Wangthong Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 Tvättar kläder. Fortsätter läsa boken om BTT. Drygt 40 sidor kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 23 hours ago, Boa52 said: I dag har vi gjort, skriver vi för min fru är duktig, inga målade naglar, inga tatuerde ögon bryn, inga köpe tuttar och inga högklackade skor. Vi har målat störtbägen och nästan dragit all el till extraljusen, 2 fram och 2 bak kommer att bli kanon bra. Blev bara lite varmt så sparar lite till ikväll Min fru är mycket duktig. Jobbar på våra farmer fast hon har tatuerade ögonbryn,målade naglar,köpta tuttar och älskar högklackat!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 43 minutes ago, thomas001 said: Min fru är mycket duktig. Jobbar på våra farmer fast hon har tatuerade ögonbryn,målade naglar,köpta tuttar och älskar högklackat!!!! Så ska det se ut Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 1 timme sedan, skrev thomas001: Min fru är mycket duktig. Jobbar på våra farmer fast hon har tatuerade ögonbryn,målade naglar,köpta tuttar och älskar högklackat!!!! Samma här, visserligen inga köpetuttar, men väl en tatuering, och köpenäsa....stundtals målade naglar och fixade ögonbryn. Bygger gärna hus, och lagar lunch till 250 förskolebarn var dag. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 Ja du Boaormen, det ena behöver inte utesluta det andra. Frugan är en gammal risbonde som trivs lika bra i bikini och högklackat såväl som i sandaler. Fejktuttar, tatuerade ögonbryn, tatuering på ryggen och lösnaglar. Jävligt glad över att ha henne. Blir aldrig grått och trist. Vad har jag gjort idag? Varit på gymmet och nu tänkte jag åka in till söder och belöna mig med en Grängesberg Öl (Bajen-ÖL). Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 2 minuter sedan, skrev swedenfarang: belöna mig med en Grängesberg Öl En Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 5 minuter sedan, skrev swedenfarang: Ja du Boaormen, det ena behöver inte utesluta det andra. Frugan är en gammal risbonde som trivs lika bra i bikini och högklackat såväl som i sandaler. Fejktuttar, tatuerade ögonbryn, tatuering på ryggen och lösnaglar. Jävligt glad över att ha henne. Blir aldrig grått och trist. Vad har jag gjort idag? Varit på gymmet och nu tänkte jag åka in till söder och belöna mig med en Grängesberg Öl (Bajen-ÖL). Googel är för dj bra 🤨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 12 minutes ago, Boa52 said: Googel är för dj bra 🤨 idi*t! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 13 minuter sedan, skrev swedenfarang: idi*t! Har du så d-j liten fantasi så du inte förstår att jag retas med dej, många av er på forumet är för d-j trångsynta Var bor ni i Thai eller bor ni I sverige, visst kan se bra ut i bikini med köpetuttar men inget jag vill smeka på sängen inte högklackat heller. Var och en har sin smak och beroende var man kommer ifrån, Stad, högklackat, smink, köpetuttar är väl prio för en stadsgubbe. Sklle jag kalla dej idi*t skulle jag bli avstängd direkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 14 minuter sedan, skrev Boa52: Har du så d-j liten fantasi så du inte förstår att jag retas med dej, många av er på forumet är för d-j trångsynta Var bor ni i Thai eller bor ni I sverige, visst kan se bra ut i bikini med köpetuttar men inget jag vill smeka på sängen inte högklackat heller. Var och en har sin smak och beroende var man kommer ifrån, Stad, högklackat, smink, köpetuttar är väl prio för en stadsgubbe. Sklle jag kalla dej idi*t skulle jag bli avstängd direkt Pröva att ge en positiv kommentar till någon som lägger ut bild på sin kära, istället för att kritisera och vara förnedrande mot folks partners. Så kommer du säkert inte att framstå som synonym till i-ordet. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 (ändrad) 45 minutes ago, Boa52 said: Har du så d-j liten fantasi så du inte förstår att jag retas med dej, många av er på forumet är för d-j trångsynta Var bor ni i Thai eller bor ni I sverige, visst kan se bra ut i bikini med köpetuttar men inget jag vill smeka på sängen inte högklackat heller. Var och en har sin smak och beroende var man kommer ifrån, Stad, högklackat, smink, köpetuttar är väl prio för en stadsgubbe. Sklle jag kalla dej idi*t skulle jag bli avstängd direkt Pröva Vi bor i Sverige men har även boende på den fantastiska rivieran Pattaya/Jomtien. Nja, får nog påstå att hennes tuttar känns naturliga. Börjat hänga lite så ska nog kosta på henne en uppgradering. Högklackat i sängen är bara vid högtidsstunder. By the way, kommer från en fiskeby utanför Sundsvall så är inte någon storstadsbo i grunden. Ändrades Februari 19, 2020 av swedenfarang Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 Högklackat på damerna gör ju att benen o rumpan blir mycket vackrare ( förutsatt att dom är någorlunda snygga utan förstås), och jag skulle lätt låta min kvinna ha det i sängen om hon bara ville. Annars har jag bara bytt ut batteribackupper i våra nödljuscentraler i dag. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 (ändrad) 44 minuter sedan, skrev Soengsang: Pröva att ge en positiv kommentar till någon som lägger ut bild på sin kära, istället för att kritisera och vara förnedrande mot folks partners. Så kommer du säkert inte att framstå som synonym till i-ordet. Du är lika DUM som vanligt, fattar noll och läs mitt inlägg vad jag skrev till Swedenfarang. Sen om du skulle kalla mej i- ordet är det inget man bryr sej om, du har noll koll på verkligheten sitter i en barkbåt och fantiserar. Får du ett mothugg PM,ar du modde direkt har jag hört och gnäller, du och en annan var värst på klaga hos modde Ändrades Februari 19, 2020 av Boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Boa52: Du är lika DUM som vanligt, fattar noll och läs mitt inlägg vad jag skrev till Swedenfarang. Det handlar också givetvis om dina 3-4 tidigare inlägg, där du förnedrar fruar med tatto, plastic, skor etc. 3 timmar sedan, skrev Boa52: Får du ett mothugg PM,ar du modde direkt har jag hört och gnäller, du och en annan var värst på klaga hos modde PM, vad fan yrar du om korkskalle? Så du är en lögnhals också, eller börjar du få delirium, svamp heller dålig sprit? Vilken mod/admin som helst kan intyga att du ljuger din stolle!!! Ändrades Februari 19, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Det handlar också givetvis om dina 3-4 tidigare inlägg, där du förnedrar fruar med tatto, plastic, skor etc. PM, vad fan yrar du om korkskalle? Så du är en lögnhals också, eller börjar du få delirium, svamp heller dålig sprit? Vilken mod/admin kan intyga att du ljuger din stolle!!! Jag förnedrar ingen, inga fruar, min åsikt gillar inte Tatueringar, tatuerade ögonbryn, köpetuttar och Pattaya damer som ofta har det behöver inte betyda att din fru kommer därifrån eller Swedenfarangs. LÄS jag gillar inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 12 minutes ago, Soengsang said: Det handlar också givetvis om dina 3-4 tidigare inlägg, där du förnedrar fruar med tatto, plastic, skor etc. PM, vad fan yrar du om korkskalle? Så du är en lögnhals också, eller börjar du få delirium, svamp heller dålig sprit? Vilken mod/admin kan intyga att du ljuger din stolle!!! Kan intyga att under alla mina år som moderator att du aldrig skickade ett pm och gnällde. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 1 minut sedan, skrev Boa52: Jag förnedrar ingen, inga fruar, min åsikt gillar inte Tatueringar, tatuerade ögonbryn, köpetuttar och Pattaya damer som ofta har det behöver inte betyda att din fru kommer därifrån eller Swedenfarangs. LÄS jag gillar inte Det var snällt skrivit, du är nog en reko "prick" ändå. Ja, man ska inte ha några fördomar och acceptera alla sägs det, personligen tycker jag inte det, men det får jag tydligen tycka för Boa. Din kommunistkompis TV (han som lagt upp bilden, så all cred till TV) har tydligen ett öppet sinne, här är han (??) som munk. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 1 minut sedan, skrev swedenfarang: Kan intyga Även Mona Sahlin kan intyga det, mot nån typ av betalning. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 26 minuter sedan, skrev Bibben: Även Mona Sahlin kan intyga det, mot nån typ av betalning. Skulle du också göra, mot betalning eller hur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 I dag har det varit storstädning hos oss, blir tydligen ett stort bröllop hos oss om några dar. Dom har bilder på brudparet " plancher " 2 gånger 2 m, 5 st som ska ställas ut, gatan stängs av. jag måste plocka bort allt, traktorn, mopederna blir bara tukis och samlaw som blir kvar ute som showe. Det kommer jag att bjuda bilder på, "min " flicka är så d-j söt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 12 minuter sedan, skrev Boa52: Skulle du också göra, mot betalning eller hur Självklart, är det nåt du vill ha intygat? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 7 minutes ago, Boa52 said: I dag har det varit storstädning hos oss, blir tydligen ett stort bröllop hos oss om några dar. Dom har bilder på brudparet " plancher " 2 gånger 2 m, 5 st som ska ställas ut, gatan stängs av. jag måste plocka bort allt, traktorn, mopederna blir bara tukis och samlaw som blir kvar ute som showe. Det kommer jag att bjuda bilder på, "min " flicka är så d-j söt Låter trevligt. Ta en bild på planschen. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 (ändrad) Hmm Ändrades Februari 19, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 Ring Parker, han har säkert nån Bush fix. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 19, 2020 Dela Inlagd Februari 19, 2020 Har varit ut och kollat lite köpetuttar men åkte hem utan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu