ellim63 Inlagd Februari 21, 2020 Dela Inlagd Februari 21, 2020 8 timmar sedan, skrev M33: Går hon på väggarna? Hon kanske klättrar på väggarna på grund av... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 21, 2020 Dela Inlagd Februari 21, 2020 1 timme sedan, skrev ellim63: Hon kanske klättrar på väggarna på grund av... Skulle helt klart skrivit golvplattor men jag trodde ni skulle tänka för en gäång skull. Håll dej till matinlägg, din hobby🤨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 21, 2020 Dela Inlagd Februari 21, 2020 Thailand är Thailand i dag kom dom och skulle fixa blommor och allt för bröllopet, det var i morgon dom skulle komma, f-n inte fixat bort Traktor, tukisen, bilen alla moppar dom ser ut som frågetecken när jag säger, to morrow Vill att " min " lilla flicka 26 år ska få ett fint bröllop men va tusan , typiskt Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 21, 2020 Dela Inlagd Februari 21, 2020 2 timmar sedan, skrev Boa52: Thailand är Thailand i dag kom dom och skulle fixa blommor och allt för bröllopet, det var i morgon dom skulle komma, f-n inte fixat bort Traktor, tukisen, bilen alla moppar dom ser ut som frågetecken när jag säger, to morrow Vill att " min " lilla flicka 26 år ska få ett fint bröllop men va tusan , typiskt Thailand Grattis till en ny svärson då! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 21, 2020 Dela Inlagd Februari 21, 2020 Har hämtat mig nu från inbärning och uppsättning. Så det kommer några bilder till från gårdagen. Efter inbärning och uppsättning blev det så här. Mycket utrymme att fylla upp. På vägen bakom ska det bli en bänk med diskho och en kyl där hörnskåpet står. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 21, 2020 Dela Inlagd Februari 21, 2020 2 timmar sedan, skrev audirs2: Grattis till en ny svärson då! Inte min dotter som ni förstår, men jag var nära att ställa till det ordenligt. Blomster chefen katoy och börja tala om för mej vad jag skulle göra, i morgon sa jag. Men när vi prata lite grann ordnade det sej. Vilket arrangemang, fel stavat så behöver samsongeng gnälla. För,dj snyggt. En hel vägg med blommor hoppas bara det inte blåser som det gorde på morgonen och inne i huset, 6 man jobba hela dan, o två katoyer så 4 man 2 katoyer snyggt blev det Folk här hela dan, damer tanter, tjejer och samsong hur ska jag fixa bort traktor och sånt i morgon nu ska vi tydligen gå på bya festen, helpöte ont i huvudvärken i morgon😰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 21, 2020 Dela Inlagd Februari 21, 2020 4 timmar sedan, skrev Boa52: Inte min dotter som ni förstår, men jag var nära att ställa till det ordenligt. Blomster chefen katoy och börja tala om för mej vad jag skulle göra, i morgon sa jag. Men när vi prata lite grann ordnade det sej. Vilket arrangemang, fel stavat så behöver samsongeng gnälla. För,dj snyggt. En hel vägg med blommor hoppas bara det inte blåser som det gorde på morgonen och inne i huset, 6 man jobba hela dan, o två katoyer så 4 man 2 katoyer snyggt blev det Folk här hela dan, damer tanter, tjejer och samsong hur ska jag fixa bort traktor och sånt i morgon nu ska vi tydligen gå på bya festen, helpöte ont i huvudvärken i morgon😰 Det är bara att ge järnet. Såna här tillfällen att ha roligt ska man ta vara på. Vem vet nästa vecka kanske det inte är en enda fest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 21, 2020 Dela Inlagd Februari 21, 2020 Som ja skrivit så är det byafest, håller på än. Vilket skådespel dom har på scenen, f-n större än Madonnas upträdande När vi var där och tittade kom det fram en Polis , tog mej i handen och sa jag är polischef här, tänkte, inget pass inget tm 30, skit. men jag sa vi träfffades förrra året och vi drack lao ka tillsammans, ja sa han klappa mej på axeln och gick Alldrig sett mannen och jag dricker inte lao ka men det gick hem😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 22, 2020 Dela Inlagd Februari 22, 2020 I morgon är det bröllop här, Dom är roliga thaidamerna dom har nu sopat, städat ca 5 ggr åven gatan men som det blåser kommer dom måste sopa en gång till i kväll. Allting ska stanna av för just bröllopet, alla grejor ska bort nu även saker som tar 10 min att ställa i garaget Va f-n ska jag bara sitta här hela dan utan nåt att göra😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 22, 2020 Dela Inlagd Februari 22, 2020 Kl 06,00 slutade bya festen, satt ute och drack kaffe då kom flickor som varit hos oss på kvällen på väg hem Huva Nu kom en lastbil och minst 8 man som tydligen ska sätta upp nåt partytält på gatan vilket liv dom förr, bja, bja fel dom är 10 st 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 22, 2020 Dela Inlagd Februari 22, 2020 Nåt party tält skrev ja det är 50 m långt, viste inte det skulle bli stort, sa till min fru och hennes syster jag sover i garaget imorgon för feste börjar tidigt, nej säger dom tydligen ska jag hälsa alla välkommen till bröllopet, blir en lung kväll då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 22, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 22, 2020 Rättvist...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Nu är det strax start på bröllopet, dom har jobbat sen 5 på morgonen, vilket spektakel tur jag inte behöver betala kalaset men det blir skoj att se även om jag har nyckeln till garaget så jag kan gömma mej😐 annars är väl jag gift en gång till i morgon med nån ny tjej, Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 4 minuter sedan, skrev Boa52: Nu är det strax start på bröllopet, dom har jobbat sen 5 på morgonen, vilket spektakel tur jag inte behöver betala kalaset men det blir skoj att se även om jag har nyckeln till garaget så jag kan gömma mej😐 annars är väl jag gift en gång till i morgon med nån ny tjej, Huva Varför får man aldrig vara med.. Suck 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 2 timmar sedan, skrev Boa52: Nu är det strax start på bröllopet, dom har jobbat sen 5 på morgonen, vilket spektakel tur jag inte behöver betala kalaset men det blir skoj att se även om jag har nyckeln till garaget så jag kan gömma mej😐 annars är väl jag gift en gång till i morgon med nån ny tjej, Huva Kan du inte posta bilder på det som händer? //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 1 timme sedan, skrev Broskan: Kan du inte posta bilder på det som händer? //Broskan Har filmat och fotat hela morgonen, fär se när jag kommer om jag lägger ut nåt. Men vilket dj-la party inte klokt har varit med på bröllop och begravningar förut men detta slår mitt rekord. säker 300 gäster och alla vill att jag ska dricka med dom, Huva inte drukit nåt idag vill vara klar i knoppen. Fick avstyra ett bråk och det är flickan Tip,s dag inge trubbel. Det gick bra, höja rösten lite så allt klart Säkert 15 - 20 stora högtalare och flickor som dansar på scen dom jucka som om jag var med🤨 dom spelar så dj-la högt kommer inte att höra nåt på en vecka och dom har monerat hela annläggning nära garaget så jag kan inte gömma mej där. Satt 5 pojakar och tre söta tjejer sa till en av tjejerna du och jag går upp på vinden, Yes sa hon Dubbelhuva. grabbarna höll på dö av skratt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Jag var med uppe på scen och dansa med flickorna, vilka applåder jag fick och helt nykter. Bjuder man på sej själv här får man 100 % tillbaka helt underbara damer, gubbar . Nu är det kväll och dom plockar ihop allting ett dj-la jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Mycket som pågår nu inför nästa Helg.Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 7 timmar sedan, skrev Boa52: Har filmat och fotat hela morgonen, fär se när jag kommer om jag lägger ut nåt. Men vilket dj-la party inte klokt har varit med på bröllop och begravningar förut men detta slår mitt rekord. säker 300 gäster och alla vill att jag ska dricka med dom, Huva inte drukit nåt idag vill vara klar i knoppen. Fick avstyra ett bråk och det är flickan Tip,s dag inge trubbel. Det gick bra, höja rösten lite så allt klart Säkert 15 - 20 stora högtalare och flickor som dansar på scen dom jucka som om jag var med🤨 dom spelar så dj-la högt kommer inte att höra nåt på en vecka och dom har monerat hela annläggning nära garaget så jag kan inte gömma mej där. Satt 5 pojakar och tre söta tjejer sa till en av tjejerna du och jag går upp på vinden, Yes sa hon Dubbelhuva. grabbarna höll på dö av skratt Är du släkt med Clion? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 23, 2020 Dela Inlagd Februari 23, 2020 Skämde bort min lilla gunstling idag If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 18 timmar sedan, skrev Nilsson68: Mycket som pågår nu inför nästa Helg. Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Är partytältet redan uppe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 Är partytältet redan uppe? Jepp! Kom förra veckan[emoji1787] [emoji4]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 Spoiler Åkte hem till Sverige. Arlandas bagagehantering suger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 1 timme sedan, skrev Wangthong: Göm innehåll Åkte hem till Sverige. Arlandas bagagehantering suger. Jäkla Knasen!!!!😁 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 24, 2020 Dela Inlagd Februari 24, 2020 Igår vart det livat... jäkla kul men får lida för det idag... 20200223_202441.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu