. 4 växlad. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Rörram, en av få...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 39 minutes ago, Boa52 said: Nu tänker jag inte bråka med dej synd om en som fått missfall, inte kul. Du har skrivit på detta forum att du i stort sett äger firman Det är du som styr och ställer i firman men nu är firman skit för dej Det är bedrövligt att du ens kom till världen. Du blir bara dummare och dummare. Skitstövel! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 Boa kommer inte kunna svara på en stund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 54 minuter sedan, skrev Boa52: Nu tänker jag inte bråka med dej synd om en som fått missfall, inte kul. Du har skrivit på detta forum att du i stort sett äger firman Det är du som styr och ställer i firman men nu är firman skit för dej idi*t! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Mars 23, 2020 Dela Inlagd Mars 23, 2020 Tog ut en Lasagne ur ugnen idag på den Thailändska landsbygden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Mars 23, 2020 Dela Inlagd Mars 23, 2020 On 2020-03-22 at 18:29, skrev Kötthandlarn: Som om det inte skulle bli värre för min stackars kollega, så fick jag en skärmdump från hennes mobil när hon meddelade chefen........ När hon berättade om sitt missfall svarade idi*ten ungefär så här........... "Oj, det var tråkigt men det är bara till att hoppa på hästen igen och köra".......... WTF?????....... Vad är det för en idi*t som uttrycker sig så i en sådan situation??????........ Sedan frågar han om hon har kontaktat mig för att rädda produktionen för nästa vecka!!!!!!! Det är väl för fan chefens ansvar att tala med mig om vad som hänt och hur det skall lösas istället för att lägga ansvaret på en stackars kvinna som genomlidit ngt av det värsta som finns............ Jag vill bara bort nu från det här företaget men är tyvärr för svag för att våga ta steget........ Ja du vännen det där tog nog priset! Sicken "pajas", inte den vassate kniven i lådan. Hoppas du tar steget och slutar där, ta med dig din kollega också. Du fixar det eftersom du är bäst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 24, 2020 Dela Inlagd Mars 24, 2020 Idag var jag hos en Visa agency i Pattis och betalade 500 baht för en 90-dagarsrapportering. Kommer aldrig mera att sätta min fot på Imm i Jomtien. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Mars 24, 2020 Dela Inlagd Mars 24, 2020 55 minuter sedan, skrev Jive: Idag var jag hos en Visa agency i Pattis och betalade 500 baht för en 90-dagarsrapportering. Kommer aldrig mera att sätta min fot på Imm i Jomtien. Gumman var där nyss,hysteriskt med folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 24, 2020 Dela Inlagd Mars 24, 2020 1 timme sedan, skrev berlitz: Gumman var där nyss,hysteriskt med folk. De har byggt tak längs hela den ena sidan på parkeringen och under detta tak står folk i 5 led och trängs axel mot axel. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 24, 2020 Dela Inlagd Mars 24, 2020 6 timmar sedan, skrev Jive: De har byggt tak längs hela den ena sidan på parkeringen och under detta tak står folk i 5 led och trängs axel mot axel. Är det därför det är tunt med folk på beachen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 24, 2020 Dela Inlagd Mars 24, 2020 (ändrad) 34 minuter sedan, skrev rolba: Är det därför det är tunt med folk på beachen? Det vet jag inte, men jag vet att polisen är överallt och skingrar folk. Dock inte på immigration där folket står i kö som packade sillar. Ändrades Mars 24, 2020 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 24, 2020 Dela Inlagd Mars 24, 2020 Idag blev det premiär med nyservade hojen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 28, 2020 Dela Inlagd Mars 28, 2020 Idag var det premiär för årets första match Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 28, 2020 Dela Inlagd Mars 28, 2020 Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Mars 28, 2020 Dela Inlagd Mars 28, 2020 Tog en liten promenad här hemma bara. Cykeln vårfixad och cyklad redan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 28, 2020 Dela Inlagd Mars 28, 2020 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Idag var det premiär för årets första match Ok så det här var premiären, när spelas nästa första match? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 29, 2020 Dela Inlagd Mars 29, 2020 1 timme sedan, skrev GreenValley: Ok så det här var premiären, när spelas nästa första match? Premiären vad gäller träningsmatcher ja. Serien startar om två veckor då Filipstad tar emot Nyedshov hemma på Kalhyttan. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 29, 2020 Dela Inlagd Mars 29, 2020 5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Du skulle haft kikaren med dig.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 29, 2020 Dela Inlagd Mars 29, 2020 5 timmar sedan, skrev rolba: Du skulle haft kikaren med dig.😉 Kikar inte på karlar. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu